Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit zou best wel een optie kunnen zijn. Reistijd is wel een klein obstakel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff kijken hoe ik het met vervoer ga doen vanuit Utrecht. Wil wel heel graag aanwezig zijn met deze dikke gedurfde line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
In dat geval wil ik wel een kijkje nemen. Maar moet nou werkelijk elk festival nu en 2005-2010 area hebben?


Het enige wat er mis mee is, is dat het mainstages zouden moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 09:45 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Leonidas schreef:
In dat geval wil ik wel een kijkje nemen. Maar moet nou werkelijk elk festival nu en 2005-2010 area hebben?


Het enige wat er mis mee is, is dat het mainstages zouden moeten zijn.


Juistem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Leonidas schreef:
In dat geval wil ik wel een kijkje nemen. Maar moet nou werkelijk elk festival nu en 2005-2010 area hebben?


Het enige wat er mis mee is, is dat het mainstages zouden moeten zijn.

Vind kleinere en gezelligere stages fijner dan de meeste grote mainstages eerlijk gezegd. Ik kom overigens op mijn woorden terug want ik vind het erg vet dat men zo'n gedurfde line up neerzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:lol: :lol: :lol:

Friday 15/05/2015 - De Feestplaneet with Vengaboys, Paul Elstak, Het Feestteam, Zanger Rinus and DJ Menno

Saturday 16/05/2015 - Planet Wasted Mainstage with Jack of Sound, E-Force, Noisecult, Aztech and many more to be announced
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:27 
 

Line-up aangepast! Kaarten verkrijgbaar via www.wastedfestival.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 13:46 
 
Hardtraxxer

Kga kijken of ik mensen mee krijg, lijkt me erg vet!
Denk dat de sfeer echt geweldig zal worden als het weer ook nog eens mee zit.
Prijs en datum zijn ook wel gunstig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De laatste DJ is Brennan Heart!

Citaat:
Niemand minder dan Brennan Heart, bekend van zijn eigen label WE R Music en zijn legendarisch platen One Blade, Memento en Lose My Mind zal de laatste melodieën de tent in slingeren op 16 mei voordat het beukwerk gaat beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 20:51 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
De laatste DJ is Brennan Heart!

Citaat:
Niemand minder dan Brennan Heart, bekend van zijn eigen label WE R Music en zijn legendarisch platen One Blade, Memento en Lose My Mind zal de laatste melodieën de tent in slingeren op 16 mei voordat het beukwerk gaat beginnen.


Had vet geweest als BH of (Blademasterz :drool: ) op de Classic Stage stond !
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 20:56 
 
Hardtraxx Newbie

robin92 schreef:
Paultheone schreef:
De laatste DJ is Brennan Heart!

Citaat:
Niemand minder dan Brennan Heart, bekend van zijn eigen label WE R Music en zijn legendarisch platen One Blade, Memento en Lose My Mind zal de laatste melodieën de tent in slingeren op 16 mei voordat het beukwerk gaat beginnen.


Had vet geweest als BH of (Blademasterz :drool: ) op de Classic Stage stond !


Zou vet zijn als hij vooraf naar de lineup kijkt dan weet hij dat er wellicht wat publiek voor is en er wat van die plaatjes opgooit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 13:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is hier al meer bekend over een pendelbus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat vanaf 's-Hertogenbosch centraal station :)

http://www.wastedfestival.nl/vervoer
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 14:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ah top ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 19:21 
 
Hardtraxx Newbie

Vorig jaar enorm naar m'n zin gehad hier!
Bovendien op fietsafstand en een verrassend goede line-up,
dus ik ga hier weer een kijkje nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke trailert!

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 14:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nu 2 keer geweest en erg goed vermaakt. Zal hm nu ook wel weer worden dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er misschien animo voor een meting?

Kaarten al binnen voor vrijdag en zaterdag. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 21:52 
 

_theon_ schreef:
Is er misschien animo voor een meting?


Als Maren-Kessel weet met net zo'n grote groep vertegenwoordigd is als 2 jaar geleden kom ik vast wel even buurten :P Of ga je daar niet mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 21:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Uhu
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
_theon_ schreef:
Is er misschien animo voor een meting?


Als Maren-Kessel weet met net zo'n grote groep vertegenwoordigd is als 2 jaar geleden kom ik vast wel even buurten :P Of ga je daar niet mee?

Nee, ik ga met een groep uit Lith/Lithoijen maar waarschijnlijk sta ik wel weer met Giel te ouwehoeren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook maar een kaartje gehaald, laatste dag voor late-birds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 09:06 
 
Hardtraxx Newbie

Dat wordt knallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:52 
 

Begin post volledig aangepast :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten