Van de wish site

Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
-
G
wat denken ze daar, laten we beginnen met alle kut artiesten eerst te tonen? 
-
E
Als dat zo was 
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Ja ik moet zeggen dat ik het vooralsnog ook nog maar vind tegenvallen wat er nu bekend is. Kan voor mij de pret niet drukken iig, ook al kwam er alleen maar dutch house en schlager, dan was ik er toch wel geweest xDwrote:wat denken ze daar, laten we beginnen met alle kut artiesten eerst te tonen?
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Zijn nu Chris One en The Machine in een keer kut :pwrote:wat denken ze daar, laten we beginnen met alle kut artiesten eerst te tonen?
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Adaro staat er niet dit jaar. Dat tweette hij naar iemand
-
N
Dat is een meevaller in ieder geval.
Want?wrote:Dat is een meevaller in ieder geval.
-
N
Ik ben niet zo'n fan van Adarowrote:Want?wrote:Dat is een meevaller in ieder geval.
Adrenalize bij Wish
Zou graag een keer een optreden van hem bezoeken.
Zou graag een keer een optreden van hem bezoeken.
Dus omdat jij geen fan van hem bent, mogen wij daar geen plezier aan beleven dat wij hem wel goed vinden?wrote:Ik ben niet zo'n fan van Adarowrote:Want?wrote:Dat is een meevaller in ieder geval.
Jij leert het ook nooit hé, Gekke pastapipo!
-
N
Huh wat zeg jij nou? Ik zeg toch gewoon dat het voor mij een meevaller is dat Adaro er niet bij is. Ik weet niet wat jij verzint?wrote:Dus omdat jij geen fan van hem bent, mogen wij daar geen plezier aan beleven dat wij hem wel goed vinden?
Jij leert het ook nooit hé, Gekke pastapipo!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Dit gaat mijn voorkeur boven Defqon krijgen. Heb zin in TMS stage en wellicht dat ik Showtek mee ga pakken!
jammer, adaro was vorig jaar het vetste van de dagwrote:Adaro staat er niet dit jaar. Dat tweette hij naar iemand
-
E
En dit jaar is het Thera.....
Wou nog posten in before the Theracords-geilaard, maar telaat.
Maar En-Er-Gy, hoe kun je nou al zeggen wat het vetste van die dag is, als er nog maar 5% v.d line-up vrijgegeven is schijnbaar. Oh wacht, backstage dinges.. tuurlijk
Maar En-Er-Gy, hoe kun je nou al zeggen wat het vetste van die dag is, als er nog maar 5% v.d line-up vrijgegeven is schijnbaar. Oh wacht, backstage dinges.. tuurlijk
-
E
Jij wilde ruzie zoeken voordat ik een dubbelpost kon maken? 
Neen, eerder een grap over je maken. Hopelijk zie je het sarcasme er eindelijk ene keer van in.
-
E
Als het jouw reacties zijn, helaas niet.wrote:Neen, eerder een grap over je maken. Hopelijk zie je het sarcasme er eindelijk ene keer van in.
TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy toegevoegd aan de Line up.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
En Thomas Gold, Mr Polska en Otto Orgel! 
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Zou iemand de namen in de OP bij kunnen houden, blijft het wat overzichtelijk.