Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 10:22 

Hardtraxx Veteran

Kleine kater, maar die ontbijten we zo wel weg !

Jihaaaaa zin in !
Ben te herkennen aan een Defqon voetbalshirt en blije kop :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 10:26 

Hardtraxx Elite

Korte broek, v-hals shirt aan beide zwart. Blauwe (licht) nikes air max en korte haartjes.

Nog steeds op zoek naar reis genoten voor mij en maat van me, heen reis moet wel lukken is voornalijk voor terug reis naar Helmond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 10:39 

Hardtraxx Veteran

Zin in! Waarschijnlijk een roze shirt aan dus ben wel te herkennen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 10:57 

Hardtraxx Veteran

Voor deze speciale gelegenheid doe ik m'n Loudness 2012 Shirt aan. :cool: (Die KSwoosh ontworpen heeft.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 11:00 

Hardtraxx Veteran

Zal wel weer mn Happy face shirt aanhebben. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 11:07 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Voor deze speciale gelegenheid doe ik m'n Loudness 2012 Shirt aan. :cool: (Die KSwoosh ontworpen heeft.)

Die van mij is al kapot jammer genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 11:34 

Hardtraxxer

mikeee schreef:
Korte broek, v-hals shirt aan beide zwart. Blauwe (licht) nikes air max en korte haartjes.

Nog steeds op zoek naar reis genoten voor mij en maat van me, heen reis moet wel lukken is voornalijk voor terug reis naar Helmond.

Rijden er geen pendelbussen naar Ehv station?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 11:42 

Hardtraxx Veteran

Ik heb een knaloranje korte broek aan en een pet op (wil niet verbranden op meine kopf).

Tot zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 12:07 

Hardtraxx Crew

Net terug van een avondje stappen in A'dam. Dus nog niet heel fit, maar heb er wel zin in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 12:55 

Hardtraxx Crew

Grijze sublevel blouse, spijkerbroek en ontzettend veel zin. Zorg maar dat je me herkent :D

Tot straks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 13:04 

Hardtraxx Addict

Tot strak! Jongen met een grote camera en een korte spijkerbroek ben ik, je zal me vast wel tegenkomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 13:28 

Hardtraxx Elite

Veel plezier allemaal! ;) Stampse! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 13:59 

Hardtraxx Elite

Ik heb voor het eerst zo'n cointicket, waar moet je die verzilveren.. bij de entree al laten scannen, of gewoon bij de munten, of is er een speciale plek voor..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 14:22 

Hardtraxx Addict

Ik denk dat er een speciaal loket is bij de muntjes waar je die in inleveren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 01:55 

Hardtraxx Elite

Crypsis en Zany waren de Mystery quests, niet echt heel boeiend denk? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 03:24 

Hardtraxx Veteran

Had meer verwacht toen ik de aankondiging Zany vs Crypsis zag. Crypsis deed gewoon z'n ding, en het had heel vet kunnen zijn met allemaal oude Zany platen, maar met platen als dikke bassplaat heeft ie ons toch weer de TMS tent in gejaagd.

Wel een +1 dat ie Pounding senses draaide. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 03:30 

Hardtraxx Veteran

Ik was onder de indruk van de aankleding. Eerst Dreamfields een mooie stage maar dit was echt super!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 04:30 

Hardtraxxer

Verdomme wat was magic show een zweethok zeg. Daardoor veel bij de main gestaan en daar prima vermaakt.

Donkey rollers waren super, en ook verrast door Adrenalize b2b Atmozfears. Crypsis vs Zany was wel leuk maar absoluut niks verrassends.

Al met al een top dag, ook door de komische momenten op de parkeerplaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 09:59 

Donateur

Wish al met al zeer geslaagd!
Hitte in de magic show tent was inderdaad ernstig, ze hadden best een ventilator mogen neerzetten net als de Loudness tent op Decibel.
Heel de tijd in de magicshow tent gestaan, sfeer was er top en er werd zeer goed gedraaid.
Moridin hadden ze beter in de Magicshow tent kunnen doen, ze draaide het publiek op de main aardig dood. Die hoorde liever handjeklap nummertjes.
Ze hadden dit jaar gelukkig wel jeugd achter de bar staan i.p.v. 65 plussers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 10:01 

Hardtraxx Veteran

Was een mooi feestje, Sasha f Live toch wel de set van de dag, man die kicks kwamen goed over.

En wat was het geluid op de hardstyle mainstage schofterig slecht zeg!! Zo'n enorme stage bouwen en dan 2 banaantjes met boxen??? Jezus wat een amateurs, vooraan tegen het hek pal voor de boxen kon je gewoon op 1.5m een gesprek voeren, belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 11:46 

Hardtraxx Addict

WiSH was weer erg vet! Nice dat het vanaf 't begin al gelijk vol liep bij TMS :)

Hier de tracklist van de set met San Miquel :cool:

1. Space Frog ft. The Grim Reaper - Follow Me 2002 (Derb Remix)
2. Isaac - Loving You (Original Mix)
3. Dana – Back In Time (Original Mix)
4. DHHD - Funky Shit (Trilok’s Trauma Mix)
5. Zatox – Tanz Elektric (Original Mix)
6. DHHD - Rush (DJ Luna and Chiren’s Straight On Mix)
7. Tatarola – Who Is Calling (Zenith Edit)
8. Hardheadz - Wreck The Rmx (The Beholder & Max Enforce Rmx)
9. Mindstomper – Hardstyle Paradise (Activator Remix)
10. DJ Duro - Just Begun (Showtek remix)
11. Activator – The Head Busser
12. DJ Rob – Start Playing (Original Mix)
13. Deepack – The Prophecy (Original Mix)
14. Zany & Duro – Our Power
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 12:06 

Hardtraxx Veteran

Erg goed vermaakt op Wish. Beide mainstages zagen er erg mooi uit, was behoorlijk onder de indruk toen ik ze zag.

Begonnen bij The Magic Show, toen al vrij snel weer weggegaan omdat het zo warm was daar. Ruim een uurtje doorgebracht in de après-skihut, sfeer zat er goed in daar haha!
Daarna doorgegaan naar de house mainstage, waar toch wel een bazenset neer werd gezet door Zedd! :worship:
Toen nog een stukje Zany & Crypsis meegepakt, vond ik niet heel bijzonder. Moridin sloeg niet echt aan op het publiek, en ook het matige geluid daar maakte dat ik het zelf ook een beetje tegen vond vallen. Die plaat van hun is wel heerlijk!

Alles bij elkaar toch weer een pri-ma feestje gehad, volgend jaar ben ik er denk ik wel weer bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 12:31 

Hardtraxx Elite

Wish was erg vet!

Jammer dat The magic show in een tent was net als alle andere area's op de dedicated en main stage na..
Geluid op de main was echt slecht, maar daar ook niet zo vaak geweest.
Geluid in de TMS was goed.
Set's van Titan en Thera woeeeh gesloopt!

Wat ik wel weer erg jammer vind is dat er twee vrouwen op de dedicated staan die mij even van top tot teen bekijken en dan tegen elkaar zeggen moet je nou kijken hoe dat meisje eruit ziet, kan toch niet. Ga lekker ergens de milf uithangen alsjeblieft zeg je bent eind 20 begin 30 moet je je dan nog zo opstellen ja? Uiteindelijk moet ik er dan ook wel weer om lachen, want als je nog steeds verbaasd bent over wat mensen aan hebben op die leeftijd, pfoee zwaar leven heb je dan (gehad).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 12:52 

Hardtraxx Veteran

Schitterend feestje, was erg gezellig met een aantal Hardtraxxers en mn eigen groepje :D
Was wel schitterend dat ik telkens mijn pet en bril af moest doen wilde iemand mij herkennen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 12:56 

Hardtraxx Elite

Top dagje weer @ Wish!
Zo goed als de hele dag in TMS tent geweest, was inderdaad aardig warm maar af en toe even buiten een frisse neus halen werkte prima. Hoop goeie setjes gehoord, met ook wat minder platen (best veel Minusismore/Radical shit). Sasha F live was echt super, had lage verwachtingen maar die werden flink overtroffen! Meeste andere artiesten draaide gewoon naar verwachting goed, weinig speciaals maar wel lekker. C1 & The Machine was weinig aan, hadden volgens mij gewoon een cdtje derin gestopt want ze deden geen reet "live"..? Showtek viel me ook wel tegen, is toch leuker om gewoon thuis als achtergrond muziekie op te zette. Tussendoor ook nog even naar Kraantje pappie geweest (voor m'n neefje), moet zegge dat, dat ook nog wel lache was, vooral door de harde beats van Noisia. Baalde wel dat ik mijn oordopjes vergeten was want het geluid stond aardig hard, maar wel zuiver. Minpuntje vond ik toch wel de parkeerplaats waar wij stonden, 1 km van het terrein ofzo. Maar verder niks te klagen over deze editie, volgend jaar gewoon weer!

Edit: Thera die vrijwel begint met Unlocked, en later Futile draait :love: Met die 2 platen in je set kan het al niet misgaan. (al ben ik nog steeds niet kapot van dat Yuna-x gebeuren, zijn de minste tracks vind ik persoonlijk, matched totaal niet met de rest van de sounds)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten