Echt een geweldig feest gehad. Alleen eerste en laatste keer dat ik (veel) bier drink op een festival, mensen die bij mij hebben gestaan zullen dat geen onverstandige keuze vinden

Kwart over 1 binnen, ff rondje gelopen en daarna meteen richting de Classics stage waar Beha en Provehito al stonden en waar Mani heerlijk draaide. Herkende niet veel platen, alleen Just a Detail, Tanz Elektric en Butterfly wat meteen genietmomentjes waren. Geluid was prima afgesteld. Het duo daarna opende met Early Soundz wat heerlijk was

daarna half uur bij de main wezen kijken en eindelijk Paultheone ontmoet. Geluid was daar veel minder helaas. Wel nog A Different Story gehoord

Terug bij de classics waar hetzelfde duo nog draaide. Jammer van het enorm slechte weer toen. Wat ik me nog kan herinneren was Fairyland, kon wel janken toen ik die hoorde zo mooi. Mixwerk bij deze heren was niet geweldig.
The Z. vs Reactiv draaiden ook prima, alleen weer beetje matig mixwerk. Wat ik me hier nog kan herinneren hier waren de platen Veritas HMH Edit, Project 1 (die ik godverdomme gemist heb), Ti Sento, Les Drums Remix en Superdisco Remix.
Toen kwam Stainless Steel, het zonnetje kwam eindelijk door en het werd lekker druk. Nou props voor die set. Vooral in het begin precies de DBSTF platen die ik geweldig vind. Vooral blij geweest met Creation Of Life, Words From The Gang Remix, Here It Comes Remix, Evolutionz en We Be Kickin' Bass. Ook het horen van Frontliner - Time, Path Of Righteousness en Bust A Move was genieten.
Toen kwam Equal Mindz, minste set van de dag helaas. Beetje standaard 2009-2010 met Electronic Stereophonic, Megasound, The First Cut, Ti Sento etc. Had gehoopt op eigen platen van ze zoals Hard Minded maar helaas.
Tijdens D-stylerz ff naar de Main geweest maar was al gauw weer terug. Weet hier niet heel veel meer van behalve dat ze Project 1 draaiden die ik nu wél live gehoord heb

en Blame It On The Music. Oja en Annihilating

Tijdens deze set ook wat wezen eten, de friet was niet echt vullend maar die tortilla ofzo met Döner smaakte me heerlijk en vulde bijna als een kapsalon, en dat voor 3 munten
The Pitcher set van de dag. I Just Can't Stop (:cry), Serenity, Karma, Sleeping, New World, Our Core, Guardian Angel, Bangrindin' Remix, Vision, Volt Frequency, Torture, This Is Who We Are en de Fusion Allstars plaat kan ik me nog herinneren. Dozer was ook dikke prima, met de voor mij 3 favoriete platen van Donkey Rollers

Last City On Earth, Fusion Of Sound en Followers. Verder nog Warphole, The Legacy, Tokyo, Syren, Church Of The Darkside, Volt en Oxygen gehoord.
Jones als afsluiter (voor mij dan) was ook dikke prima met als hoogtepuntjes A Complex Situation, Woznotwoz, Lunatick Raw Mix en Do You Want Heavy, waar ik na die plaat naar huis ben gegaan.
Verder props voor de organisatie. Alles was goed geregeld op het geluid op de main na, geluid op de classics was heer-lijk, zelden zo'n fijn geluid meegemaakt. Verder hele snelle bediening, nooit langer dan 1 minuut hoeven wachten.
Ondanks dat t vaak niet vol stond een heerlijke sfeer bij de Classics, iedereen kende bijna iedere plaat en schreeuwde lekker mee. En welgeteld 0 mensen vdk gezien
En tja, het bier. Profijt gemaakt van de happy hour in het begin en het bier begon prima te smaken, dus de rest van de dag alleen bier gezopen. Voelde er niks van, alleen vanaf Dozer licht aangeschoten. Tot de terugreis naar huis in de bus, ik dacht dat ik doodging

en zelfs 2 uur later op de fiets richting huis een paar keer bijna de weg of de sloot bereikt.
Kort samengevat: Geweldige fissa. Qua sfeer en organisatie misschien wel de beste tot nu toe.