Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
In theorie kan het elke artiest zijn die op defqon gestaan heeft. Ook al is er die regel, er zit ergens een gunfactor in Nederland hé!


Ja dat van defqon maakt idd niets uit, zolang ze maar als Mystery Guest weergegeven staan en de organisatie (WiSH) dus geen geld kan verdienen met de naamsbekendheid van de artiesten die in dit geval dus Mystery Guests zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
iMark schreef:
Luna & E-Force hebben beide @ Defqon Blue gedraaid.

Ik geef Zany een goede kans aangezien hij @ Free Festival om 17:00 - 18:00 draait. Misschien b2b met Technoboy? Isaac heeft ook een goede kans...

Dat is door die label bookingskantoren meuk dat die niet op beide konden staan of wat?


Ja, helaas is er zo'n regeling. Organisatoren hebben blijkbaar liever geld voor hunzelf dan muzikaal plezier voor hun klant...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha zusje en vriendin van haar gaan mee !

Morgen maximaal, erna het dorp nog in voor de kennedymars :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 15:43 
 

urbandesigner schreef:
Haha zusje en vriendin van haar gaan mee !

Morgen maximaal, erna het dorp nog in voor de kennedymars :cool:

Hoe oud?!?!!?!??! :woot: :woot: :woot: :love: :love: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 15:46 
 

Broek hangt al op half 6 bij de gedachte :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
urbandesigner schreef:
Haha zusje en vriendin van haar gaan mee !

Morgen maximaal, erna het dorp nog in voor de kennedymars :cool:

Hoe oud?!?!!?!??! :woot: :woot: :woot: :love: :love: :drool: :drool: :drool: :drool:

14 !!!!11!1!!111!!!!!!

Nee gewoon, allebei 18 :P.
Die vriendin is wel doenbaar, wordt haar eerste festival xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Nazale schreef:
urbandesigner schreef:
Haha zusje en vriendin van haar gaan mee !

Morgen maximaal, erna het dorp nog in voor de kennedymars :cool:

Hoe oud?!?!!?!??! :woot: :woot: :woot: :love: :love: :drool: :drool: :drool: :drool:

14 !!!!11!1!!111!!!!!!

Nee gewoon, allebei 18 :P.
Die vriendin is wel doenbaar, wordt haar eerste festival xd.

FB plz :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarna afterparty in Someren natuurlijk !!1!!11!!!1!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 15:57 
 

Is die vriendin van je zusje daar ook? Want dan ben ik present. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Gaan er nog mensen uit Helmond waar ik (samen met een maat van me) mee, mee kan liften?

PM je nummer eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
urbandesigner schreef:

14 !!!!11!1!!111!!!!!!

Nee gewoon, allebei 18 :P.
Die vriendin is wel doenbaar, wordt haar eerste festival xd.

FB plz :cool:[/quote]

pics in pm
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan vanuit de richting Zwolle. Ik heb desnoods nog wel een plek, mits je langs de snelweg gaat staan of ergens in de buurt van een afrit die op de route ligt (!!) :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot morgen iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 21:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Ow die had ik niet gezien, vond het al gek dat ze dit weekend niets hadden gezien hun hedendaagse populariteit, desalniettemin kan B-front nog steeds denk ik :thumbsup:

B-front & Crypsis draaien ook best vaak b2b dus zou een logische combi zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 21:34 
 
Hardtraxxer

Ben nog op zoek naar 2 of 3 kaartjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 22:00 
 
Hardtraxx Veteran

zie je inbox
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 00:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik kan vanuit de richting Zwolle. Ik heb desnoods nog wel een plek, mits je langs de snelweg gaat staan of ergens in de buurt van een afrit die op de route ligt (!!) :P .

stefan_helmond schreef:
mikeee schreef:
Gaan er nog mensen uit Helmond waar ik (samen met een maat van me) mee, mee kan liften?

PM je nummer eens

Jullie hebben pbtje
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 02:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet er toevallig iemand of je op Wish gewoon je flesje water kunt vullen? of is dit echt slootwatermeuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 04:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@radw: dit zou ik echt niet proberen. Was vorig jaar gewoon groengeel van kleur... en echt ffking smerig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 07:20 
 
Hardtraxxer

Iemand nog 1 kaartje te koop ? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 09:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In de treinn richting Helmond waar ik 12 uur aankom
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 09:27 
 
Hardtraxxer

FULL GASSSA
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 09:47 
 
Hardtraxx Addict

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 10:07 
 
Hardtraxx Veteran

Zo, over een uurtje vertrekken vanuit Rotterdam! Het weer is lekker, ik heb er zin in oftewel gewoon lekker feesten :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 10:08 
 
Hardtraxx Elite

Na zo'n schijtavond als gister met (a)sociale mensen, lekker dansen op Wish met sociale mensen. :woot: :woot:

Tot straks!
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten