Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Kut, gemist. Toch probeer ik weer aanwezig te zijn, was vorig jaar het gezelligste en leukste festival voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 00:09 
 
Hardtraxxer

Kut gvd binnen 1 minuut op refresh gedrukt maar geen kaartje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 09:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

T_Valentijn schreef:
Kut gvd binnen 1 minuut op refresh gedrukt maar geen kaartje


Refresh? >.< Als je gewoon op de site stond een minuut vantevoren werd de site automatisch om 20:00 opnieuw geladen.
Heb in totaal 12 kaarten kunnen scoren voor mij en me maten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Organisatie zegt op Partyflock:

Citaat:
Komend jaar zal het geluid op de Dedicated Stage weer goed zijn zoals jullie van ons gewend zijn!
Tot 4, 5 en 6 juli op WiSH Outdoor!


Als reactie op iemand die zei dat het geluid op de main dit jaar kut was maar het jaar daarvoor wel goed was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
T_Valentijn schreef:
Kut gvd binnen 1 minuut op refresh gedrukt maar geen kaartje


Refresh? >.< Als je gewoon op de site stond een minuut vantevoren werd de site automatisch om 20:00 opnieuw geladen.
Heb in totaal 12 kaarten kunnen scoren voor mij en me maten :D


Haha dat had ik gepost, ik weet niet precies hoe het bij hem ging met ticket kopen, zat op zijn account 'n beetje te kutten na wat biertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 10:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kijk wel echt uit naar dit feest!
Gaan met 2 bussen vanuit Delft, 1 bus waar 85 man in kan en eentje waar 55 in kan. xd
Iemand een idee wanneer de exacte datum is van de reguliere verkoop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 10:29 
 
Hardtraxx Elite

Dit word mijn vervangend feestje voor Intents. Lijkt me ook een stuk vetter met die gave stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SATURDAY (14:00 – 02:00):

- Devoted Mainstage (EDM)

- Dedicated Mainstage (Hardstyle)

- Delicious Dutch (Eclectic)

- WiSHkunde (Techno)

- DWDD (Party /­ Party /­ Party)

- The Magic Show (Raw Hardstyle and a touch of Hardcore)

- Villa Ananas (House/­Latin/­Hip Hop)

- **­BRAND NEW**­Duikboot (Deep House)

- The Pub (Party-café)


Wel jammer dat er hardcore bij themagicshow is, al ben ik het laatste uurtje daar meestal toch niet te vinden, maar goed.

En vanavond begint trouwens de reguliere verkoop van losse dagtickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meestal een zekerheidje, maar nu nog ff kijken hoe het zit met de tentamens en zien welke artiesten er staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

De hardcore area en Dubbel Dik area is dus weg?
Misschien dat TMS nu wat meer ruimte krijgt, zou geen kwaad kunnen.

Even de line-up afwachten en als die bevalt ben ik weer aanwezig! Vorig jaar mn vetste festival gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel het weekend incl camping :D partieej
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 11:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iMark schreef:
De hardcore area en Dubbel Dik area is dus weg?
Misschien dat TMS nu wat meer ruimte krijgt, zou geen kwaad kunnen.

Even de line-up afwachten en als die bevalt ben ik weer aanwezig! Vorig jaar mn vetste festival gehad.


Pfff geen hardcore tent :/ ben echt benieuwd naar de line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 18:49 
 
Hardtraxx Elite

Zometeen kaarten bestellen! Word mijn eerste keer WiSH!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

WiSH Outdoor ‏@wishoutdoor 30 min
We proudly present another sneak peak of the line-up for Saturday. Introducing: @djbrennanheart @Blasterjaxx @EgbertLIVE @boazvandebeatz!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel weer aanwezig, met vriendengroep en m'n zusje en aanhang haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Egbert is wel tof! Zit sowieso te twijfelen of ik hierheen wil. Vorige jaren erg goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Egbert is wel tof! Zit sowieso te twijfelen of ik hierheen wil. Vorige jaren erg goed!


Ik zeg doen Daniël! :D

Ook zijn deze namen al gepresenteerd voor de vrijdag:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 21:20 
 

aanwezig :D
Elke dag, elke avond en misschien de nachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 01:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoezo is het nu wel mogelijk om de grote namen binnen te halen, terwijl Defqon een week eerder is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 18:08 
 

wootum schreef:
Hoezo is het nu wel mogelijk om de grote namen binnen te halen, terwijl Defqon een week eerder is?

misschien omdat ze eerder waren. wie het eerst maalt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 19:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

We kunnen dus een uurtje of 2/3 hardcore verwachten in de TMS-tent?

90 % zeker wel aanwezig! Of de line-up van TMS moet echt tegenvallen.( Wat vorig jaar niet 't geval was :woot: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ook heel vet dat duikboot een stage host :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Khadber schreef:
Egbert is wel tof! Zit sowieso te twijfelen of ik hierheen wil. Vorige jaren erg goed!


Ik zeg doen Daniël! :D

Hangt enorm van de deadline van een verslag af wat rond die tijd af moet zijn. Ik kom een week eerder terug van veldwerk en moet dan een verslag binnen een week inleveren. Weet of dat vrijdag of maandag is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
edit: werkt niet. :/

B-Front
Oliver Heldens
Thomas Newson
Glowinthedark

En de Duikboot line-up is er.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Afbeelding
edit: werkt niet. :/

B-Front
Oliver Heldens
Thomas Newson
Glowinthedark

En de Duikboot line-up is er.


Afbeelding

Je moet met je rechtermuisknop op de afbeelding klikken, en dan "Afbeeldings-URL kopiëren". Nu had je namelijk de link naar de aparte pagina voor de afbeelding gekopieerd, en dat werkt niet in een img tag.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten