Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 dec 2013 09:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zag hem nog niet staan in de lijst ^^ en deze donderdag begint al de early bird kaartverkoop.

Serie
WiSH Outdoor 2014, vrijdag 4 juli 2014 om 19:00
WiSH Outdoor 2014, zaterdag 5 juli 2014 om 14:00 ←
WiSH Outdoor 2014, zondag 6 juli 2014 om 14:00

Citaat:
Are you ready for a new adventure?
The WiSH Outdoor Early Bird Ticketsales will start next week at Thursday the 12th of December at 20:00h! More info coming soon.
Bericht Geplaatst op 09 dec 2013 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie, ligt een beetje aan de line up denk ik.
Ken ik wel mooi met de fiets heen.
Bericht Geplaatst op 09 dec 2013 11:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor mij een zekerheidje! :D Wish altijd een top feest, maar het weer was ook echt super afgelopen jaren.
Sfeer is top en de aankleding ook super :) Donderdag gelijk kaartje aanschaffen
Bericht Geplaatst op 09 dec 2013 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Zeker een optie :thumbup:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig op Zaterdag
Bericht Geplaatst op 09 dec 2013 13:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Zeker een optie :thumbup:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2013 23:28 
 
Hardtraxxer

1 jaar terug, was dit echt t feest van het jaar voor mij dik geluid super dikke stage alles erop en eraan! Dit jaar was de main hardstyle stage een grote flop qua geluid.... twijfel gevalletje dit jaar
Bericht Geplaatst op 09 dec 2013 23:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zekerheidje! Donderdag kaartje kopen
Bericht Geplaatst op 10 dec 2013 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen dat ze niet weer 2 banaantjes voor het geluid hebben hangen op de main...
Bericht Geplaatst op 10 dec 2013 05:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snel uitverkocht?
Bericht Geplaatst op 10 dec 2013 09:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Protoss schreef:
Snel uitverkocht?


Early bird binnen een aantal minuten ;) Vorig jaar was Wish een aantal weekjes voor het feest pas uitverkocht. Maar het wordt steeds populairder en zal denk sneller gaan dit jaar.
Bericht Geplaatst op 10 dec 2013 22:26 
 
Hardtraxx Addict

100% aanwezig op zaterdag! Veel goede verhalen gehoord, Brabantse feestje, werkelijk prachtige stages etc :) .
Bericht Geplaatst op 11 dec 2013 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BEEK EN DONK - Wish Outdoor laat nog een half jaar op zich wachten, maar donderdag 12 december gaan de eerste kaartjes van het driedaagse festival in Beek en Donk al in de verkoop.

Het gaat om zogeheten Early-Bird tickets. Omdat de optredende acts nog niet bekend zijn, zijn de kaarten goedkoper. Zo kost een ticket voor de zaterdag met vooral dancemuziek nu 39,50 euro. Normaal is dat 46,50. De verkoop start donderdag om precies 20.00 uur via de website. Vorig jaar waren alle vroege toegangskaartjes binnen anderhalf uur verkocht.

Festival Wish Outdoor vindt plaats van 4 tot en met 6 juli. Er is een dag met dancemuziek en een familiedag met vooral popmuziek.
Bericht Geplaatst op 11 dec 2013 09:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
nu 39,50 euro. Normaal is dat 46,50.


6 euro duurder dan vorig jaar de early bird :( , vorig jaar was de early bird een 10tje goedkoper dan de normale ticket.
Bericht Geplaatst op 11 dec 2013 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad :/ Nouja hopen dat ze het geluid van de Hardstyle Mainstage dan maar verbeteren voor dat geld. In 2012 en 2011 was het heerlijk.
Bericht Geplaatst op 11 dec 2013 18:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weet iemand hoeveel kaarten je per persoon kan kopen met de early bird sale? :)
Bericht Geplaatst op 12 dec 2013 16:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Weet iemand hoeveel kaarten je per persoon kan kopen met de early bird sale? :)


Iemand?
Bericht Geplaatst op 12 dec 2013 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Weet iemand hoeveel kaarten je per persoon kan kopen met de early bird sale? :)

4 tickets per persoon is het maximum :)
Bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmm vorig jaar was de early bird erg aantrekkelijk, dit jaar wat minder met die verhogingen..
Bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Hmm vorig jaar was de early bird erg aantrekkelijk, dit jaar wat minder met die verhogingen..

Ik heb hetzelfde. Jammer (wel begrijpelijk) dat de prijzen ieder jaar weer stijgen. Vooral nu ik zelf elk jaar minder geld heb.
Bericht Geplaatst op 12 dec 2013 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn ticket is ook weer binnen :)
Bericht Geplaatst op 12 dec 2013 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook.
Bericht Geplaatst op 12 dec 2013 21:09 
 

urbandesigner schreef:
Hopen dat ze niet weer 2 banaantjes voor het geluid hebben hangen op de main...


Vertel?

Was t niet de juiste opstelling? voortaan gewoon recht en dubbel?
Bericht Geplaatst op 12 dec 2013 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

T geluid op de hardstyle mainstage was inderdaad niet meer dan matig afgelopen jaar (vond ik) -.-
Je moest echt zoeken naar een plek waar het goed te doen was qua geluid.
Bericht Geplaatst op 12 dec 2013 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartjes zijn weer in de pocket :)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten