Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:44 
 

Chukkels schreef:
maarten1410 schreef:
Gaan we het nog het feest zelf hebben of alleen maar over drugs?

Volgens mij wordt in het Loudness topic óók alleen maar geopperd over het Loudness shirt, terwijl het ook niks met het feest te maken heeft. En daar hoor je ook niemand (meer) over klagen.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind het altijd zo gaar dat ik vergeet welke tracks door wie zijn gedraaid. Heady en Zatox draaide ook nog Strike, Conquer Your Fear, Hit You With The Bang Shit, Skreetch en Raw Style. Was zeker een lekkere set! Heeft B-Front nog Scary Noises gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NMGN1989 schreef:
Het leek wel een talentenshow gister.. Wie er het beste van de kaart kon zijn?

Man man, normaal stoor ik me er niet zo aan, maar vooral op het einde werd het echt gruwelijk irritant.

Nja verder vet feestje gehad!! Geen zin in heel uitgebreid verslagje! Gewoon goed feestje, en B2S zal zelf ook wel doorhebben waar de verbeterpunten liggen!

Chefke wat hebben wij weer een pech he...

edit: dubbel voeg maar samen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
ik vind het altijd zo gaar dat ik vergeet welke tracks door wie zijn gedraaid. Heady en Zatox draaide ook nog Strike, Conquer Your Fear, Hit You With The Bang Shit, Skreetch en Raw Style. Was zeker een lekkere set! Heeft B-Front nog Scary Noises gedraaid?

Ja, die heb ik gehoord :) volgens mij tijdens frontliner..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Gangsterdwerg schreef:
ik vind het altijd zo gaar dat ik vergeet welke tracks door wie zijn gedraaid. Heady en Zatox draaide ook nog Strike, Conquer Your Fear, Hit You With The Bang Shit, Skreetch en Raw Style. Was zeker een lekkere set! Heeft B-Front nog Scary Noises gedraaid?

Ja, die heb ik gehoord :) volgens mij tijdens frontliner..

Nou dat zeker niet daar was ik bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Henk-Jan schreef:
Gangsterdwerg schreef:
ik vind het altijd zo gaar dat ik vergeet welke tracks door wie zijn gedraaid. Heady en Zatox draaide ook nog Strike, Conquer Your Fear, Hit You With The Bang Shit, Skreetch en Raw Style. Was zeker een lekkere set! Heeft B-Front nog Scary Noises gedraaid?

Ja, die heb ik gehoord :) volgens mij tijdens frontliner..

Nou dat zeker niet daar was ik bij.

Nee, als 2e track in de B-Front & Crypsis set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan was het bij een andere DJ, kan dat na de tijd nooit zo goed plaatsen. Hij is echt gedraaid, dan heb je m gemist denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 23:34 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
maarten1410 schreef:
Gaan we het nog het feest zelf hebben of alleen maar over drugs?

Volgens mij wordt in het Loudness topic óók alleen maar geopperd over het Loudness shirt, terwijl het ook niks met het feest te maken heeft. En daar hoor je ook niemand (meer) over klagen.

Omdat ze blijkbaar geen zin hebben om een topic ervoor aan te maken. Niet mijn probleem >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 23:52 
 
Hardtraxx Newbie

Was trouwens wel chill dat iemand rond uurtje of 4 mij en een vriend van me onderkotste..... Heb me denk ik nog nooit zo goor gevoeld!

Wel mooi dat iemand nog vroeg of ik op z'n nek wilde aangezien ik zo klein ben haha. Voor het volgende feest aan alle Ht'ers. Mocht je een kleine negert zien die compleet los gaat... that's me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 23:53 
 

Wit shirt aan gister?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
maarten1410 schreef:
Gaan we het nog het feest zelf hebben of alleen maar over drugs?

Volgens mij wordt in het Loudness topic óók alleen maar geopperd over het Loudness shirt, terwijl het ook niks met het feest te maken heeft. En daar hoor je ook niemand (meer) over klagen.

De keren dat er WEL wat over gezegd is werd het weggehoond.

Overigens wel eens met het drugsgebruik. Het loopt de spuigaten uit de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Chukkels schreef:
maarten1410 schreef:
Gaan we het nog het feest zelf hebben of alleen maar over drugs?

Volgens mij wordt in het Loudness topic óók alleen maar geopperd over het Loudness shirt, terwijl het ook niks met het feest te maken heeft. En daar hoor je ook niemand (meer) over klagen.

De keren dat er WEL wat over gezegd is werd het weggehoond.

Overigens wel eens met het drugsgebruik. Het loopt de spuigaten uit de laatste tijd.

Maar toch, het gebeurd op het feest, heeft betrekking op het feest, dus mensen moeten niet gaan zeuren als men het hier over het (al dan niet) uit de hand gelopen drugsgebruik heeft op het desbetreffende feest. Het moet natuurlijk geen drugstopic 2 worden, waar je uitgebreid je space gaat beschrijven, maar het moet op zich wel kunnen om te kunnen aangeven wat drugsgebruik van jezelf of een ander voor invloed heeft gehad (positief of negatief) op je eigen beleving van het feest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh, ik had het niet over dat het hier wel of niet besproken mag worden, want het is wel aardig relevant gezien het gebruik gisteren wat echt op een absurd hoog niveau lag. Meer over het gedrag van de gebruiker zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Oh, ik had het niet over dat het hier wel of niet besproken mag worden, want het is wel aardig relevant gezien het gebruik gisteren wat echt op een absurd hoog niveau lag. Meer over het gedrag van de gebruiker zelf.

True, het is en blijft spijtig dat je zulke mensen hebt. Oké, dat het 1 keer kan overkomen, prima. Dan leer je ervan en doe je het de volgende keer rustiger aan. Maar nu waren er toch echt een aantal weer super vaag bezig, die echt compleet geen idee meer hadden waar ze waren, wat ze aan het doen waren of zelfs wat hun eigen naam was. Verder heb je ook een verschil tussen irritant-vdk en leuk-vdk. Als ik de verhalen zo hoor, waren er ook genoeg mensen irritant-vdk.

Ik heb me er zelf niet zo enorm mee bezig gehouden, want ik vond alles wel best, maar ik kan me voorstellen dat het voor sommigen wel erg storend was. Drugs is leuk, maar het moet ook leuk voor anderen blijven.

De Hardtraxx mensjes treft in ieder geval geen blaam, iedereen was super gezellig in mijn ogen, zoals het hoort! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Oh, ik had het niet over dat het hier wel of niet besproken mag worden, want het is wel aardig relevant gezien het gebruik gisteren wat echt op een absurd hoog niveau lag. Meer over het gedrag van de gebruiker zelf.


Maar hoe heb jij dan precies last van die mensen? Ik heb er eerlijk waar nog nooit last van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
maarten1410 schreef:
Gaan we het nog het feest zelf hebben of alleen maar over drugs?

Volgens mij wordt in het Loudness topic óók alleen maar geopperd over het Loudness shirt, terwijl het ook niks met het feest te maken heeft. En daar hoor je ook niemand (meer) over klagen.

Het een keer over een shirt hebben vind ik toch heel iets anders dan telkens weer in elk topic over drugs te beginnen. Ik heb er niks op tegen maar het valt wel op. Op elk feest wordt het gebruikt dus get over it. Wat mij meer opviel gister is dat er zoveel stil gestaan werd (vooral in de HHZ zaal), iemand anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Khadber schreef:
Oh, ik had het niet over dat het hier wel of niet besproken mag worden, want het is wel aardig relevant gezien het gebruik gisteren wat echt op een absurd hoog niveau lag. Meer over het gedrag van de gebruiker zelf.


Maar hoe heb jij dan precies last van die mensen? Ik heb er eerlijk waar nog nooit last van gehad.


Tja sommige mensen irriteren zich eraan, dat kan. Ik vind het alleen storender als iemand helemaal nuchter is maar alleen maar chagrijnig is en breed staat te doen en je boos aankijkt als je los gaat. Nee dan heb ik liever iemand die een beetje de weg kwijt is maar wel gewoon vriendelijk blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word wel eens aangesproken. Dan zijn er van die mensen die aan je gaan zitten en dergelijke. Dat zal in een trip vast wel lief en aardig bedoeld zijn, maar zo voel ik dat niet.
Wat meer algemeen heb ik het gevoel dat mensen met te veel op meer met zichzelf bezig zijn. Dat vind ik een andere sfeer geven in het publiek. En zo nog wel wat dingetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
mrazura schreef:
Khadber schreef:
Oh, ik had het niet over dat het hier wel of niet besproken mag worden, want het is wel aardig relevant gezien het gebruik gisteren wat echt op een absurd hoog niveau lag. Meer over het gedrag van de gebruiker zelf.


Maar hoe heb jij dan precies last van die mensen? Ik heb er eerlijk waar nog nooit last van gehad.


Tja sommige mensen irriteren zich eraan, dat kan. Ik vind het alleen storender als iemand helemaal nuchter is maar alleen maar chagrijnig is en breed staat te doen en je boos aankijkt als je los gaat. Nee dan heb ik liever iemand die een beetje de weg kwijt is maar wel gewoon vriendelijk blijft.

Juist :yes: Maar het is wél irritant als iemand zo vdk is dat hij/zij zichzelf niet meer in de hand heeft. Ik heb echt een gruwelijke hekel als iemand aan me komt hangen. Vooral als het iemand is die ik helemaal niet ken.

Ik had bij de B-Front zaal wel het gevoel dat ik op een schoolfeest was... Niet door de mensen maar door de zaal zelf, door dat lage plafond. Waarom niet in net zo'n grote zaal als die van Promo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
mrazura schreef:
Khadber schreef:
Oh, ik had het niet over dat het hier wel of niet besproken mag worden, want het is wel aardig relevant gezien het gebruik gisteren wat echt op een absurd hoog niveau lag. Meer over het gedrag van de gebruiker zelf.


Maar hoe heb jij dan precies last van die mensen? Ik heb er eerlijk waar nog nooit last van gehad.


Tja sommige mensen irriteren zich eraan, dat kan. Ik vind het alleen storender als iemand helemaal nuchter is maar alleen maar chagrijnig is en breed staat te doen en je boos aankijkt als je los gaat. Nee dan heb ik liever iemand die een beetje de weg kwijt is maar wel gewoon vriendelijk blijft.

Want iedereen die nuchter is die staat chagrijnig en breed te doen? ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er staat toch als?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 01:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Pommer schreef:
mrazura schreef:
Maar hoe heb jij dan precies last van die mensen? Ik heb er eerlijk waar nog nooit last van gehad.


Tja sommige mensen irriteren zich eraan, dat kan. Ik vind het alleen storender als iemand helemaal nuchter is maar alleen maar chagrijnig is en breed staat te doen en je boos aankijkt als je los gaat. Nee dan heb ik liever iemand die een beetje de weg kwijt is maar wel gewoon vriendelijk blijft.

Want iedereen die nuchter is die staat chagrijnig en breed te doen? ...


Waar maak je dat nou weer uit op? Tering hey :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dan zijn er van die mensen die aan je gaan zitten


Dit zou ik ook niet als prettig ervaren maar dit heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Ieder geval niet in een situatie/vorm waarbij ik het als vervelend ervaren heb. Mja ik vind het persoonlijk wel leuk als mensen een praatje met me komen maken want ik weet dat als ik ook gebruikt heb dat ik dezelfde neigingen krijg en er is dan niks zo fijn is om te kunnen praten met iemand. Dat mensen meer op zichzelf zijn aangewezen daar ben ik het niet (helemaal) mee eens. Althans niet per definitie, dit is echt persoonsgebonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Khadber schreef:
Dan zijn er van die mensen die aan je gaan zitten


Dit zou ik ook niet als prettig ervaren maar dit heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Ieder geval niet in een situatie/vorm waarbij ik het als vervelend ervaren heb. Mja ik vind het persoonlijk wel leuk als mensen een praatje met me komen maken want ik weet dat als ik ook gebruikt heb dat ik dezelfde neigingen krijg en er is dan niks zo fijn is om te kunnen praten met iemand. Dat mensen meer op zichzelf zijn aangewezen daar ben ik het niet (helemaal) mee eens. Althans niet per definitie, dit is echt persoonsgebonden.

Nou, nou... Reken maar erop dat als je een dubbele hoeveelheid pillen naar binnen werkt als normaal, dat je dan vaag gaat doen en meer met jezelf en je space bezig bent dan met het feest. Voorbeeld is als je aan het hallucineren bent. Dan is alles plotseling mooi en maak kun je net zo goed in de snackbar in een hoekje zitten, want behalve op de lachspieren van anderen te zitten, voeg je toch niks meer toe aan de sfeer. Want aan losgaan heb je dan geen behoefte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
mrazura schreef:
Khadber schreef:
Dan zijn er van die mensen die aan je gaan zitten


Dit zou ik ook niet als prettig ervaren maar dit heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Ieder geval niet in een situatie/vorm waarbij ik het als vervelend ervaren heb. Mja ik vind het persoonlijk wel leuk als mensen een praatje met me komen maken want ik weet dat als ik ook gebruikt heb dat ik dezelfde neigingen krijg en er is dan niks zo fijn is om te kunnen praten met iemand. Dat mensen meer op zichzelf zijn aangewezen daar ben ik het niet (helemaal) mee eens. Althans niet per definitie, dit is echt persoonsgebonden.

Nou, nou... Reken maar erop dat als je een dubbele hoeveelheid pillen naar binnen werkt als normaal, dat je dan vaag gaat doen en meer met jezelf en je space bezig bent dan met het feest. Voorbeeld is als je aan het hallucineren bent. Dan is alles plotseling mooi en maak kun je net zo goed in de snackbar in een hoekje zitten, want behalve op de lachspieren van anderen te zitten, voeg je toch niks meer toe aan de sfeer. Want aan losgaan heb je dan geen behoefte :P


Kijk en dit (zie:bold tekst)doe ik dus niet. Lang niet iedereen laat het zo ver komen. Ik ben dit jaar best wel wat hardstyle feestjes afgegaan en ik heb nog nooit gezien dat het overgrote deel zo wappie was dat het de sfeer niet ten goede kwam.

Je moet echt met betere voorbeelden komen in plaats van ze gaan niet los. Als ik op de main staat gaat 9/10 niet los en dat is niet te wijten aan drugsgebruik ;) Ja daar stoor ik me aan, maar het is gewoon te makkelijk om alles zo aan de drugs te wijten.
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten