Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Feel My Fire. De sitdown kwam goed uit, want ik was de groep even kwijt. Heel makkelijk als iedereen dan gaat zitten.



:lol: Speciaal voor jou waarschijnlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bananenboot schreef:
Hoe was de early set van Brennan Heart?

Echt heel vet :D https://www.facebook.com/djbrennanheart ... 2897510760
Heb me erg goed vermaakt op deze lijst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Rik schreef:
Gangsterdwerg schreef:
verhaal

Waarom typ je steeds THE? ipv the

iPhone auto correct idd.

@ P-Stylez: Stuur de filmpjes en fotos binnenkort ff door!

Lekker feestje hoor! Wel jammer dat echt iedereen zo scheel als een tiet was. Drugsgebruik wordt de laatste tijd alleen maar erger heb ik t idee..

Fotos kan ik wel doorsturen, iflmpjes gaat nu effe klote, doe ik morgen op me werk, internet werkt niet echt mee. Uploaden op yfrog duurd 2 uur. ga ik niet op wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was echt superset! Set van de avond B-Front vs. Zany!
Verslag volgt nog ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb het zelden zo extreem meegemaakt als gisteren inderdaad. Dat laatste uur heb ik werkelijk IEDEREEN met kijkers van een gigantische diameter rond zien lopen.
En ja ik ben ook schuldig. Maar als iedereen zo rond loopt hoeft t van mij ook niet meer vanaf nu ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:22 
 
Hardtraxx Addict

Heb me erg goed vermaakt, nuchter bevalt me goed op feestjes :) Verbaas me telkens weer over m'n conditie dan, en ja idd, volgens mij was ik 1 van de weinige die nuchter was :lol:
Heb trouwens wel mensen gezien die om ID gevraagd werden maar ik gelukkig niet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Heb me erg goed vermaakt, nuchter bevalt me goed op feestjes :) Verbaas me telkens weer over m'n conditie dan, en ja idd, volgens mij was ik 1 van de weinige die nuchter was :lol:
Heb trouwens wel mensen gezien die om ID gevraagd werden maar ik gelukkig niet! :D

Jij was hartstikke vdk jonguh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

al dat gebruik van drugs gaat nog een keer uit de hand lopen denk
vroeger had k er een hekel aan als mensen die naar HS feesten gingen bestempeld werden als drugs gebruikers

tegenwoordig gebeurt er niet anders meer en dat is lullig voor de mensen die nuchter naar een party gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
al dat gebruik van drugs gaat nog een keer uit de hand lopen denk
vroeger had k er een hekel aan als mensen die naar HS feesten gingen bestempeld werden als drugs gebruikers

tegenwoordig gebeurt er niet anders meer en dat is lullig voor de mensen die nuchter naar een party gaan.

Het word een beetje gewoon, maar mensen die drugsgebruik als gewoonte gaan beschouwen lopen nog wel tegen de lamp.

Ik zie al genoeg voorbeelden opkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
En ja idd, volgens mij was ik 1 van de weinige die nuchter was :lol:

Ja haha het lijkt wel raar om nuchter te zijn op een feest :P Dan hoor je er niet bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
al dat gebruik van drugs gaat nog een keer uit de hand lopen denk
vroeger had k er een hekel aan als mensen die naar HS feesten gingen bestempeld werden als drugs gebruikers

tegenwoordig gebeurt er niet anders meer en dat is lullig voor de mensen die nuchter naar een party gaan.

idd.. die gebruikers altijd :/ snap dat niet he dat je de hele nacht rondjes wil lopen ... en geen 1 setke mee wil krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
M-arijn schreef:
En ja idd, volgens mij was ik 1 van de weinige die nuchter was :lol:

Ja haha het lijkt wel raar om nuchter te zijn op een feest :P Dan hoor je er niet bij :P

Toch mooi dat ik je bijna dat ene liet geloven. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Mr Lellebel schreef:
M-arijn schreef:
En ja idd, volgens mij was ik 1 van de weinige die nuchter was :lol:

Ja haha het lijkt wel raar om nuchter te zijn op een feest :P Dan hoor je er niet bij :P

Toch mooi dat ik je bijna dat ene liet geloven. :innocent:

Haha eerst zei Banaanslak het al en toen jij ook :P Toen dacht ik oh shit, ze maken geen grapje. Ben echt als de dood voor zoiets >.< Verder was je wel heel lief :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:44 
 
Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
M-arijn schreef:
En ja idd, volgens mij was ik 1 van de weinige die nuchter was :lol:

Ja haha het lijkt wel raar om nuchter te zijn op een feest :P Dan hoor je er niet bij :P

Haha ja, mensen vroegen ook wat heb jij op? Je staat zolang te stampen :p Maarja kan d'r altijd wel trots op wezen haha =D

En Daniel lul niet :( Jij was vdk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:52 
 
Hardtraxx Addict

The Anim0l schreef:
al dat gebruik van drugs gaat nog een keer uit de hand lopen denk
vroeger had k er een hekel aan als mensen die naar HS feesten gingen bestempeld werden als drugs gebruikers

tegenwoordig gebeurt er niet anders meer en dat is lullig voor de mensen die nuchter naar een party gaan.

De helft van de mensen ging volgens mij gewoon puur om drugs te gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het leek wel een talentenshow gister.. Wie er het beste van de kaart kon zijn?

Man man, normaal stoor ik me er niet zo aan, maar vooral op het einde werd het echt gruwelijk irritant.

Nja verder vet feestje gehad!! Geen zin in heel uitgebreid verslagje! Gewoon goed feestje, en B2S zal zelf ook wel doorhebben waar de verbeterpunten liggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:01 
 
Hardtraxxer

Paar kleine minpuntjes maar verder een heel lekker feestje gehad! :) op naar de volgende :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
The Anim0l schreef:
al dat gebruik van drugs gaat nog een keer uit de hand lopen denk
vroeger had k er een hekel aan als mensen die naar HS feesten gingen bestempeld werden als drugs gebruikers

tegenwoordig gebeurt er niet anders meer en dat is lullig voor de mensen die nuchter naar een party gaan.

De helft van de mensen ging volgens mij gewoon puur om drugs te gebruiken

Sowieso gaan er heel veel mensen naar feesten om drugs te gebruiken, en niet meer om het feest en de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
M-arijn schreef:
The Anim0l schreef:
al dat gebruik van drugs gaat nog een keer uit de hand lopen denk
vroeger had k er een hekel aan als mensen die naar HS feesten gingen bestempeld werden als drugs gebruikers

tegenwoordig gebeurt er niet anders meer en dat is lullig voor de mensen die nuchter naar een party gaan.

De helft van de mensen ging volgens mij gewoon puur om drugs te gebruiken

Sowieso gaan er heel veel mensen naar feesten om drugs te gebruiken, en niet meer om het feest en de muziek.

Of juist om de muziek beter te ervaren. Voorbeeldje: gisteren was het voor het eerst dat ik de remix van Tonight echt kon waarderen tijdens A². En die kon ik eerder op de avond niet waarderen. Sterker nog, ik heb het altijd een gigantische grafplaat gevonden, zelfs met wat op, behalve dus toen de A² hem erop gooide xd

Maar goed, er waren een boel figuren bij die idd compleet de weg kwijt waren. Prima, val ik ook niet zo op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:15 
 
Hardtraxx Addict

Gister ook, paar jongens vooraan in 't midden bij B-Front, van die neger petjes op en rozenkettingen, lekker zonnebank kleurtje, die ene heeft de hele avond als een fag in een discotheek staan ''dansen'' en die ander z'n ogen hingen half dicht en zat wat stoer om zich heen te kijken etc, dom volk, ga dan lekker achteraan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Gister ook, paar jongens vooraan in 't midden bij B-Front, van die neger petjes op en rozenkettingen, lekker zonnebank kleurtje, die ene heeft de hele avond als een fag in een discotheek staan ''dansen'' en die ander z'n ogen hingen half dicht en zat wat stoer om zich heen te kijken etc, dom volk, ga dan lekker achteraan staan.


Ik stond de hele tijd lekker achteraan (voor de 2de set boxen links als je naar B-Front keek)
Heerlijk veel ruimte en mensen naar mij dom staren als ik los ga.
Echt grappig die lui denken als je zo tekeer gaat dat je aan drugs bent.
Maarjah heb me prima vermaakt 3 uur wezen stampen zonder pauze (ex, drankje die je in 10 sec op drinkt )

Nieuwe area dus volgende beter geregeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:36 
 

Vik schreef:
M-arijn schreef:
En Daniel lul niet :( Jij was vdk

Daniel vdk? Hoe kom je daar nou weer bij?

Inderdaad die is nooit van de kaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Vik schreef:
M-arijn schreef:
En Daniel lul niet :( Jij was vdk

Daniel vdk? Hoe kom je daar nou weer bij?

Inderdaad die is nooit van de kaart.

Daniël was inderdaad niet van de kaart. Van de kaart ben je pas als je vaag bent, onzinnige dingen doet en in de war met je gedachten en/of zicht bent. Dat was geenszins het geval gisteravond. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan we het nog het feest zelf hebben of alleen maar over drugs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Gaan we het nog het feest zelf hebben of alleen maar over drugs?

Volgens mij wordt in het Loudness topic óók alleen maar geopperd over het Loudness shirt, terwijl het ook niks met het feest te maken heeft. En daar hoor je ook niemand (meer) over klagen.
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten