Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 09:32 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 12:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.wishoutdoor.nl/en/program/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 21:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk toch hier naar toe :loving: Ook nog is De Sluwe Vos erbij.. Dus waarschijnlijk gaat de free fest ticket in de verkoop :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, zoals ieder jaar met zusje en vriendinnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 13:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha, lekker Tim... maar niet weer die opblaaskrokodil... irritant ding
Wel leuke vriendinnen heeft je zus :$

OT:
FeestDJRuuuuuuuuuud BAM! :thumbup: en Partyraiser op TMS-area :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 23:20 
 
Hardtraxxer

PARTYRAISER. Woord een hele mooie dag. Ik ga met een groep vrienden van 20 man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 14:00 
 
Hardtraxx Elite

Dat die gehele line-up maar eens komt, dit schiet zo niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was ie er 19 april, zal nu wel de 18e komen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 16:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DEVOTED MAINSTAGE
Chuckie
Sander van Doorn
Dyro
Blasterjaxx
Vicetone
Oliver Heldens
La Fuente
Thomas Newson
Funkmaster B
Hosted by: MC Iceman

DEDICATED MAINSTAGE
Brennan Heart
D-Block &­ S-te-Fan
B-Front
Code Black
Hard Driver
Adrenalize
Slim Shore
Audiotricz
Audio Addicts
Hosted by: MC DV8 &­ MC Renegade

DELICIOUS DUTCH
The Partysquad
Mightyfools
FeestDJRuud
Boaz van de Beatz
GLOWINTHEDARK
Dirtcaps
Naffz
SL8

WiSHKUNDE
Egbert (live)
ROD
Darko Esser
Kevin Arnemann
Rogue Trades
Kom-Plot
Link

DUIKBOOT
Detroit Swindle
De Sluwe Vos
Cinnaman
Nuno dos Santos
De Hofnar
Mr.­ Belt &­ Wezol
Fier.­
Mikey Biemans Soundsystem

THE MAGIC SHOW
Partyraiser
Digital Punk
E-Force
The Machine (live)
Delete
Tartaros
The Geminizers
Outbreak
Phuture Noize
Clockartz
Submotion
Hosted by: MC Shizzler
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 16:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er komen nog area's bij.. hopelijk toch de Dubbel Dik en Distorted (Zou jammer zijn als ze die weglieten) :cry:
Wat meteen opvalt zijn toch B-front, Partyraiser, FeestDJRuud, Delete en The Machine LIVE... lekkere namen.
Hartjes maken op de main en vol gas rammen in TMS area...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Er komen nog area's bij.. hopelijk toch de Dubbel Dik en Distorted (Zou jammer zijn als ze die weglieten) :cry:
Wat meteen opvalt zijn toch B-front, Partyraiser, FeestDJRuud, Delete en The Machine LIVE... lekkere namen.
Hartjes maken op de main en vol gas rammen in TMS area...


Die naam vind ik nou niet echt opvallend meer in een line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magic Show, B-front, DBSTF en Egbert live, ik ben tevreden :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 17:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
rakkietakkie schreef:
Er komen nog area's bij.. hopelijk toch de Dubbel Dik en Distorted (Zou jammer zijn als ze die weglieten) :cry:
Wat meteen opvalt zijn toch B-front, Partyraiser, FeestDJRuud, Delete en The Machine LIVE... lekkere namen.
Hartjes maken op de main en vol gas rammen in TMS area...


Die naam vind ik nou niet echt opvallend meer in een line-up


Heb hem op de feestjes waar ik dusver ben geweest nog nooit zien staan, prima naam voor keer wat anders!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Er komen nog area's bij.. hopelijk toch de Dubbel Dik en Distorted (Zou jammer zijn als ze die weglieten) :cry:
Wat meteen opvalt zijn toch B-front, Partyraiser, FeestDJRuud, Delete en The Machine LIVE... lekkere namen.
Hartjes maken op de main en vol gas rammen in TMS area...


Zou er niet op rekenen, en sowieso niet de 2 area's die je hier opnoemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
rakkietakkie schreef:
Er komen nog area's bij.. hopelijk toch de Dubbel Dik en Distorted (Zou jammer zijn als ze die weglieten) :cry:
Wat meteen opvalt zijn toch B-front, Partyraiser, FeestDJRuud, Delete en The Machine LIVE... lekkere namen.
Hartjes maken op de main en vol gas rammen in TMS area...


Zou er niet op rekenen, en sowieso niet de 2 area's die je hier opnoemt.



Pardon, niet op rekenen? In de LU-release afbeelding staat gewoon dat er extra area's announced gaan worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

Line-up valt mij wat tegen maar ben toch aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een magere Line-Up op de mainstage :/ Vorige keren was het telkens de laatste 3 à 4 uur vrij hard op de main, nu alleen B-Front, en Hard Driver misschien een beetje. Ook maar 9 acts in 12 uur.. Hopen dat B-Front dan 1,5 of 2 uur lang staat.

Magic Show stage wel weer heel dik, hopen dat het weer outdoor is, dat is toch wel 10 keer zo leuk.
Hele dag daar staan, en dan aflsuiten bij B-Front, heb er zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 12:43 
 
Hardtraxxer

Erg magere line-up, zeker in vergelijking met voorgaande jaren. Ondanks dat waarschijnlijk toch wel aanwezig want het blijft een erg goed festival + mooi dichtbij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 14:17 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Line-up valt mij wat tegen maar ben toch aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop echt dat er een hoop mensen geklaagd hebben dat er geen Distorted stage is, en dat ze die er toch gewoon bij doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 12:42 
 

Delt-A schreef:
Wat een magere Line-Up op de mainstage :/ Vorige keren was het telkens de laatste 3 à 4 uur vrij hard op de main, nu alleen B-Front, en Hard Driver misschien een beetje. Ook maar 9 acts in 12 uur.. Hopen dat B-Front dan 1,5 of 2 uur lang staat.

Magic Show stage wel weer heel dik, hopen dat het weer outdoor is, dat is toch wel 10 keer zo leuk.
Hele dag daar staan, en dan aflsuiten bij B-Front, heb er zin in :)

Veel plezier bij B-Front. Sfeer was vorig jaar echt zwaar karig tijdens Morodin, evenals het geluid. Lekker naar huis gegaan toen! De mainstages zijn plekken waar je niet moet komen op dit soort festivals :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 12:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:

Heb hem op de feestjes waar ik dusver ben geweest nog nooit zien staan, prima naam voor keer wat anders!


Die vent staat vooral in t Noorden op veel feesten dacht ik.
Heb hem een paar keer zien draaien, en hij draait alleen maar van die huppelkutjesmuziek, en dat mixt hij ook nog eens heel slecht. Plus hij gedraagt zich ook als een of andere mooiboy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Delt-A schreef:
Wat een magere Line-Up op de mainstage :/ Vorige keren was het telkens de laatste 3 à 4 uur vrij hard op de main, nu alleen B-Front, en Hard Driver misschien een beetje. Ook maar 9 acts in 12 uur.. Hopen dat B-Front dan 1,5 of 2 uur lang staat.

Magic Show stage wel weer heel dik, hopen dat het weer outdoor is, dat is toch wel 10 keer zo leuk.
Hele dag daar staan, en dan aflsuiten bij B-Front, heb er zin in :)

Veel plezier bij B-Front. Sfeer was vorig jaar echt zwaar karig tijdens Morodin, evenals het geluid. Lekker naar huis gegaan toen! De mainstages zijn plekken waar je niet moet komen op dit soort festivals :p


Ja best wel, maar daarvoor tijdens Donkey Rollers en Zany vs Crypsis zat er een stuk meer sfeer in, bij dagjesmensen zal het wel aan naamsbekendheid liggen van wie er staat :P. Bovendien staat B-Front waarschijnlijk tegelijk met Partyraiser, en daar heb ik niks mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Unfortunately, Vicetone will be unable to join the adventure. Therefore, New World Sound will replace them on the Devoted Mainstage!

Check out their track with Thomas Newson - Flute: https://www.youtube.com/watch?v=4jd6_uQuO0I



Damn, Vicetone was toch een van de weinige die ik wilde zien op de Devoted stage
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten