Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 22:01 

Hardtraxx Elite

Prima vermaakt.... lekker weer en heerlijke setjes. Wat wil je nog meer? (Bier!)

Stages waren zeer dik aangekleed, vooral gehangen bij Dedicated, TMS en Distorted (en voor Jody Bernal naar DWDD). Firetrap nog gesproken. Thera, Titan en Lunatic & Miss Hysteria waren toppers v.d dag! :thumbup:, sfeer was overal goed.
Warmte in Hardcore en TMS was opzich wel te doen, maar maximaal kon je er niet door gaan.

@comment van 2 banaantjes op de Dedicated. Hebben ze gedaan omdat de area nu breder was en daardoor ook minder diep. Leerpunt voor volgend jaar ;)

Wie eindshow gemist heeft: Ajb ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 23:17 

Hardtraxx Veteran

@ Zenda: die kerel was idd echt een baas :lol: Tijdens Clockart hebben tommetjeuh en Nemesyz ook nog met hem gedanst xd (ohja, en het was Done with my Stash (TC live mix)... en dat is jammer, want individueel zijn die plaatjes vetter imo :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 23:48 

Hardtraxx Veteran

Ik vond het een geslaagd feest, eigenlijk de hele dan in de hardcore tent gestaan. Om half 4 was ik op het terrein, en eerst muntjes gekocht zijn we vrienden gaan zoeken die we tevens al snel gevonden hadden. Het laatste halfuur van Profeaks vond ik vet, vooral toen Deep Rolling werd gedraaid. Ook Affix zette een goede en harde set neer. De groep waar ik mee was, ging daarna naar de grote hardstyle stage waar D-Block & S-te-Fan net begonnen waren met hun set. Ik vond er echt helemaal niks aan, en ben werkelijk gevlucht. Heb toen het laatste halfuur van Kevin Kaos & Zero Sanity meegemaakt. Was opzich wel leuk, maar verder niks bijzonders. Na de set van hun had ik afgesproken met m'n vriendin bij de hardcore tent. Lunatic en Miss Hysteria gingen beginnen aan hun set, het was nog vroeg maar wat knalde zij erop zeg! :respect: Gia, waar ik overigens nog nooit van gehoord had, vond ik een beetje tegenvallen. Kasparov draaide zoals verwacht veel van Neophyte Records, maar vond het wel een leuke set. D-Passion trok daarna weer vol het gas open, heerlijk! Het was inmiddels al half 11, en ik zei al de hele week dat ik Titan mee moest maken, dat ging dus ook gebeuren. M'n vriendin ging niet mee aangezien zij niet van (raw) hardstyle houd. Uiteindelijk dus in m'n eentje gegaan, maar al snel zag ik bekende in de tent. Titan draaide erg lekker met onder andere Gods Child en Pattern 2. Daarna weer terug gegaan naar de hardcore, waar Tieum mocht gaan afsluiten. En dat was toch wel de set van de dag! Daarna even een halfuurtje gezeten, en uiteindelijk naar de grote hardstyle stage gegaan waar Moridin mocht gaan afsluiten. Mijn verwachtingen waren hoog, maar zij hebben het helaas niet waar kunnen maken. Het ligt trouwens niet alleen aan hun, maar ook om het totaal plaatje. Het geluid was drama, en er was 0,0 sfeer te bekennen. En de eindshow.....mwah vond ik ook tegenvallen, vooral toen ze Harlem Shake draaide. Ik moet normaal altijd mijn id laten zien op feestjes, vanwege mijn lengte. Bij de fouillering werd deze niet gevraagd. Bij de Hardstyle main stage om 1 uur kwamen er opeens 3 annebolen security gastjes aanlopen, en vroegen mijn id kaart. Ze keken een keer en liepen lachend weg. Dit vond ik persoonlijk een beetje misselijk en onnodig machtsvertoon. Desondanks een super leuke dag gehad, veel bekende gezien en veel leuke mensen leren kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 00:22 

Hardtraxx Addict

Was weer top, WiSH heeft weer bewezen in de top 3 van mijn favoriete festivals thuis te horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 11:17 

Hardtraxxer

Was een topdagje! Vond alleen deze editie wel wat minder dan voorgaande jaren
En echt heel jammer dat TMS in een tent was, daardoor had ik niet echt de neiging om daar te gaan staan
Verder was de set van AVIO de enige waarbij ik het volle uur gestaan heb

Maargoed, we waren verder met een leuke groep en kon me zelfs goed vermaken bij de Devoted en Delicious Dutch
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 11:29 

Hardtraxxer

Wish was een topfeest!
Binnen om ongeveer 4 uur, rondje gelopen munten gehaald etc. Waverider meegepakt op Dedicated, topset! sfeer was een beetje matig maar vermaakte me prima met de groep. Set van DBSTF was ook top, vette tracks gehoord! Rond een uurtje of 7 was er niks interessant dus zijn we een rondje gaan doen, naar de Devoted stage geweest, even gekeken bij Hardcore en bij TMS (beide grafherrie). Om half 9 terug voor Adrenalize & Atmozfears, topset en supersfeer op Dedicated! Set van Toneshifterz was ook echt SUPER (L) daarna weer rondje gedaan, in het reuzenrad geweest, etc. Toen we terugkwamen op Dedicated was ook hier de grafherrie aanwezig met Crypsis & Zany, even gebleven voor wat tracks maar uiteindelijk toch maar naar Devoted gegaan en de dag afgemaakt met Showtek, supervette set. Pendelbussen terug naar Eindhoven waren een fucking drama, nog nooit meegemaakt dat het zo slecht geregeld was. Met een beetje mazzel kunnen regelen dat we voor de menigte een straat verderop al mochten instappen en zo gegarandeerd binnen waren én konden zitten. Maar al met al zware voldoende!

Onthafloorx schreef:
Wat ik wel weer erg jammer vind is dat er twee vrouwen op de dedicated staan die mij even van top tot teen bekijken en dan tegen elkaar zeggen moet je nou kijken hoe dat meisje eruit ziet, kan toch niet. Ga lekker ergens de milf uithangen alsjeblieft zeg je bent eind 20 begin 30 moet je je dan nog zo opstellen ja? Uiteindelijk moet ik er dan ook wel weer om lachen, want als je nog steeds verbaasd bent over wat mensen aan hebben op die leeftijd, pfoee zwaar leven heb je dan (gehad).

kwamen inderdaad zo nu en dan groepen regelrecht uit het bejaardentehuis voorbij... en lekker jolig doen met z'n allen tegen "jonkies", vragen hoe oud ik ben en dan keihard lachen.. ach als je je maar vermaakt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 12:33 

Hardtraxx Veteran

MrK schreef:
kwamen inderdaad zo nu en dan groepen regelrecht uit het bejaardentehuis voorbij... en lekker jolig doen met z'n allen tegen "jonkies", vragen hoe oud ik ben en dan keihard lachen.. ach als je je maar vermaakt :')

En ik denken dat het op Sensation erg was. Volgens mij heeft de 'oude garde' een nieuwe jeugd gevonden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 13:07 

Hardtraxx Veteran

MrK schreef:
Pendelbussen terug naar Eindhoven waren een fucking drama, nog nooit meegemaakt dat het zo slecht geregeld was. Met een beetje mazzel kunnen regelen dat we voor de menigte een straat verderop al mochten instappen en zo gegarandeerd binnen waren én konden zitten. Maar al met al zware voldoende!

Inderdaad teringslecht, dat ding kwam pas om 4 uur, en bij het instappen werden we helemaal platgedrukt. Zaten jullie toevallig op de achterste rij van de bus? (die waren ook een straat eerder ingestapt) zoja dan zat ik voor jullie :P

Maar verder een erg dik feest, vetste sets waren voor mij die van Tuneboy (Do You Know This One _O_), Geminizers (dik mxwerk, keiharde tracks en ook vet dat ze Nuclear draaiden), en Donkey Rollers.
Sasha F vond ik wat minder, z'n nieuwe tracks doen me niks en het scratchen was off-beat en zwaar irritant. Maar tracks zoals Hardstyle Matters en Artificial Realitiy maakte dat wel goed.

