Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 18:09 
 

Wouzer, G4H hebben nog een hele lading die gereleased moet worden maar houdt je live-act maar is spannend... das bijna niet te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 18:21 
 
Hardtraxx Addict

Vond het ook een zeer geslaagde avond, ondanks dat ik alleen erheen ging en spijtig genoeg niemand van Hardtraxx heb ontmoet. Ik dacht dat die meeting linksvoor bij B-Front was ?? Ik kon me niet voorstellen dat HT'ers daar zouden staan als een stelletje zoutzakken xd
Nouja, volgende keer misschien (Op Loudness zal ik jullie waarschijnlijk wel ontmoete ;) ).

En heb spijtig genoeg me record niet kunne verbreken (heb geteld en zat maar aan 1 uur 47 minute), misschien ook door de intense hitte af en toe, die je afbreekt als je niet genoeg drinken binne heb
En ook omdat ik teveel alles in 1 keer gegeven bij de B-Front stage. Maar ja, hoe KUN je stil staan op die meesterlijke platen ^^

Maar even chronologisch nu:

Heb de eerste 2 uur bij Slim Shore & The Pitcher gestaan en opgewarmd. Hun set was vrij goed, redelijk wat oudere nummers kwamen er voorbij, moest echt is losgaan op Grindin, dat blijft een meesterlijk nummer :cool:
Ondanks de onderbrekingen in hun set, (die eerste was lache, iedereen begon te juichen hahahaa :D ) toch een goeie opwarmer vind ik dus. (en blijkbaar DV8 ook, die zei dat hij dit de beste opwarmer ooit vond).
Daarna kwam B-Front op. Ik vond zijn set vrij sterk, af en toe wat oudere shizzle, bracht mooie herinneringen op :)

Ik weet niet meer bij wie maar op een gegeven moment kwam Monstah erin, moest toch wel even staan flippen tussen een groepje brede gastjes. Ze waren vrij snel weg nadat de climax ermee begon :evil:

Daarna B-Front Vs. Zany, heb even gechecked maar ben even gaan pauzeren en wat eten. Daarna toen ik terug kwam ging het wel vrij tekeer met de nummers :thumbup:
Maar blijkbaar had me avondeten niet veel goeds gedaan. Moest dus snel naar WC rushen en MAN wat een ramp was dat daar. Die hitte, dat volk, die vloer, gewoon een hel :/
Na een hele tijd kwam ik van het WC, ging B-Front Vs. Ran-D bijna beginnen, dus net op tijd :)

Kwam dan in de zaal aan en stonden B-Front Vs. Frontliner nog achter de DJ-booth. Klonk voor zover nog lekker ook!
Anyway, Ran-D kwam vrij snel al op en het enige wat ik ervan kan zeggen: die set was écht baas. F.E.A.R. kwam voorbij denk ik, Psycho ook volges mij, echt wat ik nodig had op dat moment :P
Weet niet meer bij wie, maar 'No Time To Sleep' kwam ook langs, en ik moet zeggen dat het opnieuw een vrij sterke track van Adaro is. Je zou bijna niet zegge dat het vsn hem is xd

Nog is naar de Headhunterz area geweest en wat chilld staan stampen Headhunterz Live. Heb nog wat genoten van Frequencerz Live toen ik trug naar B-Front Area ging, ik had beter daar gebleven, die tracks klonken ook fukin lekker.

Daarna weer wat weze eten/drinken en kwam ik aan de praat met een kerel die vrij gedrogeerd zat, stelde zijn vriende aan mij voor en we ginge dan same naar Gunz For Hire.
Net voor ze begonne was The Prophet net klaar, en SHIT Heady zag er moe uit ofzo ???? Hij keek nogal vermoeid en deed een beetje dwaas xd
Anyway, kmoet zegge dat G4H Live vrijwel hetzelfde was als op Decibel, maar net een piepklein beetje beter (met The Cycle die ze draaiden). Ik zei tege die net ontmoette mense dat k naar het het toilet moest en ging erna naar B-Front Vs. Crypsis zou gaan, en achter de menigte zou staan stampe tot ik erbij zou neervallen, maar ik heb ze niet meer gezien, beetje jammer >.<

Ging dus als laatste nog naar B-Front Vs. Crypsis om de nacht te vervolledigen. En MAN wat een geweldige set was dat, vooral dat mixwerk van Crypsis (B-Front ook mss) weer overtuigend sterk en on the edge :drool: :drool:
Dit is dus de naam EINDBAAS zeker waardig :bomb: :bomb:
B-Front was echt superblij, toen die zen speech op het einde deed, en dikke respect voor hem ook :thumbsup: , zo de hele avond actief meedoen en de boel op stelten zette.

Ook dat laatste van Crypsis, Nackt en UnliKe Others (of is het nu Minus is More???) kwam nog voorbij, toen brak ik echt mijn eigen lichaam volledig af, wat een ziekelijk geweld van de mense die daar bij mij stonde (dat maakte het plaatje echt méér dan compleet) :yay:

Zo dat is zowat mijn nachtje op Thrillogy

Enigste afknappers waren de toiletten, en Lose My Mind waar ik bijna van kokhalsde :/

Hopelijk volgend jaar weer, Mét vrienden of HT'ers ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op een of andere manier kon ik me het hele feest niet echt goed in de locatie plaatsen. Het feest zelf was voor de rest wel heel erg vet over het algemeen. Frequencerz Live was echt goddelijk zeg! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
GOEIEMORGEN!!


KINGS OF THE UNDERGROUND!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook weer ontwaakt na een heerlijke middag slaap. Bij deze mijn verslag:

We (Marino, p-stylez, ik en nog een zooi anderen) kwamen rond 11u binnen. We liepen de bfront zaal in waar slim shore en THE pitcher bezig waren. Geluid was daar niet echt best, net als het mi werk van de dj's. Heb Revenge, this is who we are, een nieuwe pitcher en nog wat gehoord. Was niet zo
Boeiend dus we zijn al snel een rondje gaan lopen en kwamen in de hhz zaal waar BH early draaide. Dit kwam ons voor dat moment beter uit, lekker rustig opwarmen. Aantal classics gehoord zoals kernkraft 400, loving you, one blade, scream, en nog wat meer early knallers, prima om in te komen, geluid was ook beter dan in de andere zaal op dat moment. Toen gingen we weer terug voor de opening van bfront.

Opende met lunatick en Nomansland. Geluid was nog steeds matig dus het kwam niet helemaal op me over, dat was jammer. Wel een leuk setje met oa nog development, loudness remix. En een hoop oude nummers. Toen kwam Zany erbij en was et voor ons tijd om naar de opening van hhz te gaan. Volgens velen was Zany de de van de avond.. Het zal wel. Als Ik die tracks zie ben ik blij dat ik weggegaan ben. Heady begon en draaide from within, make it loud, tear you down, en een aantal tracks die ik echt niet meer weet. Psychedelic ook nog, dat was jammer maar onvermijdelijk. Best een prima setje en we waren nu lekker ingekomen met wat oude tracks en ook wat softer werk.

We besloten naar bfront en frontliner te gaan aangezien frontliner op dit moment vrij hoog staat bij Ons door zijn meesterlijke tracks. Setje was Ook er leuk met natuurlijk alle bfrontliner collabs Plus dreamdust, extreme loudness, creative community, discorecord en een sloot bfront tracks. Erg vette set!
Daarna ran-d en bfront. Veel nieuwe tracks gehoord zoals Eat my skills, wat id's, aantal nieuwe ran-d's. Was wel oké setje maar heb Randy wel eens beter horen draaien. Toen de frequencerz begonnen zijn we weer naar de andere zaal genokt voor hhz live. En uiteindelijk ook niet meer teruggegaan naar bfront terwijl dat van te voren wel de planning was. Hhz live was leuk met een aantal mooie edits en een nieuwe track (headshot). Die klapte er aardig op. Na heady live kwam THE propjes erbij. Die begon met een dikke plaat, volgens mij een nieuwe van hemzelf. Verder was zijn set een soort scantraxx showcase. Mijn vorige feest was qbase, ff geleden dus, en daarom had ik geen problemen met zo'n setje. Oa de nieuwe release van deepack en dbstf gehoord, een remix van recession, shizzle my remeuk die onverwacht toch aardig hard klapte live. Scope dj remix van who i am, on THE go. Aardige hitjesparade maar vond t nie erg.
Toen THE prophet klaar was kwam g4h en dat vond ik toch de minste act van de avond. Het is té voorspelbaar, ik had alle nummers goed.. Edit van struggle 4 existence was leuk, jammer dat ze ook nog 2 hardcore platen draaiden, vind het er niet bij passen.
Na g4h kwam zatox, en we wilden Ook naar crypsis. We besloten te blijven tot er een kut nummer werd gedraaid. T eerste kut immer was bpm tool maar dat was pas na 3 kwartier. Was gewoon een vette set met aardig harde tracks als indoctrinatiOn, perfect weapon, unborn. Ook nog proud to be loud gehoord. Was gewoon een goeie set en hb dan ook geen spijt dat Ik crypsis heb gemist. Wel jammer van kickin ass en loops en things om 6.50u.
De afsluitende act vond ik maar een rommeltje. Van psycho naar happy hardcore, zat niet echt een lijn in. Wel nog een paar leuke hardcores plaatje gehoord.

Al met al een leuk feest maar veel dingen konden beter. Geluid was vaak wisselvallig. Vooral
In de bfront zaal was het ook erg donker. Daarnaast vind ik t concept nooit echt goed uit de
Verf komen. Er waren ook ongelofelijk veel koekwauzen, beetje schraal.
Heb nog een aantal hardtraxxers gezien zoals mr lellebel, chukkels, khadber, banaanslak en natuurlijk pstylez.
Verder was headhunterz volgens mij ram van de kaart op t einde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
B-Front draaide Nomansland :loving:

Holy shit hier heb ik genoten!!! Dies niet uitgebracht toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 18:49 
 
Hardtraxx Elite

Toch wel genoten hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 18:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Op een of andere manier kon ik me het hele feest niet echt goed in de locatie plaatsen. Het feest zelf was voor de rest wel heel erg vet over het algemeen. Frequencerz Live was echt goddelijk zeg! :D

Had ik ook man, vond het alles bij elkaar maar een beetje wazige bedoeling. Geluid was niet overal in orde en de WC's waren echt drama. Qua bereikbaarheid is de jaarbeurs dan weer wel hemels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette avond, had er wel meer van verwacht.
Hoogtepunten B-Front vs Zany (Die oude Fusion knallers :loving:) Tering wat was dat geniaal! Jammer dat dat uurtje zo snel voorbij ging.
En Frequencerz Live!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Vette avond, had er wel meer van verwacht.
Hoogtepunten B-Front vs Zany (Die oude Fusion knallers :loving:) Tering wat was dat geniaal! Jammer dat dat uurtje zo snel voorbij ging.
En Frequencerz Live!


helemaal mee eens.. damn die zany vs bfront set was echt geniaal... ik dacht steeds; wanneer draaien ze nou is een kutnummer? maar dan kwam de volgende klapper alweer! lekker gemixed ook geloof. B-Front solo was ook relaxed met al dat oudere werk. zeker fijn om dat oude werk weer eens te horen!! :love:
Frequencerz vond ik zelf ook erg lekker!! heerlijke tracks gewoon stuk voor stuk.. Ran-D en Frontliner waren een beetje wisselvallig maar Ran-D gaf toch wel een aardige set weg. Gunz for hire vond ik een beetje tegenvallen omdat het bijna hetzelfde was als op decibel en die afsluiter was wel ok met wat rauwere hardstyle en hardcore.. topavondje gehad! en de pisbakken/dixies achter de stage van promo waren wel in orde.. je kon bijna gelijk pissen en het was niet zon ranzige bende als ik in die jaarbeurs toiletten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 19:44 
 

echt helemaal niemand bij Promo Vs. D-Passion? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
echt helemaal niemand bij Promo Vs. D-Passion? :(



gaat te hard voor de gemiddelde HT-er :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
verhaal

Waarom typ je steeds THE? ipv the
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 19:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dik feest!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 19:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Gangsterdwerg schreef:
verhaal

Waarom typ je steeds THE? ipv the

autocorrectie iphone xd deed altans bij mij altijd xd van the THE maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik feestje gehad en weer veel toffe gasten van HT ontmoet.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha headhunterz was aardig van het padje af btw, ging ook nog aardig op zn bakkus. Heel vet. Even de filmpjes kijken en dan groter verslag.

Headhunterz LIVE _O_. Headhunterz weet wat een liveset is en hoort te zijn, geen enkel nummer gehoord dat geen edit bevatte.

Oja ik vond het zo geweldig bij de Headhunterz zaal (ook omdat daar het geluid veel harder stond, en het veel koeler was (b-front zaal was echt een sauna, silverdome is er niets bij) dat ik eigenlijk niet meer ben teruggegaan na Headhunterz LIVE
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
haha headhunterz was aardig van het padje af btw, ging ook nog aardig op zn bakkus. Heel vet. Even de filmpjes kijken en dan groter verslag.

Headhunterz LIVE _O_. Headhunterz weet wat een liveset is en hoort te zijn, geen enkel nummer gehoord dat geen edit bevatte.


waren er veel van het padje ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongeveer iedereen?

Headhunterz - Headshot wat een modderdikke plaat zeg, niet normaal, veel rauwer dan zijn "rawstyle" track -Doomed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Ongeveer iedereen?

meenst niet xd klasgenoten van me waren er ook heen maar gebruiken nie dus met jou erbij al 5 nuchter xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iemand nog de frequencerz gefilmt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Once upon a Time in a Faraway land, BLA BLA BLA :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe was de early set van Brennan Heart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Gangsterdwerg schreef:
verhaal

Waarom typ je steeds THE? ipv the

iPhone auto correct idd.

@ P-Stylez: Stuur de filmpjes en fotos binnenkort ff door!

Lekker feestje hoor! Wel jammer dat echt iedereen zo scheel als een tiet was. Drugsgebruik wordt de laatste tijd alleen maar erger heb ik t idee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 20:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

drugsgebruik is echt erg .... mensen die er nie mee om kenne gaan
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten