Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 16:58 
 

Op 11 mei 2013 zal voor het eerst Wasted Festival plaatsvinden op het braakliggend terrein langs de rijksweg in Nuland.

Trailer:

Met trots presenteren wij:
FRONTLINER
WASTED PENGUINZ
THE PITCHER
FREQUENCERZ vs TITAN
THERA vs CHAIN REACTION
RE-STYLE
NOISECULT vs RYFLE
DRUM DJ vs TRIAMERA

hosted by MC NOLZ & MC AXYS

De eerste 200 early bird kaarten waren binnen 24 uur uitverkocht.
Kaarten zijn verkrijgbaar via http://www.wastedfestival.nl en kosten nu slechts €20,-

Twitter: http://www.twitter.com/wastedfestival
Facebook: http://www.facebook.com/wastedfestival
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 19:51 
 

De eerste artiesten die op Wasted Festival draaien bekend gemaakt! :)

WASTED PENGUINZ
TITAN
RE-STYLE

De rest van de line-up volgt snel en zal worden aangekondigd door middel van een trailer.

De kaartverkoop start op 1 febuari om 18.00 uur en de eerste 200 kaarten kosten slechts 15 euro!

Kaarten zijn verkrijgbaar via www.wastedfestival.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 21:14 
 

Wel aardige eerste namen, komt de rest van de line-up vóór 1 februari? Kan hier op de fiets heen, blijft een optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 21:29 
 

BeHa schreef:
Wel aardige eerste namen, komt de rest van de line-up vóór 1 februari? Kan hier op de fiets heen, blijft een optie :)


Er zijn wat obstakels met het boeken, vandaar dat de rest van de line-up nog niet vrij kan worden gegeven. Dit zal ook niet meer lukken voor 1 februari, daarom hebben we besloten een aantal vaste namen al wel bekend te maken. Wel kan ik zeggen dat de rest van de line-up mensen alles behalve teleur zal stellen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien ben ik hier wel bij!
Een vriendinnetje van mij komt uit Nuland dus misschien wel gezellig ^^
En Titan is sowieso al een pluspunt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:30 
 

Het 2e gedeelte van de line-up staat online! Zie beginpost!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:08 
 

gloudvis schreef:
Wel kan ik zeggen dat de rest van de line-up mensen alles behalve teleur zal stellen. :)


:yes: optie -> zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier zal ik wel aanwezig zijn denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 04:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is óf dit óf PRSPCT... :/
Moeilijke keuze...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:56 
 

Een nieuwe artiest is toegevoegd aan de line-up! Wij presenteren met trots: The Pitcher
Echter is de line-up nog niet volledig compleet. Wij zullen binnenkort nog één grote naam aankondigen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten inmiddels binnen en ik heb er al zin in. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Wasted Festival
Bloed, zweet en tranen heeft het gekost! Het heeft even geduurd, maar hier is dan eindelijk de volledige line-up van Wasted Festival met als laatste grote naam: FRONTLINER!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 15:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 15:56 
 

De line-up is compleet, en de trailer staat online! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 10:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
14:00 / 15:00 u DRUM DJ VS TRIAMERA
15:00 / 16:00 u "dj contest"
16:00 / 17:30 u NOISECULT VS RYFLE
17:30 / 19:00 u WASTED PENGUINZ
19:00 / 20:00 u THE PITCHER
20:00 / 21:00 u FRONTLINER
21:00 / 22:00 u FREQUENCERZ VS TITAN
22:00 / 23:00 u THERA VS CHAIN REACTION
23:00 / 00:00 u RE-STYLE

14:00 / 24:00 u MC NOLZ & MC AXYS
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet dat ze de time-table nu al geven :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 11:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Heel vet dat ze de time-table nu al geven :thumbsup:


Precies!

Vanaf 17:00 binnen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 17:29 
 

Wij kunnen met trots zeggen dat de Wasted Penguinz verantwoordelijk zijn voor het Wasted Festival 2013 anthem! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gloudvis schreef:
Wij kunnen met trots zeggen dat de Wasted Penguinz verantwoordelijk zijn voor het Wasted Festival 2013 anthem! :)

Goed bezig :) Enig idee wanneer jullie die contest winnaar bekend gaan maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 18:08 
 
Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
gloudvis schreef:
Wij kunnen met trots zeggen dat de Wasted Penguinz verantwoordelijk zijn voor het Wasted Festival 2013 anthem! :)

Goed bezig :) Enig idee wanneer jullie die contest winnaar bekend gaan maken?

morgen ;) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 18:53 
 

Forbidden Phobia schreef:
b-ram schreef:
gloudvis schreef:
Wij kunnen met trots zeggen dat de Wasted Penguinz verantwoordelijk zijn voor het Wasted Festival 2013 anthem! :)

Goed bezig :) Enig idee wanneer jullie die contest winnaar bekend gaan maken?

morgen ;) :)


Vanavond! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 13:37 
 

hoebedoelje schreef:
Delt-A schreef:
Heel vet dat ze de time-table nu al geven :thumbsup:


Precies!

Vanaf 17:00 binnen! :thumbsup:


Ik zorg dat ik er om 3 uur ben, vanaf dan zo'n beetje 2,5 uur early als ik het goed heb :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van 3 tot 4 is de contest winnaar, en die draait waarschijnlijk geen early maar 2005-2010 Hardstyle, en Noisecult vs Ryfle waarschijnlijk ook.

Oude Hardstyle is geen Early Hardstyle hè
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 18:13 
 

De 8 finalisten van de DJ-contest met hardstyle uit 2005-2010 zijn:

- Gremios & Tono
- The Z.
- Deck Inspectaz
- Recoil
- PVO
- Lanoz
- D'void
- Mani

Jullie kunnen van 1 t/m 10 april jullie stem uit gaan brengen op 1 van deze 8 finalisten.
Meer informatie volgt snel.
Ook zal er binnekort meer informatie vrijkomen over het anthem, dat zal worden gemaakt door de Wasted Penguinz :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten