Kortzichtig gedoe ditwrote:Wordt dit dan de hele avond "oooooooh" met de vriendjes van EoL en Gearbox?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Klopt, Killshot ging eerst onder de naam Stanley More. Dit was duidelijk een House project van Triax waar je duidelijk de warface sounds in terug hoorde. Project sloeg waarschijnlijk niet goed aan en toen kwam Killshot.wrote: Klopt, volgens mij heeft Remco-Jan (Triax) ooit nog een paar house-plaatjes voor hem gemaakt
Eerste namen:
Rebelion
N-Vitral
Deadly Guns
Mark with a K
Aggressive Acts
Sub Sonik
Artifact
Luna
Killshot
Nolz
Ik pas
Rebelion
N-Vitral
Deadly Guns
Mark with a K
Aggressive Acts
Sub Sonik
Artifact
Luna
Killshot
Nolz
Ik pas
Last edited by geert3ssen on , edited 1 time in total.
Wat een bagger, zit je dan met je kaartje ..wrote:Eerste namen:
Rebelion
N-Vitral
Deadly Guns
Mark with a K
Aggressive Acts
Rebelion
Sub Sonik
Artifact
Luna
Killshot
Nolz
Ik pas
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Verrassend. Acts waar mee hij veelvuldig samenwerkt.
Zoiets is te verwachten toch, dus hoop niet dat we nu allemaal quasi verontwaardigd gaan reageren. Vooral voor een eerste editie wil je ook niet direct gokjes wagen met artiesten en combinaties die wellicht niet direct aanslaan..
Zoiets is te verwachten toch, dus hoop niet dat we nu allemaal quasi verontwaardigd gaan reageren. Vooral voor een eerste editie wil je ook niet direct gokjes wagen met artiesten en combinaties die wellicht niet direct aanslaan..
Dit was toch te verwachten?wrote:Wat een bagger, zit je dan met je kaartje ..wrote:Eerste namen:
Rebelion
N-Vitral
Deadly Guns
Mark with a K
Aggressive Acts
Rebelion
Sub Sonik
Artifact
Luna
Killshot
Nolz
Ik pas
Tuurlijk, was te verwachten. Was net gewoon eerste reactie uit emotie haha. Maar we mogen er toch wel vanuit gaan dat Delete en D-Sturb hier ook nog aan toe worden gevoegd?wrote:Dit was toch te verwachten?wrote:Wat een bagger, zit je dan met je kaartje ..wrote:Eerste namen:
Rebelion
N-Vitral
Deadly Guns
Mark with a K
Aggressive Acts
Rebelion
Sub Sonik
Artifact
Luna
Killshot
Nolz
Ik passowieso heel EOL zal er staat + matties.
En vind het jammer dat AA op de line up staat. Had liever Rooler alleen gezien. Op Supremacy sloeg die act ook nergens op, werden letterlijk maar 2 of 3 nummers van AA gedraaid en de rest waren solo's van Malice en Rooler.
Denk inderdaad dat je die twee er wel bij kan rekenen. Tenminste, als ze niet al een booking hebben oid.
Waar kom dit vandaan? Boekje van Delete album release ofzo?wrote:Eerste namen:
Rebelion
N-Vitral
Deadly Guns
Mark with a K
Aggressive Acts
Rebelion
Sub Sonik
Artifact
Luna
Killshot
Nolz
Ik pas
Ik had eigenlijk wel iets meer verwacht, overwoog het om eventueel te gaan maar zo niet.
Deze artiesten hadden gisteren een foto in hun instagram story gezet met Warface en een rode filter.wrote: Waar kom dit vandaan? Boekje van Delete album release ofzo?
Had Rebelion ook twee verschillende foto's of is dat een typo?wrote:Deze artiesten hadden gisteren een foto in hun instagram story gezet met Warface en een rode filter.wrote: Waar kom dit vandaan? Boekje van Delete album release ofzo?
Over de lineup: zeer kut, ik denk dat ik dit warfeest (haha) maar oversla
wrote: Had Rebelion ook twee verschillende foto's of is dat een typo?
Oeps, zie het nu pas
Aangepast
Net ook zo'n foto gezien van E-Force met Warface, War Force? 
Dat project was toch gestopt? Shockerz vorig jaar was toch laatste keer ofzo?wrote:Net ook zo'n foto gezien van E-Force met Warface, War Force?
Inderdaad D-Sturb en Delete (en Sefa) erbij..
Warface
D-Sturb
E-Force
N-Vitral presents Bombsquad Live
Delete
Deadly Guns
Sefa
Sub Sonik
Mark with a K
Rebelion
Aggressive Act Live
Luna
Killshot Live
Artifact
MC Nolz
Warface
D-Sturb
E-Force
N-Vitral presents Bombsquad Live
Delete
Deadly Guns
Sefa
Sub Sonik
Mark with a K
Rebelion
Aggressive Act Live
Luna
Killshot Live
Artifact
MC Nolz
Man...ik zal wel te oud worden ofzo maar gaat deze vent elke keer geboekt worden bij zulke events. Ik hoop het toch nietwrote:en Sefa
Blij dat E-Force, D-Sturb en Delete (zoals verwacht) nog zijn toegevoegd
Ja klopt, maar velen hopen op een terugkeer van ze. Dit zou wel een leuk evenement zijn om nog een keer een show te doen, maja zit er hoogtswaarschijnlijk niet in. Verwacht geen supriseact meer op deze bomvolle line-up.wrote:Dat project was toch gestopt? Shockerz vorig jaar was toch laatste keer ofzo?wrote:Net ook zo'n foto gezien van E-Force met Warface, War Force?
Deze line up
Art of Dance de legends van de scene
Art of Dance de legends van de scene
jongens niet haten dat maakt hem alleen maar sterker !!!!
Dan vind ik Deadly Guns nog veel erger. Gewoon opgepitchte Warface op veel te hoog BPM. 3 hardcore acts ook tijdens dit event. Ik vind het niet echt een goede trend dat het steeds meer de uptempo kant optrekt zulke muziek, ook al zou ik hier uberhaupt niet aanwezig zijn.wrote:Man...ik zal wel te oud worden ofzo maar gaat deze vent elke keer geboekt worden bij zulke events. Ik hoop het toch nietwrote:en Sefa
wrote:jongens niet haten dat maakt hem alleen maar sterker !!!!
Deadly Guns inderdaad het zelfe verhaal, misschien nog wel erger met z'n 1 op 1 kopie van de warface sound bankwrote:Dan vind ik Deadly Guns nog veel erger. Gewoon opgepitchte Warface op veel te hoog BPM. 3 hardcore acts ook tijdens dit event. Ik vind het niet echt een goede trend dat het steeds meer de uptempo kant optrekt zulke muziek, ook al zou ik hier uberhaupt niet aanwezig zijn.wrote:Man...ik zal wel te oud worden ofzo maar gaat deze vent elke keer geboekt worden bij zulke events. Ik hoop het toch nietwrote:en Sefa