Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb persoonlijk ook veel meer met mensen die geen drugs gebruiken @ feesten dan met mensen die wel drugs gebruiken. Uiteraard zijn er ook 'drugsgebruikers' met wie ik wel goed kan praten op een feest, maar sommigen gewoon ECHT niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 01:56 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Overigens wel eens met het drugsgebruik. Het loopt de spuigaten uit de laatste tijd.


Grappig dat er hier nu een discussie over is, want het valt mij ook op. Op Hard Bass, Defqon en Q-Base (allen in 2011) lag voor mijn gevoel het percentage drugsgebruikers erg hoog! Ik oordeel er niet over of het goed of fout is maar het valt mij wel op, en komt het op mij over dat er steeds meer gebruikt wordt op feesten. Gister moet het percentage dus ook hoog hebben gelegen zo te lezen ;)

Verder mooi om jullie verslagen te lezen! Ben zelf niet geweest, kon uiteindelijk nog wel met een groepje mee maar besloten om niet heen te gaan (even rustig aan doen qua geld). Maar zeker een optie voor volgend jaar!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 02:17 
 
Hardtraxxer

Ik heb nooit last van mensen die van de kaart zijn. Iemand die ergens staat te spacen en te genieten heb ik geen problemen mee. Iemand die me aanspreekt heb ik ook geen problemen mee. Als je nooit door onbekenden aangesproken wil worden praat je alleen met je vader en moeder in je leven ofzo? Meestal zijn het alleen praatjes van: heb je het naar je zin? Mooi. Veel plezier nog, boks.
Mensen zonder shirt ook geen problemen mee. Als het veel te warm is, en dat is al snel als je staat te stampen, ook zonder drugs, dan is het een stuk koeler aan je lijf zonder shirt. Geen problemen mee...
Ik heb eigenlijk sinds we steeds met een grote groep gaan ook helemaal niet door of er in de zaal wordt gedanst of niet. Als wij het gave muziek vinden staan we als een malle te stampen in een groepje, waarbij we naar elkaar gericht staan. Sommigen kijken richting podium en lichten, sommigen niet. Doordat je als groepje los staat te gaan en met elkaar daar staat te zijn heb je eigenlijk helemaal niet door of de rest van de zaal danst... Ik merk dat mensen om ons heen wanneer ze stil staan en ons zo zien beuken dat ze mee gaan doen. Dus: als je klaagt over stilstaande mensen kan je misschien beter ha rd stampen en beuken in een groepje. Daar steek je anderen mee aan en je let niet op de rest van de zaal.
Kom anders een keer bij ons groepje staan beuken tussen de mannen met (ik) en zonder shirt, mensen nuchter, mensen aan het bier, mensen aan de drugs. Ook mannen zonder shirt kunnen gewoon toffe gasten zijn, niet iedereen is een patser die ruzie zoekt ofzo en oom niet iedereen zonder shirt heeft drugs op en niet iedereen die van de kaart is is irritant...
Altijd gezellig bij ons :D Ook als je uitgaat heb je vaak laatste halfuurtje hardstyle in het café. Dan staan de meeste mensen stil, maar dan staan wij te beuken. Wij hebben het dan naar onze zin, ook al is de rest van het café zn jas aant pakken om naar de shoarma tent te gaan...maakt mij niet uit dan als niemand anders danst...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 03:50 
 
Hardtraxx Newbie

mrazura schreef:

Kijk en dit (zie:bold tekst)doe ik dus niet. Lang niet iedereen laat het zo ver komen. Ik ben dit jaar best wel wat hardstyle feestjes afgegaan en ik heb nog nooit gezien dat het overgrote deel zo wappie was dat het de sfeer niet ten goede kwam.

Je moet echt met betere voorbeelden komen in plaats van ze gaan niet los. Als ik op de main staat gaat 9/10 niet los en dat is niet te wijten aan drugsgebruik ;) Ja daar stoor ik me aan, maar het is gewoon te makkelijk om alles zo aan de drugs te wijten.


ILoveMDMA schreef:
Ik heb nooit last van mensen die van de kaart zijn. Iemand die ergens staat te spacen en te genieten heb ik geen problemen mee. Iemand die me aanspreekt heb ik ook geen problemen mee. Als je nooit door onbekenden aangesproken wil worden praat je alleen met je vader en moeder in je leven ofzo? Meestal zijn het alleen praatjes van: heb je het naar je zin? Mooi. Veel plezier nog, boks.
Mensen zonder shirt ook geen problemen mee. Als het veel te warm is, en dat is al snel als je staat te stampen, ook zonder drugs, dan is het een stuk koeler aan je lijf zonder shirt. Geen problemen mee...
Ik heb eigenlijk sinds we steeds met een grote groep gaan ook helemaal niet door of er in de zaal wordt gedanst of niet. Als wij het gave muziek vinden staan we als een malle te stampen in een groepje, waarbij we naar elkaar gericht staan. Sommigen kijken richting podium en lichten, sommigen niet. Doordat je als groepje los staat te gaan en met elkaar daar staat te zijn heb je eigenlijk helemaal niet door of de rest van de zaal danst... Ik merk dat mensen om ons heen wanneer ze stil staan en ons zo zien beuken dat ze mee gaan doen. Dus: als je klaagt over stilstaande mensen kan je misschien beter ha rd stampen en beuken in een groepje. Daar steek je anderen mee aan en je let niet op de rest van de zaal.
Kom anders een keer bij ons groepje staan beuken tussen de mannen met (ik) en zonder shirt, mensen nuchter, mensen aan het bier, mensen aan de drugs. Ook mannen zonder shirt kunnen gewoon toffe gasten zijn, niet iedereen is een patser die ruzie zoekt ofzo en oom niet iedereen zonder shirt heeft drugs op en niet iedereen die van de kaart is is irritant...
Altijd gezellig bij ons :D Ook als je uitgaat heb je vaak laatste halfuurtje hardstyle in het café. Dan staan de meeste mensen stil, maar dan staan wij te beuken. Wij hebben het dan naar onze zin, ook al is de rest van het café zn jas aant pakken om naar de shoarma tent te gaan...maakt mij niet uit dan als niemand anders danst...


En zo is het.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 10:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Drugsgebruik heb je overal. Op een Loudness of Bass Academy was ook het overgrote deel van de wap maar daar was de sfeer juist super. Komt omdat er een heel ander type volk met een andere instelling op het feest af komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 11:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik heb persoonlijk ook veel meer met mensen die geen drugs gebruiken @ feesten dan met mensen die wel drugs gebruiken. Uiteraard zijn er ook 'drugsgebruikers' met wie ik wel goed kan praten op een feest, maar sommigen gewoon ECHT niet :P

Jij bent altijd vdk jo :o

maarja het is altijd nog beter dan dronken mensen die gaan vechten
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 11:18 
 
Hardtraxxer

Heb me weer vermaakt was lekker rustig links achteraan naast het dooie vip dek bij b-front ! waar ik als een gek ben los gegaan !!misschien iets te hard dat ik om 6 uur niet meer verder kon aja vond tog al veel te druk in zaal van headhunterz voor die eind show :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HH het nieuwe promo object van Coca Cola sinds hij in de top 20 staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
HH het nieuwe promo object van Coca Cola sinds hij in de top 20 staat?


eh hoe bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja zegggggg

Ik merk wel dat jullie mij allemaal wel heel erg mogen hoor :cry:

Ik zal nog eens hoi zeggen tegen jullie en een knuffel geven :( :( :( :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 12:15 
 
Hardtraxxer

leuk feest, was niet geweldig maar heb me vermaakt :)

- binnenkomen duurde alleen vrij lang, vanaf het kaartje scannen tot de b-front zaal zeker 20 tot 30 minuten moeten wachten! voor mij werden er ook behoorlijk wat mensen op id gecontroleerd, wat waarschijnlijk de rede van de wachtrij was.
- b-front zaal was TE heet
- sfeer bij binnenkomst, ging niet los, een kerel bleef maar heen en weer door het publiek beuken, vriend kreeg een vol glas bier op zijn neus, met als gevolg een jonge die ook geraakt werd populair ging doen dat ie de gooier op zijn bek ging slaan met zijn mattieszz.
later tijdens zany vs b-front was de sfeer wel stukken beter!

+ hhz zaal was daarentegen wel een aangenamen temperatuur!
+ Erg goed vermaakt in de hhz zaal, terwijl het niet helemaal mijn smaak was, maar b-front was TE warm
+ snel geholpen aan elke bar!
+ station uitrecht! :thumbsup:
+ de 'decks' aan de zijkanten bij de hhz zaal waren voor iedereen toegankelijk (?)

vdk-gehalte niet echt aan gestoord, ben van mening dat hoe meer je erop gaat letten, hoe meer je je eraan irriteert

de set van zany vs b-front vond ik de beste set van de avond, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 12:17 
 
Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Nouja zegggggg

Ik merk wel dat jullie mij allemaal wel heel erg mogen hoor :cry:

Ik zal nog eens hoi zeggen tegen jullie en een knuffel geven :( :( :( :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:



Nuchter of niet, altijd in voor een knuffel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dragenser schreef:
Oxbow schreef:
HH het nieuwe promo object van Coca Cola sinds hij in de top 20 staat?


eh hoe bedoel je?

Hij had CC shirtje aan tijdens LIVE act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen hier nou ongeveer aanwezig waren.. iemand enige idee..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Hij had CC shirtje aan tijdens LIVE act.

Op de Qontinent ook al, ben ik ook wel benieuwd naar waar dat 'grapje' op slaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen hier nou ongeveer aanwezig waren.. iemand enige idee..?

Het leek echt absurd rustig... Ik had helemaal geen moeite met de drukte of warmte, als je maar niet helemaal vooraan ging staan. maar wat zal het zijn geweest? 20.000?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 12:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Wit shirt aan gister?

Nee dat was ik denk ik, bij B-Front hoezo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Wesz91 schreef:
Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen hier nou ongeveer aanwezig waren.. iemand enige idee..?

Het leek echt absurd rustig... Ik had helemaal geen moeite met de drukte of warmte, als je maar niet helemaal vooraan ging staan. maar wat zal het zijn geweest? 20.000?


Ja ik vond het ook erg rustig, bij B-Front dan, vooraan genoeg de ruimte gehad..
In 't begin was Hhz ook niet druk, maar tijdens G4H pfff (wat te verwachtten was) lekker op 't linker-deck gestaan..
Van warmte eigelijk geen last gehad, iedereen heeft 't erover :oh:
Zat ook aan iets van 20.000 te denken idd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 12:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo, ben ook weer flink bijgekomen.

Om te beginnen is Utrecht voor ons (regio Den Haag) goed te bereiken, onder normale omstandigheden dan. Door de werkzaamheden duurde het echter een uurtje, maar daar valt ook best mee te leven. Betreden van de Jaarbeurs duurde wat langer in verband met een groep van 1500 mensen die nog gefouilleerd moesten worden rond een uur of 12. Eenmaal binnengekomen vervolgens 10 minuten bij de WC, en 10 minuten voor de muntjes moeten wachten. Had gelijk al het gevoel van als dat de hele avond zo moet gaan..

Even begonnen bij B-Front, Hooli had gegokt op Nomansland als opener. Totaal ongelijk gekregen dus, het was de 2e track. Na een aantal tracks even opgeschoven naar HHz om te kijken hoe het daar was, ik had me alleen vergist en dacht dat dit al de liveset was. Het was er alleen verschrikkelijk druk (we waren linksvoor naar binnen geschoven). Vervolgens blijven staan aangezien we vs Wildstylez graag wilden zien. Wel een leuk setje, maar niet helemaal wat ik ervan verwacht had. De enige track die me echt nog goed bijstaat was was 'Rate Reducer'. Daarnaast is Lose My Mind echt ontzettend snel een mega-hit geworden, ik vond het eigenlijk wel mooi om de hele grote zaal te horen zingen. Ik hoor liever deze dan Just as Easy of een andere grijsgedraaide hit. Daarnaast blijft ook iedereen zich storen aan Wake Up terwijl ik dat in die HHz of Prophet setjes in de meeste gevallen wel een verlichting vind.

Aangezien Wildstylez toch niet zo geweldig was maar snel teruggegaan naar Frontliner. Kwamen binnen met Creative Community wat echt een heerlijke zweef track blijft. B-Front & Frontliner is wel echt een leuk duo om naar te kijken, twee van die lange latten met armen van 1.50. En dan die vingers van Frontliner.. je zal z'n vriendin zijn.

Vervolgens aan het struinen gegaan, dus weet logischerwijs niet veel meer van de rest van de avond. Alleen Gunz 4 Hire een groot deel; vind inderdaad dat het wel bijna hetzelfde is als op decibel. Maar je zult je moeten bedenken dat het pas de 3e boeking is, en dat het sowieso vrij druk is geweest voor de mannen. Geef ze eens wat meer tijd tussen een boeking en laat ze met wat nieuw spul komen. Ik vond de Struggle for Existence (Live Edit) echt geniaal. De weg kwijt had er van mij niet tussen gehoeven, KINGS was wel weer geniaal.

Hierna snel Crypsis opgezocht, wat wel echt een prima set was. Die twee zijn zeker wel aan elkaar gewaagd, en ik vind de TBA ook heerlijk. Snap niet dat mensen daar een ontzettend rauwe/harde track hadden willen zien. Dat HOEFT toch niet altijd? Verder nog 2 (?) RR tracks die er heerlijk hard op gingen, en Dark Age gehoord. Mooi ook om te zien hoe de producers van die tracks naast ons stonden te beuken. Wat een goed gevoel moet dat geven..

Laatste uurtje heb ik d'r van zottigheid nog maar een halfje in gedonderd want dat ging wat mij betreft helemaal nergens over.. wat een warboel.

Al met al aardig naar m'n zin gehad, maar niet echt een 'magisch' gevoel na een feest zoals je dat soms wel hebben kunt. Zal te maken hebben met de aankleding, en het feit dat de organisatie nog moet wennen aan de locatie. Verwacht wel dat het volgend jaar allemaal wat beter geregeld zal zijn.

Ohja mr_vertigo, leuk dat je er nog even was!! En nog leuker dat je Velocity thuis had gelaten. Dat verhoogde de feestvreugde wel moek zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
En dan die vingers van Frontliner.. je zal z'n vriendin zijn.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Al met al aardig naar m'n zin gehad, maar niet echt een 'magisch' gevoel na een feest zoals je dat soms wel hebben kunt. Zal te maken hebben met
Ohja mr_vertigo dat je Velocity thuis had gelaten.



Conclusie die ik trek uit je verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 13:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Verder nog 2 (?) RR tracks die er heerlijk hard op gingen, en Dark Age gehoord. Mooi ook om te zien hoe de producers van die tracks naast ons stonden te beuken. Wat een goed gevoel moet dat geven..

Ohja mr_vertigo, leuk dat je er nog even was!! En nog leuker dat je Velocity thuis had gelaten. Dat verhoogde de feestvreugde wel moek zeggen. :whistle:


Ja Redemption werd iig gedraait, wat ging dat lekker! En Dark Age knalde ook flink hard, wat een volle track...
Ik vond RR echt een baas, hoe hy erby staat, helemaal uit zn plaat, open voor fans... Maar Tartaros had een vrij verheven houding, rookte zn peukje rustig alsof Dark Age een routine plaat was... moest een btje aan Tatanka denken tijdens Bass Acc, en ja... die houding gaat me iets te ver voor Tartaros :P

En verder, heel blij dat ik nog ben gegaan! Het magische gevoel was er bij mij ook niet, jammer, maarja dat is er nou eenmaal niet altijd. Wel weer ontzettend lekker gebeukt, met name Crypsis & B-Front waren bizar bezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
TiMOTHYb schreef:
Verder nog 2 (?) RR tracks die er heerlijk hard op gingen, en Dark Age gehoord. Mooi ook om te zien hoe de producers van die tracks naast ons stonden te beuken. Wat een goed gevoel moet dat geven..

Ohja mr_vertigo, leuk dat je er nog even was!! En nog leuker dat je Velocity thuis had gelaten. Dat verhoogde de feestvreugde wel moek zeggen. :whistle:


Ja Redemption werd iig gedraait, wat ging dat lekker! En Dark Age knalde ook flink hard, wat een volle track...
Ik vond RR echt een baas, hoe hy erby staat, helemaal uit zn plaat, open voor fans... Maar Tartaros had een vrij verheven houding, rookte zn peukje rustig alsof Dark Age een routine plaat was... moest een btje aan Tatanka denken tijdens Bass Acc, en ja... die houding gaat me iets te ver voor Tartaros :P

En verder, heel blij dat ik nog ben gegaan! Het magische gevoel was er bij mij ook niet, jammer, maarja dat is er nou eenmaal niet altijd. Wel weer ontzettend lekker gebeukt, met name Crypsis & B-Front waren bizar bezig :D

Ik heb jou niet gezien :huh:
Spijtig, altijd gezellig met jou namelijk! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
mr_vertigo schreef:
TiMOTHYb schreef:
Verder nog 2 (?) RR tracks die er heerlijk hard op gingen, en Dark Age gehoord. Mooi ook om te zien hoe de producers van die tracks naast ons stonden te beuken. Wat een goed gevoel moet dat geven..

Ohja mr_vertigo, leuk dat je er nog even was!! En nog leuker dat je Velocity thuis had gelaten. Dat verhoogde de feestvreugde wel moek zeggen. :whistle:


Ja Redemption werd iig gedraait, wat ging dat lekker! En Dark Age knalde ook flink hard, wat een volle track...
Ik vond RR echt een baas, hoe hy erby staat, helemaal uit zn plaat, open voor fans... Maar Tartaros had een vrij verheven houding, rookte zn peukje rustig alsof Dark Age een routine plaat was... moest een btje aan Tatanka denken tijdens Bass Acc, en ja... die houding gaat me iets te ver voor Tartaros :P

En verder, heel blij dat ik nog ben gegaan! Het magische gevoel was er bij mij ook niet, jammer, maarja dat is er nou eenmaal niet altijd. Wel weer ontzettend lekker gebeukt, met name Crypsis & B-Front waren bizar bezig :D

Ik heb jou niet gezien :huh:
Spijtig, altijd gezellig met jou namelijk! :)


Hey, shit, ja! Niet meer aan gedacht... :( Altijd leuk om ff een knuffel te gaan halen bij m'n collega-boom :P
Volgende keer man. Heb je 't wel gered zonder me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 13:10 
 

The Anim0l schreef:
DarkestSymphony schreef:
echt helemaal niemand bij Promo Vs. D-Passion? :(



gaat te hard voor de gemiddelde HT-er :D

echt slecht hoor! had wel iemand bij de hardcore verwacht, ik had er tenminste de hele avond gestaan :thumbsup:
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten