Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 13:54 

Donateur

Ja was een mooi feessie. Veel gezien, veel gedaan. Erg gezellig en altijd leuk om weer wat HT'ers tegen het lijf te lopen :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 14:19 

Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Beste edit: Headhunterz - Doomed. "Once, upon a time.. BLABLABLA" en gaan met dat ding!

Dit was inderdaad een vette edit! Vond sowieso Headhunterz (live) erg sterk! Vind het zo mooi om die kerel de hele avond te zien genieten! Zag je btw op het einde nog staan Khadber, zal volgende keer even praatje komen maken :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 14:33 

Donateur

Vond het wel een leuk feest, alleen kon ik me niet zo identificeren met een deel van de muziek en een groot deel van het publiek (lang geleden dat ik zoveel vage mensen in één ruimte heb mogen aanschouwen). En dat laatste uur, pfff... dat hadden ze voor mijn part net zo goed kunnen schrappen. T was dat het gezellig was maar op de een of andere manier heeft dit feest me nergens speciaal kunnen raken. Misschien komt dat dan toch omdat het concept voor mij niet zo goed uit de verf kwam.

Dit is ook echt het eerste feest waar ik me gewoon niet aan een verslag ga wagen. Ik zou voor de helft van de tijd geen idee meer hebben waar ik heb gestaan en wat ik heb gehoord. Het kon me ook echt totaal niet schelen eigenlijk, vond alles wel best. Zany's set was as usual weer de meest bazige van de avond, Headhunterz LIVE viel heel erg VIES tegen :( Verder weet ik nog dat A2, Wishmaster, Neophyte en Crypsis aardige setjes neerzetten. In de hardcore wel veel setjes gehoord die een breed scala aan hardcore aanboden, zouden er meer van moeten zijn!

Nja ik heb me wel vermaakt verder, maar ik weet niet of ik er volgend jaar weer heen zou willen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 14:35 

Hardtraxx Veteran

Iemand enig idee hoe die track heette in de set van A2 vs B-Front? Vocals waren: Motherfuckin' psycho.
Wat een beestentrack :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 14:37 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Iemand enig idee hoe die track heette in de set van A2 vs B-Front? Vocals waren: Motherfuckin' psycho.
Wat een beestentrack :worship:

B-Front - MF Psycho (B-Front Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 14:39 

Hardtraxx Veteran

Flexibel schreef:
Een boete van 250 euro, maar ik had geen pinpas bij me en vrienden op het feest kon ik niet bereiken dus is er een vriend uit amsterdam uit ze bed gekomen en heeft dat geld gebracht :)

Verder wel gelachen op het politie buro :p

Wat een geld, gebeurde dit midden op de dansvloer dan? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 14:43 

Hardtraxx Veteran

@dakpan

aah natuurlijk, kon hem niet plaatsen gisteravond. bedankt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 14:57 

iemand nog een verslag van de Promo zaal? iemand weet hoe Promo Vs. D-Passion was? zoja verslagje please :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 15:26 

Hardtraxx Elite

Optimaal vermaakt hier!
Voornamelijk bij B-Front en af en toe even stukkie lope..
Ook weer bij G4H wezen kijken, maar dat was weer veel van hetzeflde, kon der niet helemaal inkomen deze keer.
Jammer genoeg veels te klem gezopen aangezien we praktisch gratis konden zuipen, waardoor ik lang niet meer alles herinner van de setjes, maar meer dan genoeg los gegaan dus primaa verder.
Bij de afsluiting zat ik er helemaal doorheen, voor mij hoefde het niet meer, vooral vanaf dat er hardcore gedraait werd lekker ff gaan zitten
Nog Jack of Sound en E-Force :woot: gezien, ff gebabbelt en fotootje derbij hehe..
Al met al zeer geslaagt, volgend jaar weer in de jaarbeurs B2S!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 15:27 

Hardtraxx Veteran

Ik wacht op een lang verslag van iemand :P Bij Zany heb ik wat gemist merk ik dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 15:28 

Hardtraxxer

Ik vond feest niet verkeerd, alleen ik had zelf wat harder verwacht.
1 ding vond ik wel minder,gooien ze harder track er in en de volgende is weer zachter.
Grootste teleur stelling was the pitcher:(
Ik had burn it, Noctas Noa, La nuit nore en knock out verwacht.
Ran D die gaf mij een troost om Noctas noa te draaien.

Ik was best wel vroeg weg (uur of 4)

oja had slim shore nou 2x een blunder? (muziek 2x weg :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 15:37 

Hardtraxx Veteran

Dragenser schreef:
Ik vond feest niet verkeerd, alleen ik had zelf wat harder verwacht.
1 ding vond ik wel minder,gooien ze harder track er in en de volgende is weer zachter.
Grootste teleur stelling was the pitcher:(
Ik had burn it, Noctas Noa, La nuit nore en knock out verwacht.
Ran D die gaf mij een troost om Noctas noa te draaien.

Ik was best wel vroeg weg (uur of 4)

oja had slim shore nou 2x een blunder? (muziek 2x weg :$ )

Lijkt me eerder dat B-Front Noctus Noa er zelf op legde.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 15:42 

Hardtraxx Veteran

Als eerst wil ik vermelden dat ik me uitstekend heb vermaakt gisteren. Voornaamste minpunt was het slechte / wisselvallige geluid overal. In de Headhunterz zaal vond ik het nog best gaan met m'n oordoppen in, iig op de meeste plekken, maar in de B-Front zaal/gang vond ik het geluid nogal raar. Stond vooral voor de opening vrij zacht, en later viel het volume ook af en toe terug, met name in de hoge tonen. Had een beetje t gevoel dat ik naar platen luisterde die niet goed afgemixt of gemasterd waren de hele tijd. Verder vond ik de wc's niet echt goed geregeld. Had er zelf weinig last van, maar de rij voor de dames was wel erg lang op de meeste plekken (al viel het bij Hhz wel goed mee).

Muzikaal zat het ook allemaal goed in elkaar. Had m'n timetable een beetje om de Headhunterz zaal heen gebouwd. Ik zou daar Hhz solo, Wildstylez, NC Live, Hhz live en evt. G4H meepakken en de rest van de tijd bij Bob staan, wat ik dus ook gedaan heb uiteindelijk (plus het laatste half uur van Tuneboy). Vond de sfeer in de Headhunterz zaal over het algemeen prima... ik krijg het gevoel dat dagjesmensen tegenwoordig meer tracks kennen dan vroeger :). 2e helft van Tuneboy set was erg lekker, met allerlei 2008 platen, met als hoogtepunt Her Voice Super Bass Mix :D. Van heady solo had ik eigenlijk oude platen verwacht (wat normaal bij Thrillogy wordt gedaan), maar hij draaide overwegend nieuwere tracks. Vervolgens vs Wildstylez, waar o.a. I See Stars, Blame It On The Editz, Rate Reducer Remix, Art Of Creation voorbijkwamen :love: . Noisecontrollers, met die nieuwe super euforische plaat van ze, een hoop edits (veelal dezelfde als Defqon) en als afsluiter Samara :love: Headhunterz Live was ook vet, met een enorm vette edit van Doomed ("once upon a time in a faraway land, blablablabla, forever!") met goed uitgewerkte dubstyle outro, vette edit van Psychedelic, A New Day, en wat andere leuke dingen :) Vond de set wel wat kort eigenlijk. G4H was een beetje tijdverspilling, was wel aanwezig in de zaal, maar heb er niet echt iets speciaals van meegekregen.

Verder in de B-Front zaal allerlei stukjes setjes gezien, maar ik kwam er eigenlijk steeds niet goed in doordat ik halverwege sets binnen kwam vallen en doordat het af en toe maar korte stukjes waren in de zaal. Wel dikke mazzel gehad met op tijd binnen komen vallen, was er nl 2x net op tijd om Virus en de nieuwe met Crypsis te horen. Vond dat er tijdens Crypsis wel wat vette platen werden gedraaid, maar ook een aantal minder vette (Radical Redemption spul bijv.). Had graag vs Zany en vs Frontliner willen zien, maar helaas paste dat niet in mn TT. Had graag 2x naar het feest gekund :P

Oja, Utrecht Centraal :worship: Om 7 uur alles open incl. Starbucks waar we lekker konden chillen terwijl we op de trein wachtten. Wel 1 groot voordeel van Jaarbeurs :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 15:43 

Hardtraxx Veteran

Mooi feestje :D !! Jammergenoeg niet heel veel hardtraxxers gezien want was met m'n vriendengroep. Volgende keer beter :innocent: heb me wel vermaakt, benen zijn kapot :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 15:46 

Hardtraxxer

Ik had het ook wat harder verwacht. Ging eigenlijk pas echt los bij Zatox en afsluitingsuurtje.
Sauna wc's met 3 cm water en zeik op de grond waren vervelend, de vloer was overal veel te glad en het was verschrikkelijk warm, waarbij het in de b front zaal wel het warmste was, volgens mij door het lagere plafond daar.
Verder heel erg naar mn zin gehad. Ik heb gewoon veel staan kletsen met af en toe een dansje en de laatste 2 uur non stop gebeukt als een malle.
Ik stond met onze groep om 0.00 in de b front zo ongeveer waar de meet zou zijn, maar ik heb nog nooit eerder hardtraxxers ontmoet, dus niemand gezien zover ik weet... Ik ben ook niet herkend met mn I Love Mdma tshirt aan...
Mijn voeten, knieën en benen doen pijn :D Dus dan heb ik hard staan stampen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 16:34 

Hardtraxxer

Ik vond het wel weer een erg leuk feestje! Eigenlijk alleen bij B-Front geweest! Slim shore & The Pitcher waren wel leuk als opwarmertje voor het beukwerk! B-Front opende natuurlijk met Lunatick...vindt dit echt nog steeds een geweldige plaat! Toen kwam dus daarna de set van de avond..helaas voor mij wel te vroeg, want mijn benen konden daarna niet meer zo goed! Voortaan toch maar even beter een rolstoel meenemen en bij de EHBO dumpen! Zany opende met zijn nieuwste track en wat is dat weer een knaller van formaat! Daarna alleen maar toppers...Annihalting..Back Again..Worship..Acid Nightmare remix..Distorded remix en ga zo maar door!

Na Zany was het tijd voor Frontliner, wat opzich ook best leuk was. Ineens kwam daar Boy's Interface voorbij en toen moest ik toch ook weer even knallen! Verder de gebruikele nummers natuurlijk met op het einde Magic! Ook nog even met de moeder van Bob staan praten die natuurlijk helemaal in haar nopjes was!

Na Frontliner even gaan rondlopen en even bij Neophyte gaan kijken. Was wel lekker aan het gasgeven :-)

Na Neophyte terug gegaan om de live act van de Frequencerz mee te maken. Had daarvoor Pepijn nog even gesproken en hij vertelde me dat hij erg nerveus en zenuwachtig was, maar vond het wel erg vet! Aan het einde Revolution! Wat een beestenplaat!

Daarna Alpha2 en Digital Punk. Ook wel leuke setjes! Vond het jammer dat bij Digital Punk de helft van de zaal ook weer gevlogen was!

Bij Crypsis had ik het ook gehad! Niet helemaal af kunnen maken en heb dan ook de eindshow gemist!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 16:37 

Hardtraxx Addict

B-Front draaide Nomansland :loving:
Headhunterz live was ook een partij vet zeg!

En die afsluiting was lekker beukeng laatste uurtje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:05 

Hardtraxx Veteran

Even een wat uitgebreider verslagje typen.

Ik kwam rond 11 uur aan. Normaliter sta ik meestal vanaf minuut 1 binnen, maar dat was dit keer dus niet zo. Ik had eigenlijk een enorme opstopping en drukte verwacht om naar binnen te komen, gezien de grote hoeveelheid publiek buiten. Dit viel echt alles mee. Je kaartje werd bijna direct gescand en fouilleren kostte maximaal 3 minuten wachten. Top geregeld!
Binnen eerst even een kijkje nemen in alle drie de zalen. B-Front zaal leek een beetje weggestopt, was erg laag en voelde erg lang aan. De betonnen palen gaven ook een beetje rare feel mee aan de zaal. De Promo-zaal zag er wel mooi uit, maar stond wonderlijk genoeg recht op de B-Front stage gericht. In de eetzaal muntjes gehaald zodat ik niet hoefde te wachten aan het begin en daarna even bij Headhunterz gekeken. Tuneboy stond op dat moment Loving You (Isaac Remix) te draaien, met recht een early-set dus.
Verder naar The Pitcher en Slim Shore. Het geluid moest nog wel een beetje aangepast worden, dat werd langzaamaan steeds beter. We zagen iemand van het geluid rond de 2 heren dartelen en kwamen er gauw achter dat er dus al twee keer problemen waren met de CD-spelers. Jammer, maar helaas! Verder oa Volt, Zany-album werk, Call Out The Ravers, nieuwe Pitcher en I See Stars gehoord. Was wel een leuke inkomer.
B-Front kwam ten tonele en opende (zoals verwacht) met Lunatick. Als tweede werd gewoon Nomansland erin gegooid. Helaas moest ik dringend naar de WC, dus even wat gemist. Helaas, want er stond een laagje van 2 cm water al om half 1. De facilitaire dienst was bezig het water op te stofzuigen, aangezien er geen putje was.. Raar. Je zou daar toch over nadenken. Verder wat ouder B-Front werk gehoord, wat ik niet altijd kon plaatsen. Ik stond eigenlijk gewoon te wachten op Zany.
Zany kwam om kwart voor 1 erbij en opende meteen met zijn nieuwe Square. Daar kan ik heel simpel over zijn: plaat van de avond. Wat een ellendige bak energie zit in die track zeg. Een beetje het stijltje ala worship, maar oh wat een verschrikkelijk gave track zeg. Verder gedraaid: onder andere Emporium Theme, Worship, Acid Nightmare Remix, World On Fire, Symfonic Feedback remix, de Bassplaat, Musical Analysis, Face The Truth, Annihilating, Back Again. Ik vond het bijna jammer als B-Front er een plaatje ingooide.
Na deze verschrikkelijk gave set door naar Headhunterz & Wildstylez. Hoorde dat Lose My Mind al gedraaid was, mooizo. We kwamen binnen op Melancholia, verder veel ouder H&W gehoord: Art Of Creation, de twee Defqon anthems, Blame It On The Editz. Verder aangevuld met oa The Voice Of Desire en de ultieme bier-haal-plaat Runing Late. Heerlijk om dan door het publiek te lopen. Ik kreeg de gedachte: Je moet minstens 1 meter breed zijn voor dit stukje zaal. Allemaal mooie blote bastjes, waaronder de topper die Nobody Said It Was Easy op zijn rug had staan. Heerlijk. Na even een goed plekje vinden waar het geluid niet zo verneukt stond uitgekomen op een plekje een beetje midvoor, daar bleek ook Dailucia te staan zo tussendoor.
Noisecontrollers LIVE was leuk, niet meer, niet minder. Eigenlijk kwamen alle verwachtte platen voorbij. Gimmie Love edit, Give It Up, Faster n Further, noem maar op. De nieuwe van Q-Base was erg tof! Eindigend met Universe Was Born en Samara (die overigens wel onverwachts was, maar vroeg afgekapt). Renegade had het publiek goed onder controle en gaf een goede sfeer mee. Eigenlijk een act naar behoren, maar de albumpromo's zullen pas op Qlimax komen gok ik zo. Tot die tijd is het even afwachten.
Daarna terug naar B-Front waar Ran-D erbij stond. Was een vermakelijke set met onder andere de testversie van Put It On en wat ander werk. Toch was het allemaal niet zo speciaal. De sfeer bij B-Fron was niet om over naar huis te schrijven. Een aantal mensen die totaal niet met drugs om konden gaan, veel stilstaand publiek etcetera.. Misschien is het concept niet helemaal juist met 7 uur rammen?
Frequencerz LIVE. Ik had ze graag helemaal willen zien, maar helaas schoot de timetable daar in de knoop. Wel de eerste paar minuten gezien met een nieuwe Frequencerz, Fly With Me, een stukje Driver en daarna Connected.
Gauw door naar Headhunterz. Psyko Punkz stonden nog 2 platen te draaien: Emporium Theme en Feel My Fire. De sitdown kwam goed uit, want ik was de groep even kwijt. Heel makkelijk als iedereen dan gaat zitten.
Headhunterz LIVE. Dat doet hij niet zo vaak, dus verwachtingen hooggespannen. Opende met de Ghostbusters tool omgetoverd tot een zaagwerkje. Onder andere Doomed edit met korte break en dubstep, A New Day, Power Of The Mind edit, de oude Rock Civilisation Edit, Hard With Style en de nieuwe plaat Headshot, een wat hardere plaat, kwamen langs. Afsluitend met Wotnotwoz.
The Prophet begon daarna met wel zo'n ontzettend beroerde plaat (ik gok een nieuwe Prophet/BH) dat ik heel gauw de zaal ben uitgelopen. Wat een stuk bagger. Even wat gaan eten waar ik ook al de Shizzle My Dizzle remux hoorde, nee. Ik werd er niet zo vrolijk van.
Doorgelopen naar B-Front en A2. Binnenkomen met Virus, leuk! Verder wel wat ouder B-Front werk uit zijn A2 tijdperk gehoord en ook A2 draaide wel vermakelijk. Het was toch allemaal neit zo heel speciaal, alles ging een beetje langs me heen, er zat gewoon geen x-factor aan. Onderweg naar G4H nog even Wake Up gehoord, te vaak gehoord.
Gunz 4 Hire LIVE nog een keertje een kans gegeven. Ik moet zeggen dat de podiumact wel een stuk dynamischer geworden is dan bij Decibel. Wel weer exact dezelfde tracks gehoord, maar dat was ook niet zo gek. Wel The Cycle gedraaid, ik word echt zo ontzettend blij van die plaat! Ran-D was vooral met de mic bezig en Adaro met het op gang houden van de act. Zijn mic werkte niet, dat was wel sneu voor hem. Aan het eind wel vaker naar voren gekomen, maar moest wel iedere keer zelf terug, want Ran-D bleef voor staan. De sfeer was wel echt heel goed moet ik zeggen, de partysfeer zat goed in de lucht, kwam de beleving van de act zeker ten goede.
Daarna lekker gebleven bij Headhunterz vs. Zatox. Bleek geen verkeerde keuze. Headhunterz heeft genoeg harde tracks laten horen en ook verassend veel Zatox ingemixt: Winter, Proud To Be Loud, BPM Track, Hard Bass, Wildest, No Way Back, Strike, Chemical (!), Conquer Your Fears. Toen Headhunterz de laatste paar minuten even af was nog even Raw Style en Oxygen voor de sfeer.
Afsluiter. We wouden er eigenlijk niet heen, maar de muntjes moesten op. Opening met Inner Creativity, Haunter Of The Dark, een bekende Promo file-plaat, Psycho, Virus en toen overgestapt op Hardcore. Bij de overstap nog wat gaan eten en daarna naar huis gegaan.

+: Snelle fouillering en controle
+: Praktisch geen barwachttijden
+: B-Front vs. Zany, Headhunterz LIVE
+: Bij Headhunterz met regelmaat veel sfeer te bekennen
+: Showelementen bij Headhunterz dik in orde
+: Ook eens oudere tracks gehoord, die ook goed werden ontvangen door het publiek

-: Schel geluid bij Headhunterz, werd gedurende de avond beter
-: Af en toe een waterballet op de toiletten.
-: Mensen zonder shirt en/of te veel drugs op. In ruime mate aanwezig
-: Hitte bij B-Front was bijna gevaarlijk.

En tot slot nog een bedankje voor het spreken van weer vele bekenden en minder bekenden! Het was weer gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:36 

Hardtraxx Newbie

Headhunterz live:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:44 

Zo,

Bij binnenkomst The Pitcher en SlimShore gezien, wel leuke tracks, goede opwarmer.
Daarna kwam B-Front, wat oudere tracks met nieuw, wat erg vet was :) Lunatick was leuk om weer eens te horen
Zany vs B-Front, een van de dikste sets van de avond :D Acid Nightmare :worship:
Tijdens Frontliner maar even gaan eten / bij promo en headhunterz kijken. Net optijd terug voor Magic :P
Toen kwam Ran-D, is iig een van mijn favorieten dus ik vond het een lekkere set. Niet de beste maar lang niet de slechtste
Op naar Frequencerz Live. Hoppa set #1. Geweldige act! Revolution :worship:
Toen kwam A2, maar daar had ik niet zo'n zin in, dus even achterin gezeten en bij Amnesys gestaan.
Half 6 naar de HHZ zaal gelopen voor Gunz4Hire. Vet hoor, die edit van Struggle For Excistence was super vet, sorrow en natuurlijk De weg kwijt! :P
Na Gunz4Hire was het tijd voor Crypsis! Wat een geweld, ook een van de beste van de avond. Geen idee waar ik die energie nog vandaan haalde... Weet iemand hoe die laatste plaat heette? Met die anti? Die klonk zo dik :worship:
Ook nog even wezen loeren bij The DJ Producer, dat gaat he-le-maal nergens over :lol:
Alleen Henk-Jan nog even gezien/gesproken van de Hardtraxxers.

Zelf kreeg ik om een uur of 3 een dik inkakmoment, waarbij mijn linkerknie (operatieknie) het begaf, heb er nu nog last van, waardoor mijn stemming wat veranderde :( Jammer maar helaas

+ Zany & B-Front
+ Frequencerz Live
+ Crypsis
+ Snelle binnenkomst
+ Hele nacht lang de lichtshow bij Promo :worship:

- Karige aankleding bij B-Front, alsof het maar even weggestopt was. Want het was gewoon in de doorloopgang.
- Het Van De Kaart-gehalte lag irritant hoog
- WC's waar je in kon zwemmen, ranzige bedoeling.
- Warmte en dan ook nog lekker die flamejets laten draaien
- Ik was persoonlijk gewoon niet fit
- Nooit meer met de trein

Op partyflock gerate als een Goedje. Het was geen topper. Volgend jaar geen andere locatie, dan ga ik niet meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:48 

Hardtraxx Elite

Jammer dat hhz live tegelijk was met frequencerz, blij dat ik daarvoor gekozen heb, maar dit klinkt ook wel erg lekker hoor! die 'headshot' plaat zeg, klinkt heeeel gaaf! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:50 

Hardtraxx Veteran

Flappermoos schreef:
Headhunterz live:

Zozo Headshot. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:58 

Hardtraxxer

bla bla bla bla bla forever. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 18:01 

Hardtraxxer

summergirl schreef:
bla bla bla bla bla forever. :lol:

Ik lag effe echt in een deuk, echt heel tof gedaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 18:06 

Hardtraxxer

heeft er iemand gefilmt bij frequencerz live?
gunz for hire moete meer nummers maken of meer editen anders word het te standaard / voorspelbaar
die edit van strugle for existence was heeeeerlyk!

verder mooi feestje gehad :thumbsup:
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten