Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn verslag staat hier : https://partyflock.nl/report/12543:Thrillogy.html :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:

Hey, shit, ja! Niet meer aan gedacht... :( Altijd leuk om ff een knuffel te gaan halen bij m'n collega-boom :P
Volgende keer man. Heb je 't wel gered zonder me?

:(
Haha, ja, sowieso :D
Volgende keer inderdaad maar weer :)
Zo kom je elkaar elke keer tegen en zo opeens niet :P
Had ook hetzelfde met b-ram :P
Kom ik tegen het einde tegen xd

Haha, ja, dat lukte wel. Ik had weer genoeg vrolijk volk om mij heen :) :D
Je hebt wat gemist door niet bij ons te zijn :innocent:

b-ram, was het nou trouwens zo dat je met Jack of Sound liep toen ik je tegenkwam? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 13:14 
 

TiMOTHYb schreef:
Almighty schreef:
Wit shirt aan gister?

Nee dat was ik denk ik, bij B-Front hoezo?

O, dan heb ik jou veel voorbij zien komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 13:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
mr_vertigo schreef:

Hey, shit, ja! Niet meer aan gedacht... :( Altijd leuk om ff een knuffel te gaan halen bij m'n collega-boom :P
Volgende keer man. Heb je 't wel gered zonder me?


b-ram, was het nou trouwens zo dat je met Jack of Sound liep toen ik je tegenkwam? :P


Ja klopt, b-ram pronkt graag met zijn nieuwe vrienden... kan je nagaan dat hij niet even tegen mij heeft gezegd dat ie je tegen is gekomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Olijfboompje schreef:
mr_vertigo schreef:

Hey, shit, ja! Niet meer aan gedacht... :( Altijd leuk om ff een knuffel te gaan halen bij m'n collega-boom :P
Volgende keer man. Heb je 't wel gered zonder me?


b-ram, was het nou trouwens zo dat je met Jack of Sound liep toen ik je tegenkwam? :P


Ja klopt, b-ram pronkt graag met zijn nieuwe vrienden... kan je nagaan dat hij niet even tegen mij heeft gezegd dat ie je tegen is gekomen!

Oh, echt waar?
Vetjes :P

Ik kwam hem pas tegen toen we buiten liepen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 14:44 
 
Hardtraxxer

Pluspunten
- B-Front zaal, goede sfeer en overal ging het wel los.
- Rond 11 uur binnen, super rustig en werd niet eens gefouilleerd.
- Security was erg aardig vergeleken met andere feesten. Mocht ook op het VIPdeck toen het rustig was.

Minpunten
- Veelte gladde vloeren. Klein beetje vaart en je kon zo 2 meter doorglijden.
- B-Front zaal was te laag. Daardoor was het veelte heet. Ook miste ik de lasers daar of verbeeld ik me dat?
- WC's. Echt niet normaal hoe druk en heet. Verwarming stond ook aan. Constant 10 wachtende voor je en mensen pisten in de hoek en in de wasbakken enzo. 2cm pis en water op de grond. Gewoon kut.
- Voor 12en al mensen weggedragen zien worden door de medics, hoe krijg je het voor elkaar?
- Raketjes waren te snel uitverkocht
- Geen borg terug krijgen voor de lockers omdat het plastic labeltje van het ringetje af was. Het is maar 5 euro maar toch heel triest.

Al met al een goed feestje. Geluid was over het algemeen goed, alleen soms klonk het heel schel? Van de ene kant naar de andere kant in de Jaarbeurs duurde ook niet lang. Alleen richting de Lounge via Headhunterz stage was het druk. Toch herinner ik me Thrillogy in de Brabanthallen leuker. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 15:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rammelslakje schreef:
Pluspunten
- Security was erg aardig vergeleken met andere feesten. Mocht ook op het VIPdeck toen het rustig was.
Minpunten
Ook miste ik de lasers daar of verbeeld ik me dat?


Volgens mij mocht iedereen op die decks, geen enkel moment iemand derbij zien staan...
en lasers waren er zeker wel, kijk maar wat filmpjes terug.. maak er zelf nooit zoveel van mee jammer genoeg aangezien ik graag ver naar voren sta..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb mij geweldig geamuseerd :D
Alleen veel te druk bij G4H,maar in B-front zaal heb ik echt genoten :loving:
5 years ago a virus escaped :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
million

???????? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mash up met Virus & 1.000.000 Stars
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha xd denk dat hij in de war is met Universe Was Born.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het weer een super dik feest.Vind de Brabanthallen wel beter qua zalen en indeling.De B-front zaal vond ik het leukst.De sfeer zat er dik in,lekker losgegaan en een hoop hardtraxxers ontmoet.
Toen ik naar de hhz zaal ging vond ik dat de sfeer er op achteruit ging.Een hoop mensen die stil stonden.
De promo zaal ben ik eigenlijk alleen maar door heen gelopen dus daar kan ik niks over zeggen.
Volgend jaar zeker weer. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens , de set van B-Front en ran-D kan ik nog helemaal plaatsen:
rebirth antem, winter, track met net voor de climax; roooollll en dan typische ran-d sound, maar kan 'm niet plaatsen, no time to sleep, skilss, inner creativity, son of torture, id nieuwe b-front & ran-d?, cozmik, innocent (!), put it on, chemical, universe was born, noctus noa, haunter of the dark, face the enemy remix, fear en kings of the underground. Leuke set wel !

De set met Zany was ook egt goud, al die tracks, dat mixwerk, heerlijk! toen zany tijdens face the truth die vocals van world on fire erdoor mixte, heerlijk! Wat me wel opviel was dat die kicks van symphonic feedback helemaal in het niets vallen met andere tracks en dat ik de zatox kicks in winter belachelijk hard vond gaan.

Ook nog over die wc's, ging helemaal nergens over, een sauna, klein , wc vloer vol met pis, nietmoeilijk als iedereen gwn tegen de muur staat te zeiken. En vdk gehalte was idd groot, maar niet egt aan gestoord.

Ook trouwens als belg voor het eerst kennis gemaakt met een kerel die buiten aan de trappen stond en over jezus en god tegen mij begon te lullen. Stak ie zo'n hele monoloog af, vond het wel lachen, vroeg ie op het eind: wil jij je laten leiden door jezus tot god? ik : nee maar wel door mijn auto naar huis, ik ben moe :D Vage kerel, hij leek nog zenuwachtig ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt het dat Brennan Heart een early set heeft neergezet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 17:15 
 
Hardtraxxer

Rammelslakje schreef:

Minpunten
- Raketjes waren te snel uitverkocht


Huh? Er liepen nog dames met raketjes in koeltassen voorbij ons tijdens Zatox en volgens mij zelfs tijdens de afsluiting nog... Ik kan me niet voorstellen dat ze onbeperkt rondlopen zonder raketjes in hun tassen...
Vitamine water was wel al voordat Zatox begon op, in ieder geval in de HHz zaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Klopt het dat Brennan Heart een early set heeft neergezet?

Ja en een hele vette ook :loving: Erg goed vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

raketjes waren inderdaad even op. hebben ze uiteindelijk nog wel kunnen regelen en in ijswater gelegd op die verkooppunten. tijdens de afsluiting waren er gewoon weer raketjes.
de smaak van de ijsjes ging er wel op achteruit, smaakte meer naar ijswater dan naar een raketje >.<

Kepro schreef:
Klopt het dat Brennan Heart een early set heeft neergezet?

dit had ik ook al gehoord zaterdag, dus dat klopt wel volgens mij!

ik vond het in ieder geval weer een leuk feestje, maar ik vond de Brabanthallen een betere locatie. Maar dat is mijn mening :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 17:41 
 

Roebén schreef:
, track met net voor de climax; roooollll en dan typische ran-d sound, maar kan 'm niet plaatsen,

Ran-D & MC Da Syndrome - The Rise
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TOP feest dit ! :yay:
B-front stage=HARD .. heel de avond gestaan, niet normaal , alle heerlijke schijven zijn gespeeld denkik zo !
Enkel gunz4hire gaan cheken bij hhz , was wel leuk showtje , sfeer zat goed :clap:

conclusie = :bomb: dik feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 18:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij was t vdk gehalte niet zo hoog hoor.

Ik had iig niks op en zag eigenlijk niemand die wel wat op had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 18:25 
 

Hooli schreef:
Volgens mij was t vdk gehalte niet zo hoog hoor.

Ik had iig niks op en zag eigenlijk niemand die wel wat op had.

En je begeleidende hond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Oxbow schreef:
Hij had CC shirtje aan tijdens LIVE act.

Op de Qontinent ook al, ben ik ook wel benieuwd naar waar dat 'grapje' op slaat.


Ik had van een maat gehoord dat hij kwaad werd (of ging ouwhoeren) omdat hij pepsi kreeg
en ze geen coca cola hadden ofzo... vandaar die dj-tool van PP, wss waren die er toen bij ofzo

Geen idee of het verhaal waar is
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2basb schreef:
TiMOTHYb schreef:
Oxbow schreef:
Hij had CC shirtje aan tijdens LIVE act.

Op de Qontinent ook al, ben ik ook wel benieuwd naar waar dat 'grapje' op slaat.


Ik had van een maat gehoord dat hij kwaad werd (of ging ouwhoeren) omdat hij pepsi kreeg
en ze geen coca cola hadden ofzo... vandaar die dj-tool van PP, wss waren die er toen bij ofzo

Geen idee of het verhaal waar is

Coca Cola > Pepsi ook zwaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 18:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Hooli schreef:
Volgens mij was t vdk gehalte niet zo hoog hoor.

Ik had iig niks op en zag eigenlijk niemand die wel wat op had.

En je begeleidende hond?


:lol: :worship:

HHZ zaal viel het inderdaad wel mee in vergelijking met de B-front en Promo zaal. Ik liep er zelf ook niet nuchter bij, maar het VDK gehalte was gewoon net zo hoog als gewoonlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 19:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Hooli schreef:
Volgens mij was t vdk gehalte niet zo hoog hoor.

Ik had iig niks op en zag eigenlijk niemand die wel wat op had.

En je begeleidende hond?


xd :lol:
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten