Net thuis na anderhalf uurtje rijden!
Vond het wel een vet feest, jammer van de magere aankleding bij B-Front, maar wat heb ik genoten daar. B-Front solo was egt vet als opener en toen kwam de set van de avond al, B-Front vs Zany, wat was me dat, tracks aaneereigen, mixen als de beste, allemaal knallers, wat een set
Er kwam niets meer in de buurt, altans waren de andere sets ook egt wel de moeite.
Even naar headhunterz geweest voor G4H, Sorrow is wel egt vet live, voor de rest kende ik het truukje zo al wel.
Ook was de sfeer daar niet jedat tegenover bij b-front.
En nog iets, Zany sloot af met symphonic feedback remix, nu live hoor ik het, wat een grafremix, die kicks vielen in het niets me egt elke track die daarvoor gedraait werd, Zatox - Winter ging 5x beter.
Was egt een vet feest!
- nog ; die wc's, als ik een sauna wil, doe ik dat wel een andere keer!
Nu slapen want ik ben op!