Oh nice, nou allemaal #teampommer dus.
Wanneer kaarten halen????????????????
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Nou als ik op dit forum ook even mijn mening mag ventileren wil ik nog even kwijt dat ik het zeer triest vind dat Warface, nota bene in de trailer van zijn feest, moet aangeven dat de haters hem sterker maken en de soldiers altijd aan zijn zijde bleven. Smakelijk om gelachen 
Moet eerlijk toegeven, dit is nog erger dan dat militaire thema van Radicalwrote:Nou als ik op dit forum ook even mijn mening mag ventileren wil ik nog even kwijt dat ik het zeer triest vind dat Warface, nota bene in de trailer van zijn feest, moet aangeven dat de haters hem sterker maken en de soldiers altijd aan zijn zijde bleven. Smakelijk om gelachen
Ik voorzie hier een MEGA PLUSPUNT!! Delete in de HMH 
Deadly Guns als hardcore-afsluiter?
Mij niet zo snel gezien hier, heb niet veel met Warface
Mij niet zo snel gezien hier, heb niet veel met Warface
Ik voel weer een Killshot vs Delete setje aankomenwrote:Ik voorzie hier een MEGA PLUSPUNT!! Delete in de HMH
Dit was op Airforce echt dramawrote:Ik voel weer een Killshot vs Delete setje aankomenwrote:Ik voorzie hier een MEGA PLUSPUNT!! Delete in de HMH
wrote: Ik voel weer een Killshot vs Delete setje aankomen
Nou dat hoop ik dus echt nietwrote:Dit was op Airforce echt dramawrote:Ik voel weer een Killshot vs Delete setje aankomenwrote:Ik voorzie hier een MEGA PLUSPUNT!! Delete in de HMH
Ik snap ook nog steeds niet wat die Killshot bij End of Line doet. Hij wordt altijd maar random b2b gezet, zoals op Loudness met Regain. Terwijl ik nog geen goede plaat van hem heb gehoord. Nee laat hem aub weg 
VOLLEDIG mee eens!wrote:Ik snap ook nog steeds niet wat die Killshot bij End of Line doet. Hij wordt altijd maar random b2b gezet, zoals op Loudness met Regain. Terwijl ik nog geen goede plaat van hem heb gehoord. Nee laat hem aub weg
Aaaah daarom was je niet op Airforce, ik zocht je al.wrote:Ik zoek feesten met een leuke diverse line up. Geen agency feesten met steeds dezelfde namen.
Zal wel puur door connecties bij EoL gekomen zijn en ik geloof er ook niets van dat hij zijn eigen platen maakt.wrote:Ik snap ook nog steeds niet wat die Killshot bij End of Line doet. Hij wordt altijd maar random b2b gezet, zoals op Loudness met Regain. Terwijl ik nog geen goede plaat van hem heb gehoord. Nee laat hem aub weg
wrote:Aaaah daarom was je niet op Airforce, ik zocht je al.wrote:Ik zoek feesten met een leuke diverse line up. Geen agency feesten met steeds dezelfde namen.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Maatwrote:Aaaah daarom was je niet op Airforce, ik zocht je al.wrote:Ik zoek feesten met een leuke diverse line up. Geen agency feesten met steeds dezelfde namen.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Is goed pikwrote:Eigenlijk best wel erg dat iemand die niet eens zijn eigen muziek maakt (als dit nog steeds zo is?) zijn eigen solo event kan krijgen in de HMH.
Dat doet N-Vitral dus! Ooit al ergens in een topic besprokenwrote:Zal wel puur door connecties bij EoL gekomen zijn en ik geloof er ook niets van dat hij zijn eigen platen maakt.wrote:Ik snap ook nog steeds niet wat die Killshot bij End of Line doet. Hij wordt altijd maar random b2b gezet, zoals op Loudness met Regain. Terwijl ik nog geen goede plaat van hem heb gehoord. Nee laat hem aub weg
-
LHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2018
- last seen Jun 2020
hij komt toch vanuit de dance? was eerst bekend als stanley more dacht ikwrote:Dat doet N-Vitral dus! Ooit al ergens in een topic besprokenwrote:Zal wel puur door connecties bij EoL gekomen zijn en ik geloof er ook niets van dat hij zijn eigen platen maakt.wrote:Ik snap ook nog steeds niet wat die Killshot bij End of Line doet. Hij wordt altijd maar random b2b gezet, zoals op Loudness met Regain. Terwijl ik nog geen goede plaat van hem heb gehoord. Nee laat hem aub weg
Klopt, volgens mij heeft Remco-Jan (Triax) ooit nog een paar house-plaatjes voor hem gemaaktwrote:hij komt toch vanuit de dance? was eerst bekend als stanley more dacht ikwrote:Dat doet N-Vitral dus! Ooit al ergens in een topic besprokenwrote: Zal wel puur door connecties bij EoL gekomen zijn en ik geloof er ook niets van dat hij zijn eigen platen maakt.
Het feit dat het niet zeker is wie het doet etc zegt natuurlijk al genoeg over Killshot, ondanks dat heeft hij wel een paar goede tracks op z'n naam staan, en daar gaat het uiteindelijk toch om? Om de muziek?
Over het feest: Als Warface kan beloven dat de eerste act niet direct op 160 BPM begint, de middelste act niet al op 170 BPM zit, Delete SOLO staat en de rest van de line-up wellicht ook maar een klein beetje origineel is dan wil ik hier nog wel heen gaan.
Over het feest: Als Warface kan beloven dat de eerste act niet direct op 160 BPM begint, de middelste act niet al op 170 BPM zit, Delete SOLO staat en de rest van de line-up wellicht ook maar een klein beetje origineel is dan wil ik hier nog wel heen gaan.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Maak maar alvast andere plannenwrote:Het feit dat het niet zeker is wie het doet etc zegt natuurlijk al genoeg over Killshot, ondanks dat heeft hij wel een paar goede tracks op z'n naam staan, en daar gaat het uiteindelijk toch om? Om de muziek?![]()
![]()
![]()
Zodra de line-up gereleased wordt: 
Wordt dit dan de hele avond "oooooooh" met de vriendjes van EoL en Gearbox?