Liever dat je dit wat vaker ziet dan overal een stage met zo'n standaard Radical/Titan/Warface line-up.wrote:In dat geval wil ik wel een kijkje nemen. Maar moet nou werkelijk elk festival nu en 2005-2010 area hebben?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Wow, serieuze optie geworden.
Low-e en Alter Egosz
Ook lekker dichtbij.
Low-e en Alter Egosz
-
S
Mijn set wordt een tribute set btw, jullie kunnen vast wel raden voor wie 
-
K
Warfacewrote:Mijn set wordt een tribute set btw, jullie kunnen vast wel raden voor wie
OT: dikke credits voor Low-E & Alter Egosz, Dozer en The Pitcher
-
S
bijna goedwrote: Warface![]()
DBSTF
Eindelijk Sound Of Goodbye live horen!
Hele leuke line-up voor die classcis stage. Waarschijnlijk wel aanwezig, en dan denk ik de hele dag op die stage 
Vet man! Congratz!wrote:GUESS WHO ARE BACK!?
Dit is wel even een optie hoor, vlakbij Oss/Den Bosch.
Nee niet echt. Geen treinstation en bussen rijden (weet ik niet zeker) niet in het weekend. Wel goed bereikbaar met de auto.wrote:Eindelijk eens een niet standaard line-up voor zo'n area!! Lekker dichtbij en Low-E vs Alter Egosz, Dozer en The Pitcher maken het al helemaal een grote optie! Even afwachten of dit goed te bereiken is met het OV, iemand die dit weet?
-
S
Evenement is verhuisd naar een andere locatie.wrote:Nee niet echt. Geen treinstation en bussen rijden (weet ik niet zeker) niet in het weekend. Wel goed bereikbaar met de auto.wrote:Eindelijk eens een niet standaard line-up voor zo'n area!! Lekker dichtbij en Low-E vs Alter Egosz, Dozer en The Pitcher maken het al helemaal een grote optie! Even afwachten of dit goed te bereiken is met het OV, iemand die dit weet?
Helaasch, het wordt toch Special Dwrote:DBSTFEindelijk Sound Of Goodbye live horen!
wrote:Evenement is verhuisd naar een andere locatie.wrote:Nee niet echt. Geen treinstation en bussen rijden (weet ik niet zeker) niet in het weekend. Wel goed bereikbaar met de auto.wrote:Eindelijk eens een niet standaard line-up voor zo'n area!! Lekker dichtbij en Low-E vs Alter Egosz, Dozer en The Pitcher maken het al helemaal een grote optie! Even afwachten of dit goed te bereiken is met het OV, iemand die dit weet?
Ja 100 meter verderop.
Bussen (Den Bosch-Grave) rijden wel in het weekend, weet niet tot hoe laat.
Voor mij 20 minuutjes fietsen
-
G
Line-up aangepast 
Wat een fantastische line up zeg
Redelijk dichtbij ook, wel eindexamens dan. Maar toch even kijken of ik aanwezig ben 
Eindelijk eens een dikke en originele line-up op zo'n stage. Helaasch kleine kans dat ik aanwezig ben. 
Van de ene kant naar de andere kant van de snel weg net als vorig jaar zeker.wrote:Evenement is verhuisd naar een andere locatie.wrote:Nee niet echt. Geen treinstation en bussen rijden (weet ik niet zeker) niet in het weekend. Wel goed bereikbaar met de auto.wrote:Eindelijk eens een niet standaard line-up voor zo'n area!! Lekker dichtbij en Low-E vs Alter Egosz, Dozer en The Pitcher maken het al helemaal een grote optie! Even afwachten of dit goed te bereiken is met het OV, iemand die dit weet?
-
S
Zoiets volgens mij jawrote: Van de ene kant naar de andere kant van de snel weg net als vorig jaar zeker.
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Jammer dat het zo ver weg is, Low-E en Alter Egosz 
Wat een line-up
helaas veel te ver reizen voor mij 
Met de auto vanuit Utrecht nog wel te doen, houd dit zeker open als optie 
Die area buiten was echt genieten tijdens de classics, en nu deze line-up... Kan niet wachten! 
-
THardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2008
- last seen May 2015
Hier hebben we een oplossing voor bedacht:wrote:Wat een line-uphelaas veel te ver reizen voor mij
Wasted Festival zal net als voorgaande jaren weer hotel combi's aanbieden in samenwerking met van der Valk Hotel Nuland. De prijs voor deze combi is 114,95 voor 2 personen ( iets meer dan 55 p.p dus ), je krijgt dan:
- Overnachting na het festival in een luxe hotelkamer van van der Valk Hotel Nuland ( 800 m lopen ) voor 2 personen
- Uitgebreid ontbijtbuffet op de ochtend na het feest
- 2 VIP tickets voor Wasted Festival
- 2 x Wasted Festival goodie
Vorig jaar hadden we al ruim 25 kamers met Wasted Festival partypeople, zou mooi zijn als we dat dit jaar kunnen uitbouwen en het hele hotel Wasted maken!
Leuk initiatief Tomba, complimenten. 
Optioneel. Is in de buurt dus geen problemen met de reistijd.
Last edited by Alm1ghty on , edited 1 time in total.