Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste 500 tickets voor de zaterdag in de verkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben eigenlijk wel benieuwd naar Delete..
Hoor dat hij de laatste tijd kneitergoede setjes neerzet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 15:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Adventurers, a new area has born! Welcome to the Theatre of Themes:

Paul Elstak
Special D.
Slim Shore & The Pitcher
Barry Badpak
Otto Orgel
Dikke Dennis
Timmie Tirol
AddyHaddy & Partynase
Puinhoop Kollektiv
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 17:13 
 
Hardtraxx Elite

Beter hadden ze hardcore er tussen gezet als verassing :P
Begin hier toch wel zin in te krijgen ook al duurt het nog een dikke maand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hopelijk doen ze The Magic Show area weer buiten tussen een paar containers ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 18:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat zou idd beter zijn ja, vond die tent vorig jaar maar niks en te klein
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 09:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Hopelijk doen ze The Magic Show area weer buiten tussen een paar containers ^^


dit! Dat was twee jaar geleden geniaal. Vorig jaar was het niet te doen in die tent met de hitte :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 10:42 
 
Hardtraxxer

Geen Vicetone is wel kut zeg

Ik ga niet naar Wish dit jaar, maar vond het wel echt vet dat ze Vicetone hadden geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 17:14 
 

rakkietakkie schreef:
Adventurers, a new area has born! Welcome to the Theatre of Themes:

Paul Elstak
Special D.
Slim Shore & The Pitcher
Barry Badpak
Otto Orgel
Dikke Dennis
Timmie Tirol
AddyHaddy & Partynase
Puinhoop Kollektiv


Special D! vetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
rakkietakkie schreef:
Adventurers, a new area has born! Welcome to the Theatre of Themes:

Paul Elstak
Special D.
Slim Shore & The Pitcher
Barry Badpak
Otto Orgel
Dikke Dennis
Timmie Tirol
AddyHaddy & Partynase
Puinhoop Kollektiv


Special D! vetjes


Come With Me! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 15:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Special D! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 19:06 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Special D! :loving:


Haha geniaal! Vroeger zovaak geluisterd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 11:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Partyraiser Official

Mijn party vrienden,

Helaas zal ik niet op de aankomende editie van Wish Outdoor komen optreden, dit vanwege een miscommunicatie.

We gaan ons best doen er volgend jaar bij te zijn.

Wish, tot in 2015!

Grtzzzz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 18:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Partyraiser Official

Mijn party vrienden,

Helaas zal ik niet op de aankomende editie van Wish Outdoor komen optreden, dit vanwege een miscommunicatie.

We gaan ons best doen er volgend jaar bij te zijn.

Wish, tot in 2015!

Grtzzzz!



:cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Boeiend, die pannekoek draait toch altijd t zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 10:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoop dat er meer organisaties zijn die willen miscommuniceren met deze DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoorde gisteren van rakkietakkie dat TMS weer in een tent is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 10:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Hoorde gisteren van rakkietakkie dat TMS weer in een tent is :(


Klopt is het ook, maar of het een grotere tent is weet ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 12:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jammer, had het graag gezien zoals in 2012 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor alsnog is de Delicious Dutch de grootste tent op het terrein (8 of 10 mast, weet ik niet zeker maar deze wordt morgen geleverd).

Die carnavals-area (André Pronk zooi enzo) is een 6 master en dacht TMS een 4 master (met containers). Schijnbaar naar de wensen van area-host.

Vandaag komt de TimeTable.... TMS area anthem door The Geminizers
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable

http://www.wishoutdoor.com/en/program/t ... 7GGLPl_vTo
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 19:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima Timetable. Alleen jammer dat Egbert Live om 22:00 is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 22:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat 2e helft van Nederlands elftal tegelijk is met Delete. Hopelijk is er ook een (klein) scherm bij magic show of staan ze na 45 min al dik voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Geminizers en The Machine checken, dan naar de Devoted stage voor de tweede helft.
En daarna afsluiten bij B-Front, een hele troost als NL verliest, en dubbel feest als ze winnen.

Vind het verder toch jammer dat de raw stage weer in een tent is, wat op veel te veel feesten het geval is.
Ik zou wel weer eens de hele dag in de zon willen staan met muziek die ik leuk vind.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten