Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Vind het verder toch jammer dat de raw stage weer in een tent is, wat op veel te veel feesten het geval is.
Ik zou wel weer eens de hele dag in de zon willen staan met muziek die ik leuk vind.

Dominator
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, dat is er eentje waar het wel open air is :)
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indigo op Defqon :) Theracords area op Intents was ook in de buitenlucht. Heerlijk :)
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Was ook de reden waarom ik vorig jaar vrij weinig bij TMS ben geweest. In de open lucht is het gewoon veel relaxter dan in zo'n warme tent. Die jaren tussen de containers was veel gaver.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 16:45 
 
Hardtraxx Elite

Jammer dat ik waarschijnlijk wat ga missen door het NL elftal...
Bericht Geplaatst op 02 jul 2014 10:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weerbericht schommelt wel heel erg :/
Bericht Geplaatst op 02 jul 2014 11:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

WiSH Outdoor will be broadcasting the world cup quarter finals on July 4th and 5th!
The Netherlands – Costa Rica:
*Devoted Stage (with commentary)
*Dedicated Stage (without commentary)
*Food corner (with commentary)
*VIP decks (without commentary)
* All other areas will continue their program
* All booked artists will perform at WiSH Outdoor (there will be no cancellations due to the match)
* The match France - Germany will be broadcasted at Camp WOW!
All matches will be broadcasted in the Interim Pub:
Friday 22:00 hr: Brazil vs Colombia
Saturday 18:00 hr: Argentina vs Belgium
Saturday 22:00 hr: The Netherlands vs Costa Rica
Although football shirts are normally not allowed, country football shirts are definately allowed this year!
Bericht Geplaatst op 02 jul 2014 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Weerbericht schommelt wel heel erg :/


Idd, geeft elke dag wat anders aan, dan wel en dan geenr regen, gewoon vrijdag kijken wat ie aangeeft :P
Bericht Geplaatst op 02 jul 2014 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik keek net even, klik op de 14-daagse voorspelling en het was veranderd, toppunt van schommelende voorspelling :P
Bericht Geplaatst op 03 jul 2014 00:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb er flink zin in! Lekker weer, goede muziek! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 03 jul 2014 08:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb dr ook goed zin in, alleen hopen dat de wedstrijd wat mee zit in de eerste helft zodat we richting Delete kunnen, het is toch de kwartfinale tegen Costa Rica die het iedereen lastig hebben gemaakt. Maar verder is de time table fijn, 's middags er een beetje rustig in komen met slim shore (lang niet meer op een festival gezien) en als afsluiter B-Front. Zondags ben ik wel benieuwd wat Mental Theo en Zany gaan draaien.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2014 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WiSH is elk jaar gewoon weer gruwelijk, thuisfeestje

Half Helmond en omstreken is er, dus veel bekende ^^
Bericht Geplaatst op 03 jul 2014 19:34 
 

Hier had ik toch ook wel weer graag heen gewild... Wish is altijd echt een vet feest :love:
Bericht Geplaatst op 03 jul 2014 21:27 
 

rakkietakkie schreef:
Heb er flink zin in! Lekker weer, goede muziek! :thumbup:


Je was niet meer zo actief :lol: gaat es gauw terrein opruimen of verven xd
Bericht Geplaatst op 03 jul 2014 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
rakkietakkie schreef:
Heb er flink zin in! Lekker weer, goede muziek! :thumbup:


Je was niet meer zo actief :lol: gaat es gauw terrein opruimen of verven xd

HAHAHAHAHA leuk man.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2014 23:10 
 

stefan_helmond schreef:
En-er-gy schreef:
rakkietakkie schreef:
Heb er flink zin in! Lekker weer, goede muziek! :thumbup:


Je was niet meer zo actief :lol: gaat es gauw terrein opruimen of verven xd

HAHAHAHAHA leuk man.

opzouten, jou werd niks gevraagd..
Bericht Geplaatst op 03 jul 2014 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
opzouten, jou werd niks gevraagd..

ok doei
Bericht Geplaatst op 04 jul 2014 01:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
rakkietakkie schreef:
Heb er flink zin in! Lekker weer, goede muziek! :thumbup:


Je was niet meer zo actief :lol: gaat es gauw terrein opruimen of verven xd


Jonguh, dat jij hele dag op een Gator kan zitten en wat mensen aanstuurt om bier aan te sluiten, daar kan ik niks aan doen. Ik mag tenminste nog een keer die layers in om wat te hangen! ^^
Bericht Geplaatst op 04 jul 2014 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

voor het eerst weekend na wish ben benieuwd :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 04 jul 2014 14:49 
 
Hardtraxxer

nog aan het herstellen van defqon dit leuke feestje helaas overslaan
Bericht Geplaatst op 04 jul 2014 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand een idee welk merk water ze hier verkopen dan weet ik welke dop ik moet meenemen
Bericht Geplaatst op 04 jul 2014 22:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Iemand een idee welk merk water ze hier verkopen dan weet ik welke dop ik moet meenemen


Sourcy.... passen veel doppen op schijnbaar, weet niet welke
Bericht Geplaatst op 05 jul 2014 12:17 
 
Hardtraxx Elite

Tot straks! Te herkennen aan een masker korte blauwe broek, zwart route 66 shirt, witte adidasjas
Bericht Geplaatst op 05 jul 2014 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aangezien dit niet de 2 prachtige mainstages spoilert:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 05 jul 2014 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan oranje Jupiler WK 2014 shirt, succes!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten