Of gewoon beide een half uurtje live. Live is niet verplicht een half uur de hele act he.wrote:Nog steeds een optie, alleen jammer dat ze live staan, dat is maar een kwartiertje Machine en een kwartiertje Chris One
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Pink nu al een traantje weg dat ik dan niet kan. The Machine gvd. 
Dit weekend haal ik de kaarten. Iemand enigzins bekend met die "VIP-parkeerplaats"? Het sneller weg kunnen rijden en het enigzins bewaakt staan van een auto lijkt me wel een strak plan namelijk.
Lees net dat er ook een Techno area gaat zijn op wish 
Eerste naam: Steve Rachmad
Eerste naam: Steve Rachmad
Dat word een uur duswrote:Oh.. paas mij de timetable dan ook ff, dan ben ik ook weer op de hoogte ;-)
Of 3 kwartier, of toch een halfuur... Tita wil alleen maar zeggen dat er over de tijden nog niets naar buiten is gebracht 
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Dit jaar ook weer aanwezig. Deze keer als fotograaf namens Partyflock
Zin in!
Zin in!
Sorry dat ik voorbarig was, maar 99% van de hardstyle liveacts zijn een half uur. Dus zo heel vreemd was die verwachting nu ook weer niet.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Is eerste keer dat ze het doen. Wat ik ervan gehoord heb is dat je als eerste weg mag rijden en aangezien het terrein niet echt aan de gemakkelijkste wegen ligt, lijkt het me eens strak plan om hier gebruik van te maken. Ik ga in ieder geval op de fietswrote:Dit weekend haal ik de kaarten. Iemand enigzins bekend met die "VIP-parkeerplaats"? Het sneller weg kunnen rijden en het enigzins bewaakt staan van een auto lijkt me wel een strak plan namelijk.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Showtek 
Ook maar een kaartje gekocht, dit bevalt al 3 jaar oprij prima!
Episch.
Last edited by Henk-Jan on , edited 1 time in total.
Laatste plaatje heeft me overgehaald. Ik ga 
Maar alle gekheid op een stokkie, ga m'n best doen aanwezig te zijn. Uitstapje naar de Devoted voor Showtek (Als ze niet tegelijk staan met een naam die ik wil zien) en na alle verhalen al enkele jaren, wil ik er nu toch bij zijn
Maar alle gekheid op een stokkie, ga m'n best doen aanwezig te zijn. Uitstapje naar de Devoted voor Showtek (Als ze niet tegelijk staan met een naam die ik wil zien) en na alle verhalen al enkele jaren, wil ik er nu toch bij zijn
Heuj, we hebben hem overgehaald hoorwrote:Laatste plaatje heeft me overgehaald. Ik ga
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Hij zou het eens moeten proberen om niet te gaan. 
Dan vlieg je hem aanwrote:Hij zou het eens moeten proberen om niet te gaan.
Kippen kunnen helemaal niet zo goed vliegenwrote:Dan vlieg je hem aanwrote:Hij zou het eens moeten proberen om niet te gaan.
Ik geef hem wel een schop mee, dan vliegt Joost welwrote:Kippen kunnen helemaal niet zo goed vliegenwrote:Dan vlieg je hem aanwrote:Hij zou het eens moeten proberen om niet te gaan.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Dan moet je wel hard schoppen. 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Weet niet of het al bekend was.

Adrenalize dus op wish

Adrenalize dus op wish
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Stond idd nog niet hier. Wel super grappig dat je gewoon een foto van google ofzo haalt om die hier neer te zettenwrote:Weet niet of het al bekend was.
Adrenalize dus op wish