Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 22:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ik niet, heb dan als t goed is een energie-rush en dat matched niet bij house :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 22:18 
 
Hardtraxxer

iemand een kaartje over, of weet nog iemand een winactie waar ik aan mee kan doen? t was vorig jaar echt gruwelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb er zojuist twee gewonnen, dus ik kan verkopen, ik houd je op de hoogte ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 22:52 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Ik heb er zojuist twee gewonnen, dus ik kan verkopen, ik houd je op de hoogte ;).


oke bedankt, maar ik ga er iig niet veel voor betalen want ik moet eerst werken dus ik kan er niet heel lang zijn.
Ik wil ze dus het liefst nog ergens met een of andere winactie vandaan zien te toveren
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik niet, heb dan als t goed is een energie-rush en dat matched niet bij house :P


Met showtek wel... dat gaat live best wel lekker door springen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:
Firetrap schreef:
Ik heb er zojuist twee gewonnen, dus ik kan verkopen, ik houd je op de hoogte ;).


oke bedankt, maar ik ga er iig niet veel voor betalen want ik moet eerst werken dus ik kan er niet heel lang zijn.
Ik wil ze dus het liefst nog ergens met een of andere winactie vandaan zien te toveren


O oké, nja ik probeer ze eerst wel voor de normale prijs te slijten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 23:05 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
O oké, nja ik probeer ze eerst wel voor de normale prijs te slijten.


ja doe maar en als t niet lukt moet je het maar laten weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik niet, heb dan als t goed is een energie-rush en dat matched niet bij house :P

Doe mij ook eens zo'n energie-rush dan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 23:55 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Firetrap schreef:
Ik niet, heb dan als t goed is een energie-rush en dat matched niet bij house :P

Doe mij ook eens zo'n energie-rush dan :huh:

Afbeelding ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hier wel een partijtje zin in zeg. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 09:02 
 
Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
Heb hier wel een partijtje zin in zeg. :)


Anders ik wel wesley! :D :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Heb hier wel een puntje zin in zeg. :)

Fixed! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Firetrap schreef:
Ik niet, heb dan als t goed is een energie-rush en dat matched niet bij house :P

Doe mij ook eens zo'n energie-rush dan :huh:


Heb je in eigen hand :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 11:37 
 

Knallen morgen! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog maar één nachtje slapen :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Zin in! Geen idee hebben hoe de time-table is, gewoon lekker feesten waar het gezellig is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaan er nog mensen uit Helmond waar ik (samen met een maat van me) mee, mee kan liften?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 14:49 
 

Ik heb dus een beetje gespiekt welke artiesten t zouden kunnen zijn als mystery guests. Tis dus niet Adaro, Wildstylez, Radical Redemption of Crypsis.

Ik zou niet echt hele logische andere combinaties weten. Misschien Luna & E-Force? Die kunnen beide wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

Luna & E-Force hebben beide @ Defqon Blue gedraaid.

Ik geef Zany een goede kans aangezien hij @ Free Festival om 17:00 - 18:00 draait. Misschien b2b met Technoboy? Isaac heeft ook een goede kans...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 15:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk B-front & Frequencerz, ze hebben dan wel op DefQon gedraaid maar dat maakt niet uit omdat ze aangegeven staan als Mystery guest

Op partyflock zie ik dat Frequencerz niets hebben staan en B-front draait eerst van 20:00 tot 21:00 op free festival daarna naar WiSH om af te sluiten in gemert bij de Time-Out :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Op partyflock zie ik dat Frequencerz niets hebben staan


Citaat:
Frequencerz
1 juli via mobiel
Oke.. People thank you! After 7 months we take one weekend for ourselves to come back harder, better and more energetic then before! A short holiday we are going to take Love you all!


Heloas
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ow die had ik niet gezien, vond het al gek dat ze dit weekend niets hadden gezien hun hedendaagse populariteit, desalniettemin kan B-front nog steeds denk ik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 15:12 
 

iMark schreef:
Luna & E-Force hebben beide @ Defqon Blue gedraaid.

Ik geef Zany een goede kans aangezien hij @ Free Festival om 17:00 - 18:00 draait. Misschien b2b met Technoboy? Isaac heeft ook een goede kans...

Dat is door die label bookingskantoren meuk dat die niet op beide konden staan of wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 15:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Ik heb dus een beetje gespiekt welke artiesten t zouden kunnen zijn als mystery guests. Tis dus niet Adaro, Wildstylez, Radical Redemption of Crypsis.

Ik zou niet echt hele logische andere combinaties weten. Misschien Luna & E-Force? Die kunnen beide wel :D


Waarom zou Crypsis niet kunnen volgens jouw? Staat toch vrij vroeg op Free Festival :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 15:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In theorie kan het elke artiest zijn die op defqon gestaan heeft. Ook al is er die regel, er zit ergens een gunfactor in Nederland hé!
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten