Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier mannen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 15:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
DjThePitcher Luc van Veghel
Tonight its time for Thrillogy #TH11 Preparing some tracks for my set with @SlimShore Looking forward to it! @djbfront see you 2night bro!


Draaien ze dan ruim 2 uur samen..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Zin in! Wordt vet :D De meeste van jullie zullen me wel weer herkennen aan mijn Fusion Claw Shirt :P

Haha wanneer ga je daar een copyright op aanvragen? Wordt zo onderhand al je handelsmerk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Mr Lellebel schreef:
Zin in! Wordt vet :D De meeste van jullie zullen me wel weer herkennen aan mijn Fusion Claw Shirt :P

Haha wanneer ga je daar een copyright op aanvragen? Wordt zo onderhand al je handelsmerk :P

Hahaha ja misschien moet ik dat maar doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zit hier te balen jonge :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel plezier voor iedereen die gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 16:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb hier zoveel zin in gek. Niet normaal :clap: :yay: :kontschuddendesmiley:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pff wat duurt deze middag weer lang zeg.. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tik tak tik tak *kijkt op klok* tik tak tik tak *kijkt op klok*
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 17:09 
 
Hardtraxx Elite

Flexibel schreef:
Tik tak tik tak *kijkt op klok* tik tak tik tak *kijkt op klok*


Dat wachten is echt ver-schrikkelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Flexibel schreef:
Tik tak tik tak *kijkt op klok* tik tak tik tak *kijkt op klok*


Dat wachten is echt ver-schrikkelijk!


Idd! Het duuuurt en duuuurt maar en vanavond gaat de tijd weer super snel... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot vanavond! Ik ga naar Utrecht, eerst eten met mijn ouders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flexibel schreef:
Millard Fillmore schreef:
Flexibel schreef:
Tik tak tik tak *kijkt op klok* tik tak tik tak *kijkt op klok*


Dat wachten is echt ver-schrikkelijk!


Idd! Het duuuurt en duuuurt maar en vanavond gaat de tijd weer super snel... :huh:


Daarom ook speciaal dat uurtje langer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker! Ik denk dat dat de beleving van het feest toch wel weer een beetje anders maakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 17:29 
 
Hardtraxxer

Flexibel schreef:
Zeker! Ik denk dat dat de beleving van het feest toch wel weer een beetje anders maakt :)



Ben benieuw, eerste keer thrillogy :) goed veel zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben net wakker :P Nu lekker opwarmen! Tijd gaat veelste sloom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 17:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M'n stewie shirt is aan, klaar om te gassen!
Op naar de preparty :)
I'll see u all tonight :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
M'n stewie shirt is aan, klaar om te gassen!
Op naar de preparty :)
I'll see u all tonight :woot:

Preparty, pff. Ik ga lekker Ajax kijken in café en zuipen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 17:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als je naar porno gaapt gaat de tijd toch net iets sneller dan hier op hardtraxx rond te hangen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie gaat er nog meer in pillenshirt vanaaf? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 18:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De shirt niet :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Ik heb hier zoveel zin in gek. Niet normaal :clap: :yay: :kontschuddendesmiley:


Hier hetzelfde!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
De shirt niet :P.


Jij gaat in pillen? Is ook een interessante manier om jezelf aan te kleden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 18:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oke, shirt moet weg en dan moet je paar woorden omwisselen en dan komt de code tevoorschijn :P. Maak er maar wat van xd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoppakee, zometeen richting Utrecht. :D
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten