Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 22:51 
 

Ritsurt schreef:
Organisatorisch zijn er nog een hoop dingen te verbeteren aan dit feest .......


you mean?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 23:22 
 
Hardtraxx Addict

Belachelijk lange wachtrij bij muntjes, maar dat kon je geen muntjes noemen want het waren papiertjes die na een uur helemaal verfrommeld en nat in je broekzak zaten. De 40 plussers en mongolen achter de bar die 2 minuten deden over een blikje Go Fast. Om maar wat voorbeelden te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 23:39 
 

dat gaat dus wel veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 23:48 
 
Hardtraxxer

En-er-gy schreef:
dat gaat dus wel veranderen.


Vond de wachtrij om naar binnen te komen vele malen erger dan bij de munten.. heb minimaal een uur buiten gestaan.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 23:57 
 
Hardtraxx Addict

En-er-gy schreef:
dat gaat dus wel veranderen.


Kijk, dat horen we graag. Met die puntjes meegenomen is het feest helemaal af :)

Die lange rij bij de ingang had ik totaal geen last van, kwam ook pas om 5 uur binnen en kon in een keer doorlopen zonder gefouilleerd te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In 2011 waren die rijen er niet, dus ze kunnen het wel gewoon.

Maar het was slechts het enige kleine minpuntje aan dit grwuelijk vette feest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Vincent_ schreef:
Dit jaar was het echt heel vet, volgende editie normaal gezien ook aanwezig :thumbup:

Maar zal dus samen met Last World vallen? :x

wish of last world. makkelijke keuze toch ;)


Wish is 5x verder voor mij, dat beïnvloedt de keuze nogal ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

Early Bird actie start 1 December al!

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 296&type=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 11:45 
 

freddyadu8 schreef:
Early Bird actie start 1 December al!

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 296&type=1

Mod v/h jaar leeft nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 13:55 
 

Almighty schreef:
freddyadu8 schreef:
Early Bird actie start 1 December al!

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 296&type=1

Mod v/h jaar leeft nog!

sowieso! haha

maar wel echt achterlijk dat het zo vroeg begint al..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

:cool: haha!

Er wordt al een paar jaar in december gestart met de Early-Bird voorverkoop. OP = OP.
De reguliere verkoop zal later pas weer starten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sowieso gelijk paar tickets halen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 12:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zie trouwens de volgende prijzen staan:

Early bird: € 33,50
passepartout: € 40,-
VIP: € 45,-
VIP, passepartout: € 55,-

Wat is dan de prijs van een regulier kaartje na de earlybird... aangezien je bijv. maar 6.50 meer betaald voor 2 dagen.. of zijn dat ook earlybird prijzen voor de passepartout, vip etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 12:49 
 

Karel, verloren collega :mad:

Aanwezig dit jaar offcourse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dalijk maar eens kaartjes kopen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gelijk maar tickets gehaald, wil dit voor geen goud missen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 13:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ticket en munten gehaald ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 13:10 
 
Hardtraxxer

Tickets ook binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jep hier ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook.
Roep al jaren dat ik hierheen ga, dit jaar dus echt maar s doen haha!
Prima feestje om mn verjaardag te vieren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 13:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

early bird alweer uitverkocht? niet meer normaal tegenwoordig.... je moet er altijd in de eerste minuut bij zijn.... beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee hoor, heb ticket voor 33,50 gekocht net.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bij mij zijn er nu ook weer tickets beschikbaar. net stond ie op uitverkocht.

wel een ideal storing dus ik kan nog niks bestellen...

edit: nu toch eindelijk een ticket gelukkig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
De WiSH Outdoor kaartverkoop gaat harder dan ooit en het ziet er ook naar uit dat het snel uitverkocht gaat raken! Omdat er een landelijke storing bij iDEAL is op het moment bieden we dan ook een aantal extra kaarten aan om teleurstellingen te voorkomen. Ben er snel bij want op=op!


Gaat gvd snel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
De WiSH Outdoor Early-Bird tickets voor de zaterdag zijn COMPLEET uitverkocht! TIP: Wil jij nog verzekerd zijn van een goedkoper kaartje voor de zaterdag? Koop dan nu een combiticket voor €40,- per stuk. Deze is nog €3,50 goedkoper dan een regulier zaterdag ticket bij de normale voorverkoop. Ook hier geldt: op=op
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten