Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Wat gaat de tijd langzaam zeg... Heb vandaag geen zak te doen gehad en was om half 11 al wakker. :cry:
Gelukkig is het over anderhalf uur tijd om te verzamelen en de kroeg in te gaan. Daarna om half 10 de bus richting Tilburg Centraal en dan de trein naar Utrecht.

See y'all tonight! :D


Ik pak trein van kwart voor 9 :P Zie je misschien daar wel, gaan we even leuk dansje doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 18:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zie jullie wel ergens vooraan bij de B-Front zaal. Boeit me verder niet zo veel waar ik sta, vermaak me toch wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Zie jullie wel ergens vooraan bij de Headhunterz zaal. Boeit me verder niet zo veel waar ik sta, vermaak me toch wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 18:55 
 
Hardtraxxer

Kom sowieso weer links vooraan! Maar als het te druk is en en je hebt te weinig ruimte ga ik gewoon lekker aan de zijkant m'n stampjes doen :P

Pfff nog een dik uur voordat ik naar 't station moet. Man man man dat wachten sucks xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in, ben eens benieuwd, wij staan op vertrekken ! Thrillogy :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stamp ze vanavond, mensen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 19:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tijd om te gaan verzamelen en een glaasje te nuttigen, have fun iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Roellos schreef:
Vik schreef:
Wat gaat de tijd langzaam zeg... Heb vandaag geen zak te doen gehad en was om half 11 al wakker. :cry:
Gelukkig is het over anderhalf uur tijd om te verzamelen en de kroeg in te gaan. Daarna om half 10 de bus richting Tilburg Centraal en dan de trein naar Utrecht.

See y'all tonight! :D


Ik pak trein van kwart voor 9 :P Zie je misschien daar wel, gaan we even leuk dansje doen

Is goed man! Ik neem aan dat je bijna heel de avond in de B-Front zaal staat? Check je pm trouwens even.


Ja thx heb t gelezen. Ja ik heb eigenlijk best gevarieerde TT. Ook omdat wij met stuk of 10 man gaan en er paar ook graag naar Promo gaan en HHZ. maar meeste sta ik in B-Front natuurlijk. Zie je strax
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rond een uurtje of 10 maar eens de bus pakken. Wordt een mooi avondje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 21:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot vanavond allen! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 22:42 
 

B-front is gewoon in de gang :p beetje jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 08:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, in mijn kamertje aangekomen en bedje opgemaakt.

Het was een leuk feest, maar niet het meest geniale ooit.
Beste set: met afstand B-Front vs Zany. Op de bassplaat na een geniale set. Headhunterz live ook erg goed
Beste track: Zany - Square. Ge-ni-aal. Worship 2.0, met verbeterde alles.
Beste edit: Headhunterz - Doomed. "Once, upon a time.. BLABLABLA" en gaan met dat ding!

Sfeer: hing af waar je stond. Bij Headhunterz af en toe om te schieten, af en toe erg gezellig en leuk. B-Front was wel aardig.
Licht: Headhunterz prima, B-Front kon misschien wat beter.
Geluid: B-Front prima, heel misschien iets te veel bass. Headhunterz had erg veel hoog, al werd dat gedurdende de avond steeds verder bijgesteld tot een zeer goed geluid.
Meest voorspelbare act: Toch wel NC live. Was wel leuk, maar niet de x-factor

Sets gezien: Pitcher Vs. Slim Shore, Tuneboy (5 min ofzo), B-Front, B-Front Vs. Zany, Headhunerz Vs. Wildstylez, NC LIVE, B-Front vs. Ran-D, Frequencerz LIVE (minuut of 8), Headhunterz LIVE, B-Front vs. A2, Gunz4Hire Live, Headhunterz vs. Zatox, combi (30 minuten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 08:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de trein naar huis, was een leuk feestje, maar net zoals khadber vind ik het ook niet het meest geniale ooit. Zal morgen wel een verslagje schrijven.

Oa Struggle For Existence live edit gefilmd, Zany ft DV8 - Modified (B-front remix) en nog wat andere zooi. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net thuis na anderhalf uurtje rijden!
Vond het wel een vet feest, jammer van de magere aankleding bij B-Front, maar wat heb ik genoten daar. B-Front solo was egt vet als opener en toen kwam de set van de avond al, B-Front vs Zany, wat was me dat, tracks aaneereigen, mixen als de beste, allemaal knallers, wat een set :worship:
Er kwam niets meer in de buurt, altans waren de andere sets ook egt wel de moeite.
Even naar headhunterz geweest voor G4H, Sorrow is wel egt vet live, voor de rest kende ik het truukje zo al wel.
Ook was de sfeer daar niet jedat tegenover bij b-front.
En nog iets, Zany sloot af met symphonic feedback remix, nu live hoor ik het, wat een grafremix, die kicks vielen in het niets me egt elke track die daarvoor gedraait werd, Zatox - Winter ging 5x beter.

Was egt een vet feest!
- nog ; die wc's, als ik een sauna wil, doe ik dat wel een andere keer!

Nu slapen want ik ben op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
In de trein naar huis, was een leuk feestje, maar net zoals khadber vind ik het ook niet het meest geniale ooit. Zal morgen wel een verslagje schrijven.

Oa Struggle For Existence live edit gefilmd, Zany ft DV8 - Modified (B-front remix) en nog wat andere zooi. :D

Was dat niet ; Zany & DV8 - Distorted (B-Front remix)? hele vette remix trouwens , die 2e (anti)climax :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had het goed naar me zin tot een uurtje of 3 toen werd ik betrapt op het slikken van XTC door de security en werd ik gearestteerd en heb ik tot half 7 sochtends op het buro ergens in Utrecht gezeten :)
Werd dus niet helemaal wat ik er van verwacht had :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 13:03 
 

Flexibel schreef:
Ik had het goed naar me zin tot een uurtje of 3 toen werd ik betrapt op het slikken van XTC door de security en werd ik gearestteerd en heb ik tot half 7 sochtends op het buro ergens in Utrecht gezeten :)
Werd dus niet helemaal wat ik er van verwacht had :P


Daar verder nog problemen mee gehad? En was het leuk op het politiebureau? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 13:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Flexibel schreef:
Ik had het goed naar me zin tot een uurtje of 3 toen werd ik betrapt op het slikken van XTC door de security en werd ik gearestteerd en heb ik tot half 7 sochtends op het buro ergens in Utrecht gezeten :)
Werd dus niet helemaal wat ik er van verwacht had :P


Daar verder nog problemen mee gehad? En was het leuk op het politiebureau? :P


Een boete van 250 euro, maar ik had geen pinpas bij me en vrienden op het feest kon ik niet bereiken dus is er een vriend uit amsterdam uit ze bed gekomen en heeft dat geld gebracht :)

Verder wel gelachen op het politie buro :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had je er nog 5 mee dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Had je er nog 5 mee dan? :huh:


Nee werd betrapt met 3 pillen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flexibel schreef:
Chukkels schreef:
Had je er nog 5 mee dan? :huh:


Nee werd betrapt met 3 pillen...

WTF? 116,66 euro per pil? Moet niet veel gekker worden daar in Kutrecht. Overigens heb je dan niet goed uitgekeken. Als je poedertjes al wil pakken, dan duurt dat sowieso wel 2 minuten, soms langer. Dan moet je gewoon 2 man op de uitkijk hebben staan. En zo moet je het ook met pillen doen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 13:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Of gewoon geen drugs gebruiken, het tast zo te zien ook je rekenvaardigheden aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 13:36 
 

Lyst schreef:
Of gewoon geen drugs gebruiken, het tast zo te zien ook je rekenvaardigheden aan.


Haha ja, inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Lyst schreef:
Of gewoon geen drugs gebruiken, het tast zo te zien ook je rekenvaardigheden aan.


Haha ja, inderdaad :P

Nee, eerder mijn leesvaardigheid. Met m'n hoofdrekenvaardigheden is niet veel mis namelijk. Ik moet echter een 2 niet gaan aanzien voor een 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 13:52 
 

wel zuur man! Ik ga altijd eve naar tribune ofzo, dat is veel onopvallender! Behalve bij Decibel daar wilde ik nie weg van me plekkie :P
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten