Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag heledag op de classic stage,
Ben erg benieuwd naar de laatse paar sets vanaf the pitcher
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 10:16 
 

Vik schreef:
Vanaf 2 tot en met ongeveer half 8 aanwezig met o.a. Stefaneke, Timmer, The Z. en de andere helft van Authentic. :D Jammer dat ik The Pitcher (deels), Low-E & Alter Egosz en Jones sowieso moet missen, maar dat zal de pret niet drukken. Zin in!


dj rudestylez en opaaa niet te vergeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin begint eindelijk te komen :D Aanwezig van zo'n half 2 tot iets voor 11. Kijk het meest uit naar de setjes van Equal Mindz, The Pitcher en Jones, voor de rest hele dag classics stage met misschien een uitstapje naar Noisecult of Jack Of Sound.
Tot morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 23:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zoveel zin :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 11:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tickets gewonnen via mani.. vanmiddag eens kijkje gaan Nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 12:01 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We gaan bijna rijden, tot straks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 03:04 
 
Hardtraxxer

Ik kan maar ding zeggen: wat een geluid bij de early :drool:

Oja en hele snelle barservice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 12:08 
 

Geniale dag gehad. Heb tijdens mijn set enorm geluk gehad dat het zonnetje net doorbrak en dat Wasted Penguinz weinig mensen kon interesseren, waardoor het best druk was.

Vreemd genoeg stonden er slechts een handjevol mensen bij Equal Mindz en D'Stylerz, jammer. Vanaf The Pitcher stond het ineens wel weer vol.

Tracklist Stainless Steel @ Wasted Festival:

00. Brennan Heart - Get Wasted (Intro)
01. D-Block & S-te-Fan - Music is Why
02. Coone & D-Block & S-te-Fan - Creation of Life
03. Coone - Words From the Gang (D-Block & S-te-Fan Remix) (Dutch Version)
04. D-Block & S-te-Fan - Stronger
05. Frontliner - Time
06. D-Block & S-te-Fan - Kingdom
07. D-Block & S-te-Fan - Keep it Coming W/ Scope DJ Lockdown & Keep it Coming (Alphaverb Remix)
08. D-Block & S-te-Fan - Evolutionz (Break Edit)
09. Builder - Skydragon (Reactiv's Based on the D-Block & S-te-Fan Mashup)
10. D-Block & S-te-Fan - Together
11. D-Block & S-te-Fan - Supernova W/ Loopmachine
12. D-Block & S-te-Fan - We Be Kickin Editz W/ We be Kickin Bass
13. D-Block & S-te-Fan - Teqnology
14. Plamaravers - Bust a Move
15. D-Block & S-te-Fan - Sallow Planet
16. D-Block & S-te-Fan - Peace at Last
17. D-Block & S-te-Fan - Dreamers of Dreamz
18. Antifact - Path of Righteousness
19. D-Block & S-te-Fan & Deepack - Rock Diz
20. The Viper & G-Town Madness - Here it Comes (D-Block & S-te-Fan Remix)

Helaas Total Eclipz en Our Way niet kunnen draaien.


Wel balen dat de mixer helemaal naar de tering was. Geluid naar de koptelefoon klonk totaal vercrackt en wanneer je de effecten gebruikte haperde de muziek. Gelukkig is deze na mijn set vervangen. Door nog een mankement aan een van de 3 cd spelers kwam de act voor mij ook niet geheel tot zijn recht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
05. Frontliner - Time
14. Plamaravers - Bust a Move
18. Antifact - Path of Righteousness

Helaas Total Eclipz en Our Way niet kunnen draaien.

Tof dat je die tracks (naast die DBSTF tracks) heb gedraaid, was genieten! En Total Eclipz, tja.. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 13:16 
 
Artiest

stefaneke schreef:
Geniale dag gehad. Heb tijdens mijn set enorm geluk gehad dat het zonnetje net doorbrak en dat Wasted Penguinz weinig mensen kon interesseren, waardoor het best druk was.





Wel balen dat de mixer helemaal naar de tering was. Geluid naar de koptelefoon klonk totaal vercrackt en wanneer je de effecten gebruikte haperde de muziek. Gelukkig is deze na mijn set vervangen. Door nog een mankement aan een van de 3 cd spelers kwam de act voor mij ook niet geheel tot zijn recht.


Ik dacht dat t aan mijn koptelefoon lag joh :surrender: stond al op punt een nieuwe aan te schaffen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Ik kan maar ding zeggen: wat een geluid bij de early :drool:

Oja en hele snelle barservice!


Stond jij de hele dag in het midden vooraan bij de classic stage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 13:30 
 

DJ Mani schreef:

Ik dacht dat t aan mijn koptelefoon lag joh :surrender: stond al op punt een nieuwe aan te schaffen :whistle:


Ik heb net een nieuwe Sennheiser dus daar had het niet aan kunnen liggen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 13:45 
 
Artiest

Dit is overigens mijn tracklist:

1 Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass (Technoboy Remix)
2 Dj Gius - Definition Of A Track (Megabass Mix)
3 Showtek - Braincrackin'
4 DHHD - Rush (Trilok & Chiren 2004 Rmx)
5 Technoboy - Warmachine (2005 Mix)
6 TAT - Track Addicted (Zatox Vrs)
7 Zappaman - Sexual Healing ( Back In The Days Mix)
8 Zatox - Apocalypse (Hardstyle mix)
9 Marc Acardipane vs. The Prophet - Stereo Killa (The Prophet Mix)
10 Automatic DjZ - Madlay Number Three
11 Technoboy - Into Dub
12 TATACT - Back To The 90's
13 ACT066 - Dj Act vs. Dj Mani - Equensu Ocha
14 Tuneboy - Just A Detail (TBY Still Loves The Reverse Bass Mix
15 Zatox - Scientists of the Rollerock - Reject Mashup
16 Zatox - Tanz Elektrik (Hard Mix)
17 Machinehead - Headwave (Zatox Remix)
18 Dj Act vs Dj Mani - Il Mondo E Mio
19 The Machine - Butterfly (Original Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 13:59 
 
Artiest

Was een tof feest, het was cool om weer een keertje op het podium te staan.
Geluid bij de Classics was echt dik, dik, dik in orde!

Hier trouwens onze tracklist:

01. d'Stylerz - A Million Miles Away
02. Toneshifterz - Electroshock
03. Dutch Master - Get up
04. d'Stylerz - The New World
05. Alphaverb - The Otherside
06. Headhunterz vs. Wildstylez - Project 1
07. Frontliner - Toxxxic
08. d'Stylerz - Artificial Intelligence
09. Headhunterz - Forever As One
10. d'Stylerz - Remember
11. Tuneboy - I Will Growl
12. d'Stylerz - The Dreams
13. TNT - Tritolo
14. Headhunterz - Speakafreak
15. Ivan Carsten - You try to play me
16. Zany & the Beholder - Annihilating
17. D-Block & S-te-Fan - Guilty
18. Ran-D - Fanatics
19. d'Stylerz - Just a Freak (Just a Freq Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Johan010 schreef:
03. Dutch Master - Get up
06. Headhunterz vs. Wildstylez - Project 1
07. Frontliner - Toxxxic
16. Zany & the Beholder - Annihilating
17. D-Block & S-te-Fan - Guilty


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 14:37 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Ilse_S schreef:
Ik kan maar ding zeggen: wat een geluid bij de early :drool:

Oja en hele snelle barservice!


Stond jij de hele dag in het midden vooraan bij de classic stage?

Uh ja dat klopt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 15:20 
 

DJ Mani schreef:
Dit is overigens mijn tracklist:

1 Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass (Technoboy Remix)
2 Dj Gius - Definition Of A Track (Megabass Mix)
3 Showtek - Braincrackin'
4 DHHD - Rush (Trilok & Chiren 2004 Rmx)
5 Technoboy - Warmachine (2005 Mix)
6 TAT - Track Addicted (Zatox Vrs)
7 Zappaman - Sexual Healing ( Back In The Days Mix)
8 Zatox - Apocalypse (Hardstyle mix)
9 Marc Acardipane vs. The Prophet - Stereo Killa (The Prophet Mix)
10 Automatic DjZ - Madlay Number Three
11 Technoboy - Into Dub
12 TATACT - Back To The 90's
13 ACT066 - Dj Act vs. Dj Mani - Equensu Ocha
14 Tuneboy - Just A Detail (TBY Still Loves The Reverse Bass Mix
15 Zatox - Scientists of the Rollerock - Reject Mashup
16 Zatox - Tanz Elektrik (Hard Mix)
17 Machinehead - Headwave (Zatox Remix)
18 Dj Act vs Dj Mani - Il Mondo E Mio
19 The Machine - Butterfly (Original Mix)


Vreemd dat er tijdens je set een pallet op de dansvloer lag.

Butterfly had ik nog wel eens mee willen maken!

Johan010 schreef:
17. D-Block & S-te-Fan - Guilty


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 15:22 
 
Artiest

Nog bedankt (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 15:46 
 
Hardtraxxer

Gezellig :thumbup: jammer dat de mensen waarmee ik was ook binnen wilden, sfeer en geluid vond ik buiten beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg fijn feestje met 2 leuke area's. Zo rond Noisecult pas binnen gekomen en beetje wat rond gelopen, gebuurt etc. etc.

Gehele setjes van Brennan Heart, Jack of Sound, The Pitcher, Chain Reaction en Ran-D vs. E-Force meegepakt en voor daarmee wel heerlijke tracks gehoord. Sfeer was uitermate goed overal. Verder eigenlijk weinig te klagen want het was gewoon prima geregeld, los van het feit dat 2x Godcore gedraaid is (maar dat is nooit erg).

Rond 23u ri. huis gegaan. Na 2 nachtfeestjes en dan nog een dagfeestje wilden de beentjes niet meer zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 19:06 
 
Hardtraxx Newbie

Johan010 schreef:
Was een tof feest, het was cool om weer een keertje op het podium te staan.
Geluid bij de Classics was echt dik, dik, dik in orde!

Hier trouwens onze tracklist:

01. d'Stylerz - A Million Miles Away
02. Toneshifterz - Electroshock
03. Dutch Master - Get up
04. d'Stylerz - The New World
05. Alphaverb - The Otherside
06. Headhunterz vs. Wildstylez - Project 1
07. Frontliner - Toxxxic
08. d'Stylerz - Artificial Intelligence
09. Headhunterz - Forever As One
10. d'Stylerz - Remember
11. Tuneboy - I Will Growl
12. d'Stylerz - The Dreams
13. TNT - Tritolo
14. Headhunterz - Speakafreak
15. Ivan Carsten - You try to play me
16. Zany & the Beholder - Annihilating
17. D-Block & S-te-Fan - Guilty
18. Ran-D - Fanatics
19. d'Stylerz - Just a Freak (Just a Freq Remix)


Hoe kom jij aan de full Ran-D - Fanatics :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 19:25 
 
Artiest

Tijdens een booking met Ran-D van hem gekregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Paultheone schreef:
Ilse_S schreef:
Ik kan maar ding zeggen: wat een geluid bij de early :drool:

Oja en hele snelle barservice!


Stond jij de hele dag in het midden vooraan bij de classic stage?

Uh ja dat klopt ;)


Ow grappig, dacht iemand te zien vooraan met een heel bekend gezicht, maar dat was jij dan denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat er nog mensen zijn die de full van fanatics niet hebben :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten