Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rammelslakje schreef:
Pluspunten
- Security was erg aardig vergeleken met andere feesten. Mocht ook op het VIPdeck toen het rustig was.

Minpunten
- Veelte gladde vloeren. Klein beetje vaart en je kon zo 2 meter doorglijden.
- Raketjes waren te snel uitverkocht


Racketjes uitverkocht? Ik had er nog eentje heeleemaal op t eind.
En de gladde vloeren waren soms vet vervelend, alleen hadden ze in de b-front zaal wel een paar van die strips op de grond waar de grip goed was. Ging gewoon daar op staan :P
En de security ging nergens over... dacht dat ze in utrecht best streng beleid hadden? Central Studio's werd pittig gecontroleerd op Euphoria.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 19:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
En de security ging nergens over... dacht dat ze in utrecht best streng beleid hadden? Central Studio's werd pittig gecontroleerd op Euphoria.


Ik kwam rond half 12 binnen, en het was aardig streng!! , moest zelfs me mobiel aanzetten om te laten zien of die wel echt was en er geen teringzooi in verstopt zat :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
mr_vertigo schreef:
En de security ging nergens over... dacht dat ze in utrecht best streng beleid hadden? Central Studio's werd pittig gecontroleerd op Euphoria.


Ik kwam rond half 12 binnen, en het was aardig streng!! , moest zelfs me mobiel uitzetten om te laten zien of die wel echt was en er geen teringzooi in verstopt zat :/

Er werd mij gevraagd of ze me mocht fouilleren. Dat mag niet, alleen visiteren. Maar goed, verder ging de controle echt nergens over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Hooli schreef:
Volgens mij was t vdk gehalte niet zo hoog hoor.

Ik had iig niks op en zag eigenlijk niemand die wel wat op had.

En je begeleidende hond?

Haha held :P
Was wel weer gezellig! Ga je nog Loudness?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 19:48 
 
Hardtraxxer

Ik heb een mooi feesie gemist dus :( Leuk om de verhalen een beetje te lezen, daardoor ook enthousiast geworden over de nieuwe plaat van zany, iemand wat met de camera opgenomen toevallig? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qnaller schreef:
Ik heb een mooi feesie gemist dus :( Leuk om de verhalen een beetje te lezen, daardoor ook enthousiast geworden over de nieuwe plaat van zany, iemand wat met de camera opgenomen toevallig? ;)

nieuwe-tracks-hs/zany-squared-t20410.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 19:56 
 

Henk-Jan schreef:
Almighty schreef:
Hooli schreef:
Volgens mij was t vdk gehalte niet zo hoog hoor.

Ik had iig niks op en zag eigenlijk niemand die wel wat op had.

En je begeleidende hond?

Haha held :P
Was wel weer gezellig! Ga je nog Loudness?

Moet ik nog even kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 23:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
O, dan heb ik jou veel voorbij zien komen :P

Zou wel kunnen heb inderdaad nogal veel lopen struinen van zaal naar zaal ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lees nou al van twee mensen dat ze die symphonic feedback kicks te zacht vinden, terwijl die kicks mij op WiSH juist het meest bijgebleven waren omdat ik er bijna door omver geblazen werd :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 13:09 
 

Mijn momentje van de avond!
[youtube] https://www.youtube.com/watch?v=xF9smLr8l7c [/youtube]
(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

camiloPW schreef:
wesskeej schreef:
Mijn momentje van de avond!
[youtube] https://www.youtube.com/watch?v=xF9smLr8l7c [/youtube]
(L)


(L) (L)
Daar had ik heel graag bij willen zijn. Hoe laat was dat ongeveer?


2e Liedje wat B-front solo draaide, dus ong 10 voor half 1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 13:50 
 

camiloPW schreef:
wesskeej schreef:
Mijn momentje van de avond!
[youtube] https://www.youtube.com/watch?v=xF9smLr8l7c [/youtube]
(L)


(L) (L)
Daar had ik heel graag bij willen zijn. Hoe laat was dat ongeveer?


Ja eerst was de intro, toen draaide die Lunatick en toen kwam deze :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 17:43 
 
Hardtraxxer

wesskeej schreef:
Mijn momentje van de avond!
[youtube] https://www.youtube.com/watch?v=xF9smLr8l7c [/youtube]
(L)

Dat was idd echt goud :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Utrecht - Tijdens het Thrillogy dansfeest in de Jaarbeurs in Utrecht werd er door de politie een zero tolerance gevoerd ten aanzien van drugs. Het Openbaar Ministerie was gedurende de nacht aanwezig om bij overtreding direct te dagvaarden of een transactie aan te bieden.­

Op het feest, dat in voorgaande jaren werd georganiseerd in de Brabant Hallen, waren tussen de twaalf en dertienduizend bezoekers. Bij 24 van deze bezoekers werden drugs aangetroffen. Deze werden gelijk onderzocht door de Forensische Opsporing op de hoeveelheid werkzame middelen, waarna de officier van justitie een beslissing kon nemen en een transactie of een dagvaarding geven. Eén bezoeker werd aangehouden omdat deze zestien valse toegangskaartjes bij zich had.

In totaal werden er zestien transacties aangeboden voor een totaalbedrag van 5080 euro. Daarnaast werden er acht dagvaardingen uitgereikt voor het voorhanden hebben van verdovende middelen, Deze verdachten worden op 11 januari 2012 voor de politierechter verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:32 
 

Citaat:
Bij 24 van deze bezoekers werden drugs aangetroffen

Da's niks man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Citaat:
Utrecht - Tijdens het Thrillogy dansfeest in de Jaarbeurs in Utrecht werd er door de politie een zero tolerance gevoerd ten aanzien van drugs. Het Openbaar Ministerie was gedurende de nacht aanwezig om bij overtreding direct te dagvaarden of een transactie aan te bieden.­

Op het feest, dat in voorgaande jaren werd georganiseerd in de Brabant Hallen, waren tussen de twaalf en dertienduizend bezoekers. Bij 24 van deze bezoekers werden drugs aangetroffen. Deze werden gelijk onderzocht door de Forensische Opsporing op de hoeveelheid werkzame middelen, waarna de officier van justitie een beslissing kon nemen en een transactie of een dagvaarding geven. Eén bezoeker werd aangehouden omdat deze zestien valse toegangskaartjes bij zich had.

In totaal werden er zestien transacties aangeboden voor een totaalbedrag van 5080 euro. Daarnaast werden er acht dagvaardingen uitgereikt voor het voorhanden hebben van verdovende middelen, Deze verdachten worden op 11 januari 2012 voor de politierechter verwacht.



Hoe onderzoeke je dan? Ook in al je klere enzo(naden e.d.)? en in je reet? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ooit van een drugstest gehoord? Voor drugs dus? Het gaat om de werkzame middelen in de drugs die ze vinden.

Dusss... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 21:00 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Ooit van een drugstest gehoord? Voor drugs dus? Het gaat om de werkzame middelen in de drugs die ze vinden.

Dusss... :P



aahzoo :p dacht al
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn ervaring ook maar eens ff posten :D

Heb me prima vermaakt de hele avond :D ben eigenlijk helemaal niet in de HHZ zaal geweest omdat het daar gewoon te druk voor me was :P .. Heb van de promo stage alleen endymion en een stukje van amnesys mee gepakt.. Heb me kostelijk vermaakt bij de B-Front stage :D ook nog ff bij de meeting plek wezen kijken en met wat HTers gepraat.. Locatie vind ik ook beter dan de Brabant-hallen waarom kan ik niet precies zeggen :x

al met al een zeer geslaagde avond :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had echt stuk meer verwacht van het feest.
Kwamen om iets over 10 binnen, gelijk eigenlijk bij B-Front gaan staan, setje van Zany was toch wel beste wat ik die avond gehoord heb! Na tijdje even rondje gelopen, even bij Promo gestaan maar was daar zo weer weg, toen naar de Headhunterz zaal waar ik het echt wel het fijnste vond om te staan, geluid was beter als in andere zalen, podium en show was leuk aangekleed. Bij B-Front zaal was het echt te warm door het lage plafon, overal was het echt ontzettend glad waardoor je op verschillende plaatsen echt niet goed los kon gaan. Die decks in de HHZ zaal mocht iedereen gewoon op inderdaad, maar zover ik kan herinneren was er achterin ook nog een dek wat voor de VIP was incl bar? Verder opzich wel goed vermaakt, wel aardige setjes meegemaakt. Kwa locatie vond ik Brabant hallen echt stuk beter, geluid was zwaar wisselvallig (klonk op veel plaatsen een beetje schel en hol).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
TiMOTHYb schreef:
Verder nog 2 (?) RR tracks die er heerlijk hard op gingen, en Dark Age gehoord. Mooi ook om te zien hoe de producers van die tracks naast ons stonden te beuken. Wat een goed gevoel moet dat geven..

Ohja mr_vertigo, leuk dat je er nog even was!! En nog leuker dat je Velocity thuis had gelaten. Dat verhoogde de feestvreugde wel moek zeggen. :whistle:


Ja Redemption werd iig gedraait, wat ging dat lekker! En Dark Age knalde ook flink hard, wat een volle track...
Ik vond RR echt een baas, hoe hy erby staat, helemaal uit zn plaat, open voor fans... Maar Tartaros had een vrij verheven houding, rookte zn peukje rustig alsof Dark Age een routine plaat was... moest een btje aan Tatanka denken tijdens Bass Acc, en ja... die houding gaat me iets te ver voor Tartaros :P



Niet iedereen gaat op dezelfde manier los he. Ik vind het gewoon vet om als een track van mij gedraaid wordt om me heen te kijken en te zien hoe iedereen reageert op m'n track. In tegenstelling tot RR die helemaal los gaat. Dat staat naar mijn mening nog altijd los van 'open voor je fans staan'. :)

Als jij het dan zo opvat dat ik een verheven houding heb moet je zelf weten, maar dat is iig niet mijn achterliggende gedachte erachter ofzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik had ook wel het idee eigenlijk alsof je het niet op prijs zou stellen als ik je wat mee zou delen over je track terwijl ik dat bij RR niet kon laten met z'n blije porum. Maar zoals je aangeeft ziet open staan voor je fans er bij iedereen anders uit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Oh nee hoor, absoluut niet! :) Iedereen mag altijd naar me toe komen over tracks of andere dingen! Vind ik alleen maar vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 00:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoor je het mr_vertigo? Hebben wij ook een paar minuten rust. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Volgens mij was t vdk gehalte niet zo hoog hoor.

Ik had iig niks op en zag eigenlijk niemand die wel wat op had.


Jij hebt zeker de hele avond bij de smoothiebar gestaan ^^
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten