Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Ik niet, heb dan als t goed is een energie-rush en dat matched niet bij house :P
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
iemand een kaartje over, of weet nog iemand een winactie waar ik aan mee kan doen? t was vorig jaar echt gruwelijk
F
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Ik heb er zojuist twee gewonnen, dus ik kan verkopen, ik houd je op de hoogte ;).
S
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
Firetrap wrote:Ik heb er zojuist twee gewonnen, dus ik kan verkopen, ik houd je op de hoogte ;).
oke bedankt, maar ik ga er iig niet veel voor betalen want ik moet eerst werken dus ik kan er niet heel lang zijn.
Ik wil ze dus het liefst nog ergens met een of andere winactie vandaan zien te toveren
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Firetrap wrote:Ik niet, heb dan als t goed is een energie-rush en dat matched niet bij house :P
Met showtek wel... dat gaat live best wel lekker door springen :thumbup:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Skyscraper wrote:
Firetrap wrote:Ik heb er zojuist twee gewonnen, dus ik kan verkopen, ik houd je op de hoogte ;).
oke bedankt, maar ik ga er iig niet veel voor betalen want ik moet eerst werken dus ik kan er niet heel lang zijn.
Ik wil ze dus het liefst nog ergens met een of andere winactie vandaan zien te toveren
O oké, nja ik probeer ze eerst wel voor de normale prijs te slijten.
S
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
Firetrap wrote:O oké, nja ik probeer ze eerst wel voor de normale prijs te slijten.
ja doe maar en als t niet lukt moet je het maar laten weten
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Firetrap wrote:Ik niet, heb dan als t goed is een energie-rush en dat matched niet bij house :P
Doe mij ook eens zo'n energie-rush dan :huh:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Richardd wrote:
WiSH Outdoor (06-07-2013, Festivalterrein de Aa, Beek en Donk) ;)
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Heb hier wel een partijtje zin in zeg. :)
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
93Wesley93 wrote:Heb hier wel een partijtje zin in zeg. :)
Anders ik wel wesley! :D :yay:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
93Wesley93 wrote:Heb hier wel een puntje zin in zeg. :)
Fixed! :D
F
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Richardd wrote:
Heb je in eigen hand :P
N
Knallen morgen! :cool:
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Nog maar één nachtje slapen :evil:
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Zin in! Geen idee hebben hoe de time-table is, gewoon lekker feesten waar het gezellig is!
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Gaan er nog mensen uit Helmond waar ik (samen met een maat van me) mee, mee kan liften?
N
Ik heb dus een beetje gespiekt welke artiesten t zouden kunnen zijn als mystery guests. Tis dus niet Adaro, Wildstylez, Radical Redemption of Crypsis.

Ik zou niet echt hele logische andere combinaties weten. Misschien Luna & E-Force? Die kunnen beide wel :D
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Luna & E-Force hebben beide @ Defqon Blue gedraaid.

Ik geef Zany een goede kans aangezien hij @ Free Festival om 17:00 - 18:00 draait. Misschien b2b met Technoboy? Isaac heeft ook een goede kans...
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Ik denk B-front & Frequencerz, ze hebben dan wel op DefQon gedraaid maar dat maakt niet uit omdat ze aangegeven staan als Mystery guest

Op partyflock zie ik dat Frequencerz niets hebben staan en B-front draait eerst van 20:00 tot 21:00 op free festival daarna naar WiSH om af te sluiten in gemert bij de Time-Out :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 26 days ago
SkiggyRapz18 wrote:Op partyflock zie ik dat Frequencerz niets hebben staan
Frequencerz
1 juli via mobiel
Oke.. People thank you! After 7 months we take one weekend for ourselves to come back harder, better and more energetic then before! A short holiday we are going to take Love you all!
Heloas
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
Ow die had ik niet gezien, vond het al gek dat ze dit weekend niets hadden gezien hun hedendaagse populariteit, desalniettemin kan B-front nog steeds denk ik :thumbsup:
N
iMark wrote:Luna & E-Force hebben beide @ Defqon Blue gedraaid.

Ik geef Zany een goede kans aangezien hij @ Free Festival om 17:00 - 18:00 draait. Misschien b2b met Technoboy? Isaac heeft ook een goede kans...
Dat is door die label bookingskantoren meuk dat die niet op beide konden staan of wat?
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
Nazale wrote:Ik heb dus een beetje gespiekt welke artiesten t zouden kunnen zijn als mystery guests. Tis dus niet Adaro, Wildstylez, Radical Redemption of Crypsis.

Ik zou niet echt hele logische andere combinaties weten. Misschien Luna & E-Force? Die kunnen beide wel :D
Waarom zou Crypsis niet kunnen volgens jouw? Staat toch vrij vroeg op Free Festival :whistle:
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
In theorie kan het elke artiest zijn die op defqon gestaan heeft. Ook al is er die regel, er zit ergens een gunfactor in Nederland hé!