Tijdens Donkey Rollers was het geluid rechtsachterin ook goed te doen, tijdens Moridin zijn we maar naar voren gegaan want het geluid leek wel steeds zachter te gaan.
Na een hele dag mainstream mag er op het eind van de avond echt wel ff 3 uur raw gedraaid worden, jammer dat het publiek steeds minder los ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 13:14 

Hardtraxx Veteran

Thera's set :worship:

01. Crypsis - You Know (Where Did Thera Go Wrong)
02. Luna - Unlocked
03. Dj Thera - The Coast (Is Clear)
04. Exit Mind - Darkness Inside
05. Dj Thera ft Yuna-X - Vanity
06. Catatonic Overload - Futile
07. Prefix & Density - Soundwaves
08. Dj Thera - The Twilight Breaking Zone Point
09. Degos & Re-Done - Forsaken
10. Dj Thera - Celebrate
11. Excision ft Messinian - X-Rated (Geck-o Bootleg)
12. Atmozfears - Up Top
13. Dj Thera ft Yuna-X - Surreal
14. Degos & Re-Done - Connected
15. Delete - Beheaded
16. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Remix)
17. Wavolizer - Sympho
18. Wavolizer vs Dj Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)
19. TBA - I Do What I Want
20. Degos & Re-Done - Demon In Me
21. Dj Thera & Frequencerz - Incoming
22. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (Thera Core Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 14:36 

Daveytl schreef:

01. Crypsis - You Know (Where Did Thera Go Wrong)
02. Luna - Unlocked
03. Dj Thera - The Coast (Is Clear)
04. Exit Mind - Darkness Inside
05. Dj Thera ft Yuna-X - Vanity
07. Prefix & Density - Soundwaves
08. Dj Thera - The Twilight Breaking Zone Point
09. Degos & Re-Done - Forsaken
10. Dj Thera - Celebrate
11. Excision ft Messinian - X-Rated (Geck-o Bootleg)
12. Atmozfears - Up Top
13. Dj Thera ft Yuna-X - Surreal
14. Degos & Re-Done - Connected
15. Delete - Beheaded
16. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Remix)
17. Wavolizer - Sympho
18. Wavolizer vs Dj Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)
19. TBA - I Do What I Want
20. Degos & Re-Done - Demon In Me
21. Dj Thera & Frequencerz - Incoming
22. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (Thera Core Remix)

Niet normaal :drool: ! Wat was dit genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 16:47 

Hardtraxx Veteran

19 en nieuwe van Exit Mind gingen erg lekker :D ! Rest ook heel erg dik :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 16:56 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
MrK schreef:
Pendelbussen terug naar Eindhoven waren een fucking drama, nog nooit meegemaakt dat het zo slecht geregeld was. Met een beetje mazzel kunnen regelen dat we voor de menigte een straat verderop al mochten instappen en zo gegarandeerd binnen waren én konden zitten. Maar al met al zware voldoende!

Inderdaad teringslecht, dat ding kwam pas om 4 uur, en bij het instappen werden we helemaal platgedrukt. Zaten jullie toevallig op de achterste rij van de bus? (die waren ook een straat eerder ingestapt) zoja dan zat ik voor jullie :P

zat bij de deur van het achterste stuk met een meid op schoot :P altijd handig zo'n volle bus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 19:02 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Had het niet verwacht, maar wat ging deze godsgruwelijk hard :huh: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 19:59 

Hardtraxx Veteran

Voor mij waren Martin Garrix en Zedd wel de grootste bazen hoor! Kwa hardstyle heb ik alleen een stukje Waverider en AVIO gezien. De sfeer bij Darkraver en Mental Theo op zondag was ook niet normaal, jong en oud ging echt aardig naar de klote, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 20:00 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht trouwens dat Zanger Rinus slecht was, maar MC Biggah was nog slechter/leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 20:57 

Hardtraxx Veteran

Wauw, wat was dit een geweldig feest !

Ben er met weinig verwachtingen heen gegaan (TMS in een tent, line up main), maar het beviel meer dan goed ! Lekker veel HT's gesproken, en nog een hele tijd danspasjes gewaagd met The Skribbler het laatste uur, en dat ging erg goed haha :P !

Veel meer bij de main gestaan dan verwacht, waar wij stonden (linksmidden, hadden krokodil bij) ging het goed los, geluid was er prima en zon, bier en sfeer maakten het compleet. Ook draaiden Waverider, Submotion, DBSTF en Atmozfears vs Adrenalize (superveel lekkere oude nummers ) erg lekker ! De dag begon trouwens al super, eerste nummer wat we hoorden was Les Phases (TBY romatic mix) !

We zijn alleen tijdens Phuture Noize en Titan in TMS tent geweest, raw blijft gewoon het beste van het beste maar m'n stemming was zaterdag meer gericht op de main :P. De verborgen area was erg leuk, alleen lukte het me de eerste 2 keer niet om onder het net te duiken na het draaien aan een paal :lol: :lol: .

Ook lekker veel HT'ers gesproken, Onthafloor, Wesley93, Delt-A, Robbedoes, Khadber, The Skribbler, onze grote vriend Stefan-Helmond en nog een paar ! Erg gezellig :).

++++++ Les Phases
++++ Tegen Dirk zeuren dat ik Radical Redemption nummers wil horen, en precies op die momenten God's Child, Black Demon en Unlike Others te horen krijgen xd.
+++ Zusje en vriendin deden gezellig mee !
++ Opblaaskrokodil
++ Sfeer
++ Phuture Noize en Titan
++ Waverider
++ Weer en aardige mensen
+ Rare area's met rare artiesten
+ 5 minuten bij de house geweest en bijna meteen weer weggerend :lol:
+ Maat van me die werd gestalkt door ex schoonmoeder en haar uiteindelijk voor bemoeizuchtige kuthoer uitscheldt :P

------ Psycho werd gedraaid door Crypsis en Zany, wij vollebak los, staat iedereen stil. Komt zo'n opmaaktutje naar me toe en gaat uit leggen hoe je moet losgaan op hardstyle (hakken in haar ogen). Af en toe op de main iig raar aagekeken worden.
--- Modderbende bij de WC's , gatverdamme.
-- Bejaarden die hun nieuwe jeugd herbeleven en raar gaan staan kijken.

Wel mooi dat 't halve dorp met bier langs de weg zit te kijken naar alle feestgangers :P.

Kortom, volgend jaar weer !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 21:46 

Hardtraxxer

MrK schreef:

zat bij de deur van het achterste stuk met een meid op schoot :P altijd handig zo'n volle bus..

Dan zat je naast mij :P

Voor de rest was het feest weer heerlijk. Zowel op de main als in de TMS tent goed kunnen vermaken. Wel jammer dat het zo warm was in de tent. The Geminizers draaiden heerlijk. Sasha F draaide ook goed al was het scratchen soms iets teveel van het goede. De laatste 3 uur op de main gestaan. Op alle sets prima vermaakt. Was ook redelijk wat ruimte om te bewegen :thumbup:

We wilden nog naar MC Biggah maar die was er niet of was te laat de eerste keer. Tijdens het eten nog wel Jody Bernal gehoord!

Het was dus weer een geslaagde editie en ben er volgend jaar weer gewoon bij. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 21:55 

Hardtraxx Veteran

Wat was het trouwens een genot om AVIO nog eens te mogen horen. Die DJ sets van hun blijven toch altijd verdomd gruwelijk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 22:22 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Daveytl schreef:

Had het niet verwacht, maar wat ging deze godsgruwelijk hard :huh: :huh:

Haha, er zijn maar weinig mensen die volgensmij weten hoe hard die plaat live gaat...
Des te leuker dat ie niet zo vaak gedraaid word!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 22:31 

Hardtraxx Veteran

http://www.dumpert.nl/mediabase/6552163 ... e_aan.html

Ik geloof dat die het minder naar haar zin had op Wish..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 22:38 

Hardtraxxer

chicken schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6552163/00284bf4/hier_zit_een_luchtje_aan.html

Haha holy shit, ik had nog gezien dat ze die dixi aan t schoonmaken waren haha.

We hebben er in ieder geval weer smerig van genoten, wel jammer van die tent @ TMS en 't slechte geluid bij de main. Tot op Q-Base partypeople!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 01:03 

chicken schreef:

Aww heel dr feestje naar de kloten :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 10:52 

Hardtraxxer

T_Valentijn schreef:
MrK schreef:

Dan zat je naast mij :P

HA Groningenaar hahahaha. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 11:17 

Hardtraxx Elite

bloemkool schreef:
chicken schreef:

Aww heel dr feestje naar de kloten :aww:

Is niet van wish, stond vorige week al op sites die foto..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 13:09 

Hardtraxx Veteran

Sasha F Live:

01. Intro
02. Sasha F - Dark World
03. Sasha F - Balance of Opposites (2013 edit)
04. Sasha F & The Strangerz ft. Tawar - Suffocate
05. Sasha F - Hardstyle Matters
06. Sasha F - New System
07. Sasha F - Sacrifice
08. Sasha F - Evil Divine
09. Sasha F - Artificial Reality
10. Sasha F - Hells Messenger
11. Sasha F & The Machine - No Mad Soul
12. Sasha F - F.R.E.A.K.

5 t/m 9 :cry: :worship: :loving: Epische streak
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten