Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 20:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teeeering Maikel :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin begint toch wel te komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaahahahahahagaahaga post v/h jaar nominatie dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal vast niet serieus genomen worden hier, maar ga toch mijn mening geven over dit feest. Na de exclusieve album releaseparty in Melkweg ging ik gister naar Warface presents Live for This in AFAS live. Dit feest is voor mij persoonlijk de beste indoor van dit jaar. Geluid, podium en plaatkeuzes in de setjes waren perfect. Mijn twee sets van de avond waren Warface & Delete: 'The Baddest MF'ers' en Warface: Heavy Artillery' Reloaded :love: Niet normaal wat voor platen daar voorbij kwamen. Bij Warface & Delete draaide Warface de eerste 10 a 15 minuten mee, daarna draaide Delete solo veel nieuwe platen van zijn album. Delete draaide Payback, Lunatic en Louder achter elkaar :bomb: :surrender: Daarnaast nog een vette edit van Take It Back en een mash-up. Na Warface & Delete kwam Warface met zijn liveact 'Heavy Artillery' Reloaded, en wat een ongelooflijk zieke set was dat zeg. Veel oude platen uit Art of War & T9C in een nieuw jasje gestoken. Enkele platen die me zijn bijgebleven zijn vooral de klasiekertjes als Art of War, Chaos Reign, Path to Extinction, Chainsaw, Fuck you Pay me, The Violent Storm, Total War en FTP etc. Daarna draaide Rebelion samen met Warface, daar draaide Rebelion oa. Corruption, Revelation, Fatality anthem en de nieuwe collab met Rooler. Wat is die dik :surrender:

Verder nog het benoemen waard waren de setjes van D-Sturb, N-Vitral en de opening show van Warface. In die openingsset van Warface zat een drive, niet normaal. En ben normaal niet echt van de uptempo artiesten enzo, maar vond N-Vitral echt een hele dikke set draaien.

Enige minpunten voor mij waren de toiletten, het niet echt aanwezig zijn van een voedzame hap, de set van Killshot en dat Sefa op de line-up stond. Het geluid stond de laatste uren onwijs hard maar wel zuiver, had medelijden met je als je geen gehoorbescherming droeg. Maar echt onwijs goed vermaakt. Zag dat volgend jaar 21 december een nieuwe editie zal plaatsvinden in AFAS live. Hoogstwaarschijnlijk gewoon weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 14:50 
 
Hardtraxxer

Als ik zo die filmpjes zie vraag ik mij toch oprecht af of dit nou een volledig hardcore feest was xd . Gaat toch nergens meer over dat bpm :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 15:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Vrij ziek toch hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 19:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Het geluid stond de laatste uren onwijs hard maar wel zuiver, had medelijden met je als je geen gehoorbescherming droeg


Dit is nog een understatement, we waren vanaf N-vitral naar voren gegaan en ik denk dat ik nog nooit zulk hard geluid heb gehoord. De eerste kick van release the Kraken (Sefa remix) ging echt door merg en been daar. Sowieso is het geluid in de AFAS/HMH echt geweldig, enige wat in de buurt is gekomen is Supremacy als je op de goede plek staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 19:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
PEPii schreef:
Het geluid stond de laatste uren onwijs hard maar wel zuiver, had medelijden met je als je geen gehoorbescherming droeg


Dit is nog een understatement, we waren vanaf N-vitral naar voren gegaan en ik denk dat ik nog nooit zulk hard geluid heb gehoord. De eerste kick van release the Kraken (Sefa remix) ging echt door merg en been daar. Sowieso is het geluid in de AFAS/HMH echt geweldig, enige wat in de buurt is gekomen is Supremacy als je op de goede plek staat.


Nee helemaal met je eens hoor, zelden zo hard geluid gehoord. De grond trilde ook helemaal als je vooraan stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 15:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leeft lekker hier dat feestje van Warface :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
Leeft lekker hier dat feestje van Warface :lol:


Wat is daar :lol: aan? 5 pagina's vind ik nog best veel eigenlijk in vergelijking met bijvoorbeeld de 3 van Reactivate
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
JeroenB93 schreef:
Leeft lekker hier dat feestje van Warface :lol:


Wat is daar :lol: aan? 5 pagina's vind ik nog best veel eigenlijk in vergelijking met bijvoorbeeld de 3 van Reactivate

Doel meer op het aantal reviews hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 17:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Leeft lekker hier dat feestje van Warface :lol:


algemeen/rate-the-artist-technoboy-hardstyle-t19935-2275.html

Verklaart een hoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een gruwelijk vet feest, het geluid en en de show was ongekend. Volgend jaar sowieso weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet zo heel raar, overgrote deel van Hardtraxx heeft er gewoon niet zo veel mee.

OT: Vet feest! geluid was echt geniaal, warface z'n openingsset had een geweldige sfeer en heerlijke drive, Rebelion was veel minder kut dan verwacht en Sefa was een superleuke afsluiter. Grootste minpunt was Deadly Guns, had veel liever Sefa dat uur solo gezien ipv al die superstoere lyrics met generic uptempo er tussendoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 20:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 09:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aftermovie :worship: :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten