Even kort reportje:
WISH, iets wat al paar jaar een vast feestje voor mij is. Dit jaar wel wat minder area's als andere jaren maar dat mocht niet baten, alhoewel het toch jammer was dat er geen specifieke Hardcore area meer was.
Maar goed, Wish... Elk jaar toch de kracht om 2 unieke podia neer te zetten als grote mainstages en prima aankleding van de tent area's. Voornamelijk TMS en Dedicated gestaan... even uitstapje naar Paul Elstak en FeestDJRuud (Tering wat een drukte).
TMS was overigens goed geregeld dat je 2 gedeelte had (Binnen en buiten) en het geluid was er goed, net als op de mainstage

.. E-Force en Outbreak draaide wat mij betreft zeer goed, daarbij ook sets van de dag.
Tussendoor nog even gaan eten, groot pluspunt vond ik het ruime aanbod aan eten dit jaar (ook goed qua prijs). Tijdens Hard Driver en B-Front WK gekeken, wel apart om zo iets mee te maken. Sfeer was ook prima toen Nederland gewonnen had...
Mikeee nog gezien en even kort gesproken en Delt-A en Tvalentijn.
Minpuntje inderdaad de Tokens. Had 40 munten via credits bij de opbouw, maar tering die rij. Wel handig om tijdens de eerste stortbui er naar toe te gaan omdat iedereen ging schuilen.... binnen 10 minuten geholpen
