Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 00:20 
 

Bier is sowieso -1
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 00:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Junkenlul schreef:
Bier is sowieso -1


JEFSKIII is that you?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Junkenlul schreef:
Bier is sowieso -1


JEFSKIII is that you?


Ontmaskerd!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hihi heb hier zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 12:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Hihi heb hier zin in


ja maar wel beetje balen dat je nu hele dag in een tent moet staan man ofnie
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
urbandesigner schreef:
Hihi heb hier zin in


ja maar wel beetje balen dat je nu hele dag in een tent moet staan man ofnie

Pff man idd.

Kettingzaag, weet je misschien of ze hier ook toiletten hebben ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 12:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Kettingzaag schreef:
urbandesigner schreef:
Hihi heb hier zin in


ja maar wel beetje balen dat je nu hele dag in een tent moet staan man ofnie

Pff man idd.

Kettingzaag, weet je misschien of ze hier ook toiletten hebben ?


Volgens mij niet. Zou dus maar rolletje toilet papier meenemen van huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 13:43 
 
Hardtraxxer

ontzettend veel zin in zeg! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 14:56 
 
Hardtraxxer

Kan niet wachten tot zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
ontzettend veel zin in zeg! :D


Ik ook

Henkiev112 schreef:
Kan niet wachten tot zaterdag!


Ik ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook flink veel zin in zaterdag!
Kijk vooral uit naar Zedd op de Devoted stage ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kijk uit naar Titan. Lang niet meer gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk 't meeste uit naar Showtek :P . Hun nog nooit live gezien nu ze progressive house maken (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 16:33 
 

Ze maken niet echt progressive house volgens mij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Showtek zie ik dag erna al op een gratis festival in venlo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/events/3627834 ... 1/?fref=ts

Steun me eventjes :P Weet niet of de link voor jullie werkt btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik kijk 't meeste uit naar Showtek :P . Hun nog nooit live gezien nu ze progressive house maken (L)


inderdaad geen progressive house. Progressive is rustiger. (zie: dinka)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
G1LL schreef:
Ik kijk 't meeste uit naar Showtek :P . Hun nog nooit live gezien nu ze progressive house maken (L)


inderdaad geen progressive house. Progressive is rustiger. (zie: dinka)


House, progressive, electro, latin en van mij mag minimal d'r ook wel bij: 1 pot nat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan ga ik naar Kasparov (L) Industrial nog nooit live gehoord! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
https://www.facebook.com/events/362783470465591/?fref=ts

Steun me eventjes :P Weet niet of de link voor jullie werkt btw.


Zou me zoveel geld schelen hè, en het scheelt waarschijnlijk ook veel K.O's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 18:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
https://www.facebook.com/events/362783470465591/?fref=ts

Steun me eventjes :P Weet niet of de link voor jullie werkt btw.

Done, eigen belang is groot :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik kijk 't meeste uit naar Showtek :P . Hun nog nooit live gezien nu ze progressive house maken (L)

Ik ga voor de verandering ook naar Showtek, ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 18:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
G1LL schreef:
Ik kijk 't meeste uit naar Showtek :P . Hun nog nooit live gezien nu ze progressive house maken (L)

Ik ga voor de verandering ook naar Showtek, ben benieuwd :)

Sowieso, helemaal los op deze jewait :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Daveytl schreef:
https://www.facebook.com/events/362783470465591/?fref=ts

Steun me eventjes :P Weet niet of de link voor jullie werkt btw.

Done, eigen belang is groot :P

Dat is voor iedereen wel ideaal :P

Firetrap schreef:
Zou me zoveel geld schelen hè, en het scheelt waarschijnlijk ook veel K.O's.

Jup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij wil iedereen showtek zien, kan een partijtje vet worden. Flink door föhnen :)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten