Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2022 10:49 

Hardtraxx Veteran

Doe maar pre-Musical Impressions set
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2022 10:55 

Kraak... Piep...

Kunnen vragen wat we willen maar uiteindelijk gaat het toch weer grotendeels een parade van bekende platen horen met hier en daar een b-kantje of een plaat van 2007 of eerder. Dit gaat niet anders zijn dan alle andere jaren dus niche artiesten/b-kantjes hoef je echt niet te verwachten.

Als het weer in het zelfde weekend is als ADE, dan niet aanwezig. Maar als het een ander weekend is dan maar even zien wat te doen, liggende aan wie heen gaat want voor de unieke line-up of het geluid gaat het zeker niet worden. Gezellig wordt het sowieso wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2022 10:58 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
De nieuwe datum staat vast: op zaterdag 29 oktober komen de grootste Hardstyle Classics Helden zoals Wildstylez samen op de laatste XXL editie in de iconische Autotron.
Vorig jaar bleek wederom een gigantisch succes met vele duizenden liefhebbers tijdens dé classics gathering. De glimlach na deze dag staat maanden later nog steeds breed op ons gezicht. We kijken dan ook al reikhalzend uit naar de nieuwe editie dit najaar!

De gelukkigen die al een ticket hebben weten te bemachtigen in de bliksemsnelle loyalty fase zullen deze binnenkort ontvangen. Deze tickets zijn uiteraard te gebruiken op de nieuwe datum van 29 oktober.
Ps, de laatste XXL editie = dus niet de laatste keer VWAB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2022 11:08 

Hardtraxx Veteran

Spuit 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2022 11:05 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe datum? Als ik me niet vergis was dit toch exact de datum die was aangekondigd na de vorige editie?

Edit: Oké nvm, blijkbaar was de originele datum 15 oktober. Ik dacht dat de 29e de originele was omdat ik 12 april via Paylogic al m'n tickets had opgevraagd en in die mail toen ook al stond dat het de 29e was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2022 17:40 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Kunnen vragen wat we willen maar uiteindelijk gaat het toch weer grotendeels een parade van bekende platen horen met hier en daar een b-kantje of een plaat van 2007 of eerder. Dit gaat niet anders zijn dan alle andere jaren dus niche artiesten/b-kantjes hoef je echt niet te verwachten.

Toch hoef je niet per se niche artiesten te hebben om verrassende sets te krijgen, je moet alleen weten wie je neerzet. Sommige artiesten klikken duidelijk gewoon het vaste mapje op hun USB-stick open. DBSTF/Ran-D/Pitcher/Frequencerz komen vrijwel altijd met dezelfde platen (wel hele vette nummers natuurlijk, maar ik weet precies wat ik ga krijgen). Met BFront, Max Enforcer, Zany, Jones heb ik veel betere ervaringen; altijd wel ergens een gekke wending, nooit dezelfde set 2x. Technoboy en Tuneboy hebben met hun aliassen een groot genoeg repertoire om steeds een andere set te hebben. Artiesten met relatief weinig eigen producties zoals Deepack en Isaac kunnen ook leuk zijn, hoewel die er ook wel veel afgekloven hitjes bij pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2022 19:27 

Hardtraxxer

De nieuwe datum staat vast: op zaterdag 29 oktober komen de grootste Hardstyle Classics Helden zoals Wildstylez samen op de laatste XXL editie in de iconische Autotron.

Iemand een idee wat ze hiermee bedoelen? Andere locatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2022 23:49 

Hardtraxx Veteran

joostmakaay schreef:

Iemand een idee wat ze hiermee bedoelen? Andere locatie?

Ik dacht afschalen naar een kleinere locatie en dan 2x per jaar, maar groter kan natuurlijk ook. Al verwacht ik wel dat ze in de regio blijven en daar heb je alleen de Brabanthallen als grotere locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2022 08:34 

Hardtraxx Elite

Ltmbr schreef:
Broken Balance schreef:

Toch hoef je niet per se niche artiesten te hebben om verrassende sets te krijgen, je moet alleen weten wie je neerzet. Sommige artiesten klikken duidelijk gewoon het vaste mapje op hun USB-stick open. DBSTF/Ran-D/Pitcher/Frequencerz komen vrijwel altijd met dezelfde platen (wel hele vette nummers natuurlijk, maar ik weet precies wat ik ga krijgen). Met BFront, Max Enforcer, Zany, Jones heb ik veel betere ervaringen; altijd wel ergens een gekke wending, nooit dezelfde set 2x. Technoboy en Tuneboy hebben met hun aliassen een groot genoeg repertoire om steeds een andere set te hebben. Artiesten met relatief weinig eigen producties zoals Deepack en Isaac kunnen ook leuk zijn, hoewel die er ook wel veel afgekloven hitjes bij pakken.

Adaro nu 2x gezien met classics en moet zeggen dat die ook zeer goed bevalt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2022 13:30 

Hardtraxx Veteran

Elektrify schreef:
Shockerz-Events schreef:
Nu jullie er toch over beginnen, welke ‘Heroes’ zouden jullie graag willen zien tijdens de volgende editie van VWAB?

Door een search op dit topic gekomen. Toch nog maar ff een wensenlijst doorgeven van sets die ik nog graag wil zien.

- Tat & Zat
- TNT (BLQ, Saifam, Dance Pollution, Titanic 1998-2010 tribute)
- Bioweapon
- Frontliner (2006 t/m 2012 set)
- Dutch Master
- Kodex
- Showtek
- Donkey Rollers
- Psyched/The I's/Digital Punk ( TiLLT tribute)
- Vazard
- Max Enforcer VS The Beholder
- Zany VS The Beholder
- Southstylers
- Noisecontrollers
- E-Force (A2 records tribute)
- Radical Redemption (Annihilate & The Spell Of Sin tribute)

Met de meeste namen meer dan eens! Van NC eigenlijk liever eigenlijk nog de wat oudere duistere platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2022 13:44 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Met de meeste namen meer dan eens! Van NC eigenlijk liever eigenlijk nog de wat oudere duistere platen.

Dat stijltje van Earthshaker zou top wezen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2022 13:56 

Hardtraxx Veteran

Hoop dat hij dat weer oppakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2022 18:49 

Hardtraxx Veteran

https://fb.watch/eli9RfpDpr/
Donderdag de line-up :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 15:16 

Hardtraxx Veteran

Maandag ook maar een kaartje bestellen :D. Beelden van de vorige editie zagen er tof uit en muziekaal wordt dit ook steeds meer mijn ding. Vond "oudere hardstyle" nooit zo veel aan, maar door de jaren heen worden er op dit soort feesten steeds meer platen gedraaid uit de begintijd dat ik hardstyle begon te luisteren. Begin oud te worden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 17:12 

Hardtraxx Veteran

Vroeger Was Alles Beter 2022 line-up
Adaro
AVIO LIVE
B-Front
Coone
Crypsis
Davide Sonar LIVE
Frontliner
Isaac
Jones
Josh & Wesz LIVE
Noisecontrollers
Technoboy & Tuneboy
The Pitcher
Wildstylez
Zany
Host: Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 17:13 

Hardtraxx Veteran

Verrassende namen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 17:15 

Kraak... Piep...

Had iemand wat anders verwacht dan? Dit is juist precies de line-up die je zou moeten verwachten.

Noisecontrollers en Wildstylez blijft wel tof. Coone is ook wel lachen en Zany is ook altijd top.

Het is niet per sé een line-up waar ik heen zou moeten en zeker niet met deze matige locatie.
Maar als genoeg bekenden heen gaan, dan doen we vorig jaar dunnetjes over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 17:30 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Had iemand wat anders verwacht dan? Dit is juist precies de line-up die je zou moeten verwachten.

8 dezelfde acts als vorig jaar laat weinig creativiteit zien inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 17:36 

Hardtraxx Veteran

Ahh tering gezellige line up. Sowieso aanwezig, lang geen classic feestje gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 17:42 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Ahh tering gezellige line up. Sowieso aanwezig, lang geen classic feestje gehad.

Paul ben jij dat?

OT:
Word er niet echt warm van, beetje copy-paste line up van bijna alle classics feestjes van de afgelopen jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 17:58 

Kraak... Piep...

ErikZ schreef:
Broken Balance schreef:

8 dezelfde acts als vorig jaar laat weinig creativiteit zien inderdaad

Wat precies in de lijn der verwachtingen zou moeten liggen als het om classics feesten gaat. Zeker een classics feest zonder 2e area.

Maar verder is de line-up niet slecht of zo. Genoeg leuke acts en met de juiste mensen heen gaat het weer gezellig worden.

Echter is deze schijtlocatie gewoon echt een feestverkloter als je je ook maar eventjes met de muziek zelf bezig wilt houden vanwege de plak/glij vloer of het ondermaatse geluid en nog wel meer zaken. Shockerz roept ook al 3 jaar dat het elke beter is maar nooit is het zo. En dat is zonde imo, ik hoopte juist van een organisatie als Shockerz dat het geen Lose Your Mind 2.0 wordt. Een ticket kopen bij de ticketsale gaat het sowieso niet worden, gok dat de prijs ook vrij hoog gaat liggen.

Wat misschien wel mijn grootste irritatiepunt bij deze line-up is, is dat ze MC Villain hebben geboekt in plaats van MC Da Syndrome. MC Da Syndrome hoort hier gewoon te staan, die kerel ademt gezelligheid, classics en feest en nu krijg je Villain die weer de zelfde oneliners er door gaat dreunen. Kan Villain prima hebben op elk ander feest, maar kom op, je weet wie daar hoort te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 18:33 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Wat precies in de lijn der verwachtingen zou moeten liggen als het om classics feesten gaat. Zeker een classics feest zonder 2e area.

Maar verder is de line-up niet slecht of zo. Genoeg leuke acts en met de juiste mensen heen gaat het weer gezellig worden.

Het is niet slecht, maar wel mega voorspelbaar. Tover er eens 1 of 2 echt onverwachte namen bij ipv altijd Jones/J&W/Crypsis, doe eens wat geks :P En ja, met de juiste mensen is het overal gezellig (cc Paultheone), en op een feest als dit is dat ook wel het laatste waar we ons druk om moeten maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 18:45 

Hardtraxx Veteran

De namen passen anders goed bij het thema en misschien is dat ook waar ze op doelen. Iets met Classic superhelden toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 18:52 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
De namen passen anders goed bij het thema en misschien is dat ook waar ze op doelen. Iets met Classic superhelden toch?

Ja qua titel wel idd, zo had ik het nog niet bekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 19:51 

Hardtraxx Veteran

Zo is er altijd wel een thema te bedenken om een generieke lineup te verantwoorden natuurlijk.

Legends/Geheim agenten/superhelden/piraten

Zou een last minute beslissing zijn, weet 100% zeker dat ik me grandioos zou vermaken.

Eén keer per jaar een classics feest houdt het ook leuk, en de Maassilo is ook gewoon een top locatie natuurlijk!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten