Wauw, wat was dit een geweldig feest !
Ben er met weinig verwachtingen heen gegaan (TMS in een tent, line up main), maar het beviel meer dan goed ! Lekker veel HT's gesproken, en nog een hele tijd danspasjes gewaagd met The Skribbler het laatste uur, en dat ging erg goed haha

!
Veel meer bij de main gestaan dan verwacht, waar wij stonden (linksmidden, hadden krokodil bij) ging het goed los, geluid was er prima en zon, bier en sfeer maakten het compleet. Ook draaiden Waverider, Submotion, DBSTF en Atmozfears vs Adrenalize (superveel lekkere oude nummers ) erg lekker ! De dag begon trouwens al super, eerste nummer wat we hoorden was Les Phases (TBY romatic mix) !
We zijn alleen tijdens Phuture Noize en Titan in TMS tent geweest, raw blijft gewoon het beste van het beste maar m'n stemming was zaterdag meer gericht op de main

. De verborgen area was erg leuk, alleen lukte het me de eerste 2 keer niet om onder het net te duiken na het draaien aan een paal

.
Ook lekker veel HT'ers gesproken, Onthafloor, Wesley93, Delt-A, Robbedoes, Khadber, The Skribbler, onze grote vriend Stefan-Helmond en nog een paar ! Erg gezellig

.
++++++ Les Phases
++++ Tegen Dirk zeuren dat ik Radical Redemption nummers wil horen, en precies op die momenten God's Child, Black Demon en Unlike Others te horen krijgen

.
+++ Zusje en vriendin deden gezellig mee !
++ Opblaaskrokodil
++ Sfeer
++ Phuture Noize en Titan
++ Waverider
++ Weer en aardige mensen
+ Rare area's met rare artiesten
+ 5 minuten bij de house geweest en bijna meteen weer weggerend

+ Maat van me die werd gestalkt door ex schoonmoeder en haar uiteindelijk voor bemoeizuchtige kuthoer uitscheldt

------ Psycho werd gedraaid door Crypsis en Zany, wij vollebak los, staat iedereen stil. Komt zo'n opmaaktutje naar me toe en gaat uit leggen hoe je moet losgaan op hardstyle (hakken in haar ogen). Af en toe op de main iig raar aagekeken worden.
--- Modderbende bij de WC's , gatverdamme.
-- Bejaarden die hun nieuwe jeugd herbeleven en raar gaan staan kijken.
Wel mooi dat 't halve dorp met bier langs de weg zit te kijken naar alle feestgangers

.
Kortom, volgend jaar weer !