Ja dat van defqon maakt idd niets uit, zolang ze maar als Mystery Guest weergegeven staan en de organisatie (WiSH) dus geen geld kan verdienen met de naamsbekendheid van de artiesten die in dit geval dus Mystery Guests zijn.wrote:In theorie kan het elke artiest zijn die op defqon gestaan heeft. Ook al is er die regel, er zit ergens een gunfactor in Nederland hé!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ja, helaas is er zo'n regeling. Organisatoren hebben blijkbaar liever geld voor hunzelf dan muzikaal plezier voor hun klant...wrote:Dat is door die label bookingskantoren meuk dat die niet op beide konden staan of wat?wrote:Luna & E-Force hebben beide @ Defqon Blue gedraaid.
Ik geef Zany een goede kans aangezien hij @ Free Festival om 17:00 - 18:00 draait. Misschien b2b met Technoboy? Isaac heeft ook een goede kans...
Haha zusje en vriendin van haar gaan mee !
Morgen maximaal, erna het dorp nog in voor de kennedymars
-
N
Hoe oud?!?!!?!??!wrote:Haha zusje en vriendin van haar gaan mee !
-
J
Broek hangt al op half 6 bij de gedachte 
14 !!!!11!1!!111!!!!!!wrote:Hoe oud?!?!!?!??!wrote:Haha zusje en vriendin van haar gaan mee !
Morgen maximaal, erna het dorp nog in voor de kennedymars![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee gewoon, allebei 18
Die vriendin is wel doenbaar, wordt haar eerste festival
FB plzwrote:14 !!!!11!1!!111!!!!!!wrote:Hoe oud?!?!!?!??!wrote:Haha zusje en vriendin van haar gaan mee !
Morgen maximaal, erna het dorp nog in voor de kennedymars![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee gewoon, allebei 18.
Die vriendin is wel doenbaar, wordt haar eerste festival.
Daarna afterparty in Someren natuurlijk !!1!!11!!!1!!
-
J
Is die vriendin van je zusje daar ook? Want dan ben ik present. 
PM je nummer eenswrote:Gaan er nog mensen uit Helmond waar ik (samen met een maat van me) mee, mee kan liften?
FB plzwrote:14 !!!!11!1!!111!!!!!!wrote:
Nee gewoon, allebei 18.
Die vriendin is wel doenbaar, wordt haar eerste festival.
pics in pm
Ik kan vanuit de richting Zwolle. Ik heb desnoods nog wel een plek, mits je langs de snelweg gaat staan of ergens in de buurt van een afrit die op de route ligt (!!)
.
B-front & Crypsis draaien ook best vaak b2b dus zou een logische combi zijn.wrote:Ow die had ik niet gezien, vond het al gek dat ze dit weekend niets hadden gezien hun hedendaagse populariteit, desalniettemin kan B-front nog steeds denk ik
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
Ben nog op zoek naar 2 of 3 kaartjes!
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
zie je inbox
wrote:Ik kan vanuit de richting Zwolle. Ik heb desnoods nog wel een plek, mits je langs de snelweg gaat staan of ergens in de buurt van een afrit die op de route ligt (!!).
Jullie hebben pbtjewrote:PM je nummer eenswrote:Gaan er nog mensen uit Helmond waar ik (samen met een maat van me) mee, mee kan liften?
Weet er toevallig iemand of je op Wish gewoon je flesje water kunt vullen? of is dit echt slootwatermeuk?
@radw: dit zou ik echt niet proberen. Was vorig jaar gewoon groengeel van kleur... en echt ffking smerig 
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
Iemand nog 1 kaartje te koop ? 
In de treinn richting Helmond waar ik 12 uur aankom
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
FULL GASSSA
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
-
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Zo, over een uurtje vertrekken vanuit Rotterdam! Het weer is lekker, ik heb er zin in oftewel gewoon lekker feesten 
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Na zo'n schijtavond als gister met (a)sociale mensen, lekker dansen op Wish met sociale mensen.
Tot straks!
Tot straks!