Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vrijdag 4 mei 2012
21:00 - 02:30
Café Zaal Kerkzicht
Nuland

Prijzen:
Voorverkoop: € 10,-
Deurverkoop: € 12,50

Minimumleeftijd
16

Line-up:

Adaro
Da Reactorz
Drum DJ
Final Pieces
FungDJ
Noisecult
Triamera
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd wie er allemaal gaan. Ik ben iig aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:13 
 

_theon_ schreef:
Benieuwd wie er allemaal gaan. Ik ben iig aanwezig. :)


Mooi! Waar kom je vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gloudvis schreef:
_theon_ schreef:
Benieuwd wie er allemaal gaan. Ik ben iig aanwezig. :)


Mooi! Waar kom je vandaan?

Maren-Kessel, ongeveer 15-20 minuten fietsen. Jij?
EDIT: laat maar ik heb je welkomstopic al gelezen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 08:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yay, eventjes een avondje knalleng tussendoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ben zeer waarschijnlijk aanwezig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 01:23 
 

Swizzer schreef:
ik ben zeer waarschijnlijk aanwezig! :thumbup:


Baas, wie ben je! Ik moet je kennen, je komt uit Nuland:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.brabantsdagblad.nl/regios/os ... -leven.ece
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien ben ik hier ook aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:37 
 

dennis schreef:
Misschien ben ik hier ook aanwezig!


Mooi om te horen! We weten wel dat er een deurverkoop zal zijn, maar hoeveel kaarten is nu nog niet in te schatten. Dus mocht je vooraf geen kaarten kopen, wees dan op tijd! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 09:45 
 

Time-table & laatste informatie

Volgende week vrijdag zal ITSOTC – The Next Generation plaatsvinden in de zaal van café-zaal Kerkzicht in Nuland. ITSOTC zal na jaren van afwezigheid eindelijk weer terugkeren en de organisatie heeft alles uit de kast gehaald om weer een ijzersterke editie neer te zetten. In dit bericht vind je de laatste informatie.

Time-table
2100 - 2145 Drum Dj
2145 - 2300 Da Reactorz vs Fung DJ
2300 - 2400 Final Pieces
2400 - 0100 Noisecult
0100 - 0200 Adaro
0200 - 0230 Triamera vs Drum DJ

Kaartverkoop
De kaartverkoop loopt al lekker door, het ziet er naar uit dat er nog wel enkele kaarten aan de deur verkrijgbaar zijn. Kaarten aan de deur zullen €12,50 kosten in plaats van €10,00 in de voorverkoop. Wil jij sowieso verzekerd zijn van een kaartje en daarmee teleurstellingen voorkomen? Haal dan een kaartje bij een van onze voorverkooppunten of via http://www.facebook.com/ITSOTC/app_172604052767988 .

Back in the days: Happy Hour
Drum DJ zal het eerste uur ‘early hardstyle’ draaien om lekker in de stemming te komen. De organisatie is van mening dat hier ook dan ook ‘early’ prijs voor een biertje bij hoort. Je betaalt op ITSOTC de hele avond €2,00 voor een consumptiemunt. Maar hiermee kun je het eerste uur (van 21:00 tot 22:00) maarliefst 2 biertjes van bestellen. Bier voor één euro dus!

Twitter-actie
In het begin van volgende week zullen wij via www.twitter.com/itsotc nog een Adaro t-shirt en een ‘Haunter of the Dark’ auto-sticker weggeven.

Voeg hem toe aan je agenda
http://www.facebook.com/events/244771805607188/

Tot vrijdag 4 mei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 17:27 
 

Morgen avond is het dan eindelijk zo ver, de laatste voorbereidingen worden getroffen en we hebben er zin in! We hopen deze avond iedereen wat te bieden door veel diversiteit neer te zetten. Voor de mensen die komen, ben er om 9 uur. We hebben een echte veteraan die opent met Early Hardstyle, en daarbij hebben we bedacht dat er ook een early prijs voor het bier moet zijn. Bier voor maar 1 euro!

See you there!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We hebben er zin in! En nou hopen dat er ook een beetje lekker gedraaid wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou leuke avond gehad.
Maar wat stond het geluid hard zeg! Ik hoor nu nog steeds een piep. Na een paar minuten wen je er wel aan, maar zo krijg je echt dikke gehoorbeschadiging. (Als dit de volgende editie weer zo is, zie je mij niet terug). En verder zou ik Final Pieces na Noisecult hebben gezet omdat FP een stuk harder draaide. Voor de rest heb ik niks om op aan te merken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:09 
 

_theon_ schreef:
Nou leuke avond gehad.
Maar wat stond het geluid hard zeg! Ik hoor nu nog steeds een piep. Na een paar minuten wen je er wel aan, maar zo krijg je echt dikke gehoorbeschadiging. (Als dit de volgende editie weer zo is, zie je mij niet terug). En verder zou ik Final Pieces na Noisecult hebben gezet omdat FP een stuk harder draaide. Voor de rest heb ik niks om op aan te merken. :thumbup:


Dat final pieces voor Noisecult stond heeft goede redenen gehad en daar hebben we ook goed over gesproken binnen de organisatie. :thumbup: En als je feesten wil gaan mijden omdat het geluid hard staat dan zal er ook niet veel meer voor je over blijven. ;) Ik raad je aan gewoon te doen wat vele mensen doen: Koop goede gehoorbescherming! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben helaas niet geweest. Maar wat ik van vrienden heb gehoord die wel zijn gegaan. Stond het geluid idd best hard. En werdt er heel erg hard gedraait. Waar eigenlijk Noisecult als enigste wat euforische hardstyle bracht. Nogmaals dit zijn de woorden van een vriend van mij. Dus niet van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:01 
 

dennis schreef:
Ik ben helaas niet geweest. Maar wat ik van vrienden heb gehoord die wel zijn gegaan. Stond het geluid idd best hard. En werdt er heel erg hard gedraait. Waar eigenlijk Noisecult als enigste wat euforische hardstyle bracht. Nogmaals dit zijn de woorden van een vriend van mij. Dus niet van mij.


Het klopt ook wel, maar Noisecult kwam prima uit de verf, en heeft een zeer mooie set neergezet. Heel de zaal leefde ook erg op tijdens hun set, met als binnenkomer Take me there, ook nog een zeer mooie Sit-down en verder gewoon wat je van ze gewent bent. Een topset! Heel veel mensen waren er zeer over te spreken:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gloudvis schreef:
Heel de zaal leefde ook erg op tijdens hun set, met als binnenkomer Take me there

Dit heb ik ook opgemerkt. En opzich is het zo ook weer slim om eerst een uur raw te draaien en dan overgaan op euforisch, brengt heel veel sfeer met zich mee in de zaal. Ik zelf vind dit minder omdat ik het liever opbouwend zie, maar de (om het zo maar even te noemen) 'dagjesmensen' die vinden het natuurlijk helemaal geweldig als al die mainstream platen langs komen die zij kennen.


En gloudvis, heb jij toevallig ook de TLs van alle sets die gedraaid zijn? Ik kende sommige platen namelijk nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 13:19 
 

_theon_ schreef:
gloudvis schreef:
Heel de zaal leefde ook erg op tijdens hun set, met als binnenkomer Take me there

Dit heb ik ook opgemerkt. En opzich is het zo ook weer slim om eerst een uur raw te draaien en dan overgaan op euforisch, brengt heel veel sfeer met zich mee in de zaal. Ik zelf vind dit minder omdat ik het liever opbouwend zie, maar de (om het zo maar even te noemen) 'dagjesmensen' die vinden het natuurlijk helemaal geweldig als al die mainstream platen langs komen die zij kennen.


En gloudvis, heb jij toevallig ook de TLs van alle sets die gedraaid zijn? Ik kende sommige platen namelijk nog niet.


De tracklist van Final Pieces staat bij Livesets, en die van HUM project live komt als het goed is ook nog online. De andere heb ik helaas niet.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten