Hier helaas ook niks gewonnen.wrote:Tickets te winnen via I'm In. Helaas niet gewonnen, maar ik heb al een kaartje.
ik ook niet ..wrote:Hier helaas ook niks gewonnen.wrote:Tickets te winnen via I'm In. Helaas niet gewonnen, maar ik heb al een kaartje.
Hier ook niks. Je wint volgensmij bijna alleen als je binnen een uur draait als die beschikbaar is.wrote:ik ook niet ..wrote:Hier helaas ook niks gewonnen.wrote:Tickets te winnen via I'm In. Helaas niet gewonnen, maar ik heb al een kaartje.
Tevens zal er op zaterdag een shuttlebus ingezet worden vanaf 's-Hertogenbosch Centraal. Tickets hiervoor zijn verkrijgbaar in onze ticketshop en kosten €10,- voor een retourtje. De bus zal rijden op de volgende tijdstippen:
Heen: 13:00 & 14:00
Retour: 23:00 & 00:30
Je gaat wat missen kerolwrote:Hoogstwaarschijnlijk toch aanwezigWel maar tot 23.00 ivm de trein die ik nog moet halen, dus maar hopen dat Low-e & Alter Egosz of The Pitcher niet om 23.00 staan
wrote:Hoogstwaarschijnlijk toch aanwezigWel maar tot 23.00 ivm de trein die ik nog moet halen, dus maar hopen dat Low-e & Alter Egosz of The Pitcher niet om 23.00 staan
Moet dag erna waarschijnlijk werken om 10 uur en moet daarna weer flink aan de bak voor mijn eindexamens dus dat lijkt me niet echt verstandig haha.wrote:wrote:Hoogstwaarschijnlijk toch aanwezigWel maar tot 23.00 ivm de trein die ik nog moet halen, dus maar hopen dat Low-e & Alter Egosz of The Pitcher niet om 23.00 staan
Kunt beter een hotel nemenMis je sowieso niks hehe
Was er al bang voor..wrote: 23:00 - 24:00: Alter Egosz & Low-E