Ok dat is mooi. Dan is het waarschijnlijk een optie. Toch wacht ik liever de namen af die op die stage staanwrote:Bij 'Programma' op de website staat The Magic Show er gewoon weeral bijwrote:Van de zotte is dit. Ik wil weten of er een 'The Magic Show' stage komt anders wil ik er niet heen, en dan nog is het afwachten aangezien de magic show lang niet altijd goed is. Als tegen die tijd de kaarten al uit zijn verkocht is dat jammer. Dit is vaak het enige feest waar mijn vriendengroep naar toe wil, vooral vanwege de andere stages.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
N
Jahaa we gaan dit jaar voor de eerste keer! Hopen op wat sterke namen bij Magicshow en Dedicated
Wie zegt er dat er ALWEER een Magic Area is? De site is niet helemaal upgedate... (hardcore en dubstep zijn nog line-up vorig jaar bijv.)
een label area zou best gaaf zijn... MiM/Fusion/Theracords
een label area zou best gaaf zijn... MiM/Fusion/Theracords
Line-Up staat er sowieso nog niet op dus logisch dat dat die van vorig jaar zijn, de datums zijn echter wel aangepast, en ik denk niet dat ze die aan gaan passen en dan vervolgens de area's van vorig jaar laten staan.
Nee man niet nóg een label. Gewoon afwisseling en normaal doen.
-
N
Gewoon een area met hardstyle 
hoezo niet NOG een?wrote:Nee man niet nóg een label. Gewoon afwisseling en normaal doen.
hebben ze nog nooit gehad hé
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
wrote:Kaartje binnen!
Niet op WiSH nee maar zat andere festivals wel.
The Magic Show
This year The Magic Show will host a brandnew area on WiSH Outdoor. New concept, new anthem and a sick, raw lineup to please all hardstyle diehards - do you dare to come?
Tickets are for sale now.
For more info visit www.wishoutdoor.com
Bron FB
This year The Magic Show will host a brandnew area on WiSH Outdoor. New concept, new anthem and a sick, raw lineup to please all hardstyle diehards - do you dare to come?
Tickets are for sale now.
For more info visit www.wishoutdoor.com
Bron FB
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Jooo Showtek
op de Devoted, dus dat wordt niet al te hard
op de Devoted, dus dat wordt niet al te hard
Dik! Toch maar even een uitstapje naar Devoted maken denk ik 
Aaah, érg vet dat Showtek hier komt, en helemaal op die stage!
Vind dat nieuwe stijltje van Showtek erg leuk, maar hoort niet bij de hardstyle stage thuis.
Ga hier dan ook zeker voor op en neer naar de Devoted!
Vind dat nieuwe stijltje van Showtek erg leuk, maar hoort niet bij de hardstyle stage thuis.
Ga hier dan ook zeker voor op en neer naar de Devoted!
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Live ook nog eenswrote:
Op The Magic Show Stage
Vette poster
De line up wordt best wel gruwelijk, heb ik zo het idee
De line up wordt best wel gruwelijk, heb ik zo het idee
Nog steeds een optie, alleen jammer dat ze live staan, dat is maar een kwartiertje Machine en een kwartiertje Chris One