Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 13:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaat mooi feestje worden, echt veel zin in.
Te herkennen aan korte zwarte broek, en witte v-hals shirt - tijdens wedstrijd orange Heineke shirt met nummer "32392"
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 10:22 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk feest gehad :love: Set van de dag gaat naar B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Heerlijk feest gehad :love: Set van de dag gaat naar B-Front.

Was jij er ook gewoon :oh:
Hebben niet eens even gemeet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

Nee idd, meestal kom ik je vanzelf wel tegen. :huh: Stond voornamelijk op mainstage, wellicht was dat de oorzaak. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 14:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Nee idd, meestal kom ik je vanzelf wel tegen. :huh: Stond voornamelijk op mainstage, wellicht was dat de oorzaak. :P

Ken er nog een, had ook niet echt een groep voor de Magic Show dus maar 2/3 keer gestaan.
wel mooi feestje gehad verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 14:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Nee idd, meestal kom ik je vanzelf wel tegen. :huh: Stond voornamelijk op mainstage, wellicht was dat de oorzaak. :P


GAAAAY

btw, heeft iemand nog meegekregen dat er een gozer op het lucht kussen (BIG AIR) sprong terwijl dat ding niet opgeblazen was? Gast heeft waarschijnlijk zijn nek gebroken, hij was in ieder geval buiten bewustzijn en werd met ambulanche afgevoerd. Vraag me af of de organisatie hier nog problemen mee gaat krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
chicken schreef:
Nee idd, meestal kom ik je vanzelf wel tegen. :huh: Stond voornamelijk op mainstage, wellicht was dat de oorzaak. :P


GAAAAY

btw, heeft iemand nog meegekregen dat er een gozer op het lucht kussen (BIG AIR) sprong terwijl dat ding niet opgeblazen was? Gast heeft waarschijnlijk zijn nek gebroken, hij was in ieder geval buiten bewustzijn en werd met ambulanche afgevoerd. Vraag me af of de organisatie hier nog problemen mee gaat krijgen.

Hangt er van af of hij volgens de regeld heeft gesprongen of nog gekke moves heeft uitgehaald. Wss teken je een soort contract waarin staat dat je de regeld opvolgt. Als je springt zoals t moet is de kans wel erg klein dat je er naast komt. Maar triest is t wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 22:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geweldig feest, niemand van HT gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
chicken schreef:
Nee idd, meestal kom ik je vanzelf wel tegen. :huh: Stond voornamelijk op mainstage, wellicht was dat de oorzaak. :P


GAAAAY

btw, heeft iemand nog meegekregen dat er een gozer op het lucht kussen (BIG AIR) sprong terwijl dat ding niet opgeblazen was? Gast heeft waarschijnlijk zijn nek gebroken, hij was in ieder geval buiten bewustzijn en werd met ambulanche afgevoerd. Vraag me af of de organisatie hier nog problemen mee gaat krijgen.


Is niet iets waar de organisatie problemen mee krijgt maar eerder degene die BIG AIR plaatst en exploiteert. Je kreeg vooraf een instructie over hoe en wat en dan kon je pas springen.

Er stond schijnbaar boven al een wachtrij en degene die boven aan het regelen was, had een gesprek met nummer twee over hoe te springen en wanneer. Nummer 1 heeft GO gehoord en sprong, ondanks kussen nog niet opgeblazen was.

Ik heb dan weer gehoord dat die gozer recht op z'n benen terecht kwam en die beide gebroken heeft. Maar neem aan dat je als je zo'n klap maakt, je nek ook aardig de sjaak is.

Blijft jammer zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 22:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze moeten trouwens volgend jaar echt een veel grotere tent neerzetten voor The Magic Show area, wat was het toch triest en krap daar

Ook de tokens was weer mooi shit geregeld, veels te lang en gefrot met het terug lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 22:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even kort reportje:

WISH, iets wat al paar jaar een vast feestje voor mij is. Dit jaar wel wat minder area's als andere jaren maar dat mocht niet baten, alhoewel het toch jammer was dat er geen specifieke Hardcore area meer was.

Maar goed, Wish... Elk jaar toch de kracht om 2 unieke podia neer te zetten als grote mainstages en prima aankleding van de tent area's. Voornamelijk TMS en Dedicated gestaan... even uitstapje naar Paul Elstak en FeestDJRuud (Tering wat een drukte).

TMS was overigens goed geregeld dat je 2 gedeelte had (Binnen en buiten) en het geluid was er goed, net als op de mainstage :thumbsup:.. E-Force en Outbreak draaide wat mij betreft zeer goed, daarbij ook sets van de dag.

Tussendoor nog even gaan eten, groot pluspunt vond ik het ruime aanbod aan eten dit jaar (ook goed qua prijs). Tijdens Hard Driver en B-Front WK gekeken, wel apart om zo iets mee te maken. Sfeer was ook prima toen Nederland gewonnen had...

Mikeee nog gezien en even kort gesproken en Delt-A en Tvalentijn.


Minpuntje inderdaad de Tokens. Had 40 munten via credits bij de opbouw, maar tering die rij. Wel handig om tijdens de eerste stortbui er naar toe te gaan omdat iedereen ging schuilen.... binnen 10 minuten geholpen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 00:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg vet feest! Set van de dag sowieso naar B-Front.
Zoals ieder jaar weer ook nu erg vette stages, overdag vond ik die van de House het mooist, 's avonds die van de hardstyle.

Eindshow ook prima in orde, misschien wat weinig vuurwerk. Wel enorm kippenvel momentje bij The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut). Al helemaal omdat die plaat ook in de aftermovie verwerkt zit van WiSh 2011. Dat was mijn eerste festival dus die heb ik heel vaak terug gekeken.

TMS ook top geregeld dat dat half binnen - buiten was.


Verder toch een paar minnetjes:

-Lange rijen voor het munten halen. Ze hebben niet geleerd van voorgaand jaar, al was het nu niet zo erg als toen.
-Ook zelden zo'n drukke toiletten gezien op een feest, je liep daar erg dicht op elkaar.
-Muntprijs van 2,60. Hou het gewoon lekker 2,50. Die lange rijen zijn mede daar aan te danken met het personeel wat er niet mee kan rekenen. Dank voor de 6 euro extra die ik terug kreeg.


Wish, tot volgend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 01:55 
 

Sowww, die zondag, heftig!

Geniale sfeer, kleine kinderen opa's en oma's alles was er.

Special D was EINDBAAS, die kerel draaide zelfs Fransesco Zeta - Fairyland.

Puinhoop Kollektiv die er onder WiSH Allstars nog even Showtek - Save the Day Again opknallen :loving:.

En deze werd ook gewoon afgespeeld, tering hé!



Helaas niet bij The Pitcher vs Slim Shore bij kunnen zijn (2 maten van me moesten ergens anders draaien), maar vernomen dat er flink geföhnt werd met oude kneiter a lá Taste Me, Seid Ihr Bereit etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 02:30 
 

rakkietakkie schreef:
En-er-gy schreef:
rakkietakkie schreef:
Heb er flink zin in! Lekker weer, goede muziek! :thumbup:


Je was niet meer zo actief :lol: gaat es gauw terrein opruimen of verven xd


Jonguh, dat jij hele dag op een Gator kan zitten en wat mensen aanstuurt om bier aan te sluiten, daar kan ik niks aan doen. Ik mag tenminste nog een keer die layers in om wat te hangen! ^^


nou dat is niet spannend maar goed t was een fijn feest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 10:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En trouwens de WC's was ook slecht, veels te druk.

Een extra locatie mag wel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 11:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben helaas alleen zaterdag geweest.

Maar wat een feest was het zeg!
Ik ben bijna niet bij de hardstyle geweest. Op 3 kwartier van Digital Punk. Het geluid was daar wel heel erg goed!
Verder ben ik heel de dag bij de House, Techno en Duikboot geweest!

Even de plusjes en minnetjes

++++ Geniale sfeer op de (House) Mainstage toen Nederland gewonnen had.
++ De stage zagen er overal goed uit!
++ Egbert Live.
+ Van 14:00 tot 02:00 nu heb je meer tijd voor de show.

De minnetjes
---- De WC, die waren er te weinig en veelste druk.
-- Maar een half uurtje Oliver Heldens wel een vette set!

Al met al weer een heerlijke festival. En tot volgend jaar WiSH!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantastisch festival meegemaakt. Sets van de dag E-Force en B-Front, wat een geweld! Ook de zondag erg goed vermaakt. Vette show van The Opposites en een super gave sfeer o.a. tijdens FeestDJRuud en Mental Theo. Eindshow was ook heel dik!

En de mainstage van de house was echt de vetste stage die ik ooit heb gezien. Respect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 17:29 
 
Hardtraxxer

Misschien dat het komt doordat Defqon weekend de week ervoor zo vet was, maar ik vond Wish op bijna alle fronten tegenvallen in vergelijking met voorgaande jaren. Desondanks toch wel goed vermaakt en waarschijnlijk gewoon weer aanwezig volgend jaar :)

++++ Voetbal
++ B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 18:36 
 
Hardtraxx Elite

vond het ook ietwat tegenvallen, best lang moeten wachten voor fouillering, munten halen, en wc's, die ook nog is facking ranzig waren omdat de helft niet door spoelden.

de stage opbouw was prachtig van beide stages. TMS Area zag er ook wel leuk uit met die containers en het geluid was daar wel lekker, maar wel faaacking heet. Prijs van 2,65 per consumptie, of 2,60 boeit ook niet vind ik wel duur maarja het is een festival, maar wat helemaal belachelijk was, was 2,5 munt voor een broodje beenham (wat eigenlijk bijna voor ieder soort eten was, wat ook maar een klein beetje vulden. Belachelijk.

Sets over het algemeen waren goed, sfeer bij TMS was goed. Veel op de main van de hardstyle gestaan, wat liepen daar belachelijk veel paupers rond (links in de midden bij de bar) alléén maar opgepompte gasten met plakplaatjes. Verder bijna 1x gerolt door iemand, voelde zijn hand in mijn broekzak gaan, keek om en hij rende snel weg...

+ setjes over t algemeen
+ aankleding podia
+ sfeer TMS

- Wc's
- Voedselprijs
- Paupervolk op de main
- Kutmuziek bij die duikboot tijdens NL-CRI (oké had ook op de main kunnen kijken, maar had daar perfect zicht)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 20:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
ik vond Wish op bijna alle fronten tegenvallen in vergelijking met voorgaande jaren.



Helemaal mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 20:48 
 
Hardtraxx Newbie

Vorige week pas besloten om hier een weekend heen te gaan, maar zeker een goede beslissing gemaakt, wat een geniaal feest!!

De + en - op een rij:
+Special D. (mooi ook dat hij nog een half uur extra draaide :D)
+Raketjes 1/2 muntje
+E-Force - Seven zaterdag voor het eerst gehoord, wat een geweld!
+The Nasty Boyz - Angel in de eindshow! :worship:
+Delete (met in het bijzonder sloopvergunning en level)
+Aankleding van de stages
+Het grote onzingehalte bij zanger Bas en Addyhaddy & Partynaße
+Bigairbag

En eigenlijk het enige minpuntje was:
-Onze bananen waren gejat bij de tent toen we het eten buiten hadden laten staan :(

Niks van het voetballen meegekregen, maar daar ook totaal geen spijt van. Volgend jaar weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

Vlk schreef:
zanger Bas

Dat is Firetrap toch, of heb ik het mis? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 11:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima vermaakt maar toch weer dezelfde minpunten als vorig jaar: Barren erg druk bij de Dedicated, munten veels te druk, te weinig wc's die niet worden geleegd en schoongemaakt waardoor het vaak erg druk was. Ook vind ik de vele greppels en kuilen in het terrein erg gevaarlijk, maar dat hoort er gewoon bij. Eten was ook erg karig voor het aantal munten wat je moest betalen. En toch was het verder gewoon weer erg vet; TMS, heerlijke sfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 15:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
-Lange rijen voor het munten halen. Ze hebben niet geleerd van voorgaand jaar, al was het nu niet zo erg als toen.

En het jaar daarvoor. En het jaar daarvoor (2011: kwam om 7 uur aan en stond een uur in de rij, schandalig).

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat dit niet fatsoenlijk geregeld kan worden als dit ELK JAAR WEER een probleem is... Ook altijd weer lange rijen bij de barren, vermoeiend vond ik dat altijd (bij de main sta je dus gerust een kwartier te wachten op je drankje).
Ben blij dat ik dit jaar niet ben geweest ondanks dat ik mij die jaren daarvoor altijd wel redelijk vermaakt heb...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Rijen bij de bar vielen heel erg mee mee, ook bij de main. :)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten