Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
In dat geval wil ik wel een kijkje nemen. Maar moet nou werkelijk elk festival nu en 2005-2010 area hebben?


Liever dat je dit wat vaker ziet dan overal een stage met zo'n standaard Radical/Titan/Warface line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wow, serieuze optie geworden. :woot:
Low-e en Alter Egosz :woot: Ook lekker dichtbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:47 
 

Mijn set wordt een tribute set btw, jullie kunnen vast wel raden voor wie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:49 
 

stefaneke schreef:
Mijn set wordt een tribute set btw, jullie kunnen vast wel raden voor wie :P


Warface :yay:

OT: dikke credits voor Low-E & Alter Egosz, Dozer en The Pitcher :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:51 
 

Kiloknaller schreef:
Warface :yay:


bijna goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

DBSTF ^^ Eindelijk Sound Of Goodbye live horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele leuke line-up voor die classcis stage. Waarschijnlijk wel aanwezig, en dan denk ik de hele dag op die stage ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
GUESS WHO ARE BACK!?


Vet man! Congratz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is wel even een optie hoor, vlakbij Oss/Den Bosch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dozer en The Pitcher :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Eindelijk eens een niet standaard line-up voor zo'n area!! Lekker dichtbij en Low-E vs Alter Egosz, Dozer en The Pitcher maken het al helemaal een grote optie! Even afwachten of dit goed te bereiken is met het OV, iemand die dit weet?

Nee niet echt. Geen treinstation en bussen rijden (weet ik niet zeker) niet in het weekend. Wel goed bereikbaar met de auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 23:05 
 

_theon_ schreef:
wootum schreef:
Eindelijk eens een niet standaard line-up voor zo'n area!! Lekker dichtbij en Low-E vs Alter Egosz, Dozer en The Pitcher maken het al helemaal een grote optie! Even afwachten of dit goed te bereiken is met het OV, iemand die dit weet?

Nee niet echt. Geen treinstation en bussen rijden (weet ik niet zeker) niet in het weekend. Wel goed bereikbaar met de auto.


Evenement is verhuisd naar een andere locatie.

wootum schreef:
DBSTF ^^ Eindelijk Sound Of Goodbye live horen!


Helaasch, het wordt toch Special D :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
_theon_ schreef:
wootum schreef:
Eindelijk eens een niet standaard line-up voor zo'n area!! Lekker dichtbij en Low-E vs Alter Egosz, Dozer en The Pitcher maken het al helemaal een grote optie! Even afwachten of dit goed te bereiken is met het OV, iemand die dit weet?

Nee niet echt. Geen treinstation en bussen rijden (weet ik niet zeker) niet in het weekend. Wel goed bereikbaar met de auto.


Evenement is verhuisd naar een andere locatie.



Ja 100 meter verderop.
Bussen (Den Bosch-Grave) rijden wel in het weekend, weet niet tot hoe laat.
Voor mij 20 minuutjes fietsen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 23:29 
 

Line-up aangepast :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een fantastische line up zeg :worship: Redelijk dichtbij ook, wel eindexamens dan. Maar toch even kijken of ik aanwezig ben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk eens een dikke en originele line-up op zo'n stage. Helaasch kleine kans dat ik aanwezig ben. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
_theon_ schreef:
wootum schreef:
Eindelijk eens een niet standaard line-up voor zo'n area!! Lekker dichtbij en Low-E vs Alter Egosz, Dozer en The Pitcher maken het al helemaal een grote optie! Even afwachten of dit goed te bereiken is met het OV, iemand die dit weet?

Nee niet echt. Geen treinstation en bussen rijden (weet ik niet zeker) niet in het weekend. Wel goed bereikbaar met de auto.


Evenement is verhuisd naar een andere locatie.

Van de ene kant naar de andere kant van de snel weg net als vorig jaar zeker. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 00:20 
 

_theon_ schreef:
Van de ene kant naar de andere kant van de snel weg net als vorig jaar zeker. xd


Zoiets volgens mij ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 10:16 
 
Hardtraxxer

Jammer dat het zo ver weg is, Low-E en Alter Egosz :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 10:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een line-up :worship: helaas veel te ver reizen voor mij :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met de auto vanuit Utrecht nog wel te doen, houd dit zeker open als optie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 11:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die area buiten was echt genieten tijdens de classics, en nu deze line-up... Kan niet wachten! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 11:26 
 
Hardtraxx Newbie

Magnetron schreef:
Wat een line-up :worship: helaas veel te ver reizen voor mij :cry:


Hier hebben we een oplossing voor bedacht:

Wasted Festival zal net als voorgaande jaren weer hotel combi's aanbieden in samenwerking met van der Valk Hotel Nuland. De prijs voor deze combi is 114,95 voor 2 personen ( iets meer dan 55 p.p dus ), je krijgt dan:

- Overnachting na het festival in een luxe hotelkamer van van der Valk Hotel Nuland ( 800 m lopen ) voor 2 personen
- Uitgebreid ontbijtbuffet op de ochtend na het feest
- 2 VIP tickets voor Wasted Festival
- 2 x Wasted Festival goodie

Vorig jaar hadden we al ruim 25 kamers met Wasted Festival partypeople, zou mooi zijn als we dat dit jaar kunnen uitbouwen en het hele hotel Wasted maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk initiatief Tomba, complimenten. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optioneel. Is in de buurt dus geen problemen met de reistijd.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten