Leuke line up. Geen idee overigens waar ik allemaal ga zijn, weet alleen dat ik Titan niet wil missen. TNT lijkt me ook wel chill opzich.

Zal morgen wel eens vragen hoe en wat ze van plan zijn me die tent. Evt. kan ik de feedback/kritiek van hier meenemen en ze wat laten veranderen qua gedachtengangwrote:Tja, gezien de opzet was de andere optie om tussen je eigen muziek de mainstage door te horen aangezien deze naar TMS gericht is. Het is maar wat je wilt. Bovendien zal het wel mooi weer worden, maar echt niet bloedheet in die tent. Ik neem aan dat daar allemaal over nagedacht wordt door de organisatie.
Zanger Baswrote:Overigens voor de mensen met de alternatieve muzieksmaak, ik zal zondag als 'Zanger Bas' tussen 18:00 en 18:30 een weergaloze sonate uit mijn stembanden toveren, zou tof zijn als er wat volk bij komt kijken!

DJ Speedwrote:
Dit zijn wel de zekerheidjes voor mij, met kleine overlappingen. Voor de rest zie ik het wel !
Zanger Rinus niet te vergeten !
Same herewrote:Vanaf Phuture Noize constant bij TMS. Gaaf dat ze afsluiten met Moridin, nadat TMS al afgelopen is
Ja is goed