Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 13:08 

Hardtraxxer

Ik haalde die twee feesten altijd door elkaar toen ik erheen was geweest, dus ik vind wel dat het vergelijkbaar is :P Heb alleen geen idee hoe het in de Jaarbeurs is.. zal het net zo groots opgezet worden als Trance Energy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 13:10 

Hardtraxx Addict

Ook nog mensen die in de promo zaal te vinden zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 13:17 

Donateur

Jij wel dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 13:20 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:

Niet veel, Promo is niet echt mijn ding :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 13:23 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:

Als de time table een beetje goed valt ga ik mijn best doen om naar The DJ Producer te gaan, luister laatste dagen paar setjes van die man en het is echt heldige shit. :D

Sowieso wilde ik eens Industrial live mee maken, heb me het afgelopen zomer op elk groot festival voorgenomen om daar te gaan kijken maar elke keer is het er niet van gekomen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 13:24 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Hooli schreef:

Als de time table een beetje goed valt ga ik mijn best doen om naar The DJ Producer te gaan, luister laatste dagen paar setjes van die man en het is echt heldige shit. :D

Sowieso wilde ik eens Industrial live mee maken, heb me het afgelopen zomer op elk groot festival voorgenomen om daar te gaan kijken maar elke keer is het er niet van gekomen. :P

Industrial is baas :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 13:27 

Hardtraxxer

Ik begin best wel te twijfelen om hier heen te gaan. Alleen de week er na tentamens die ik moet gaan halen. Gelukkig de eerste pas op dinsdag, maar toch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 13:30 

Hardtraxx Veteran

Berenburg schreef:
Ik begin best wel te twijfelen om hier heen te gaan. Alleen de week er na tentamens die ik moet gaan halen. Gelukkig de eerste pas op dinsdag, maar toch..

Gewoon niks gebruiken (als je uberhaupt al gebruikt) en het is prima te doen.
Gewoon wat slaap pakken op de zondag en dan weer verder knallen met leren!

Zo doe ik het tegenwoordig ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 13:31 

Hardtraxx Veteran

G4H Live en HHZ Live zijn zowizo een must bij mij.
G4H heb ik nog geen een keer meegemaakt op een feest :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 13:32 

Donateur

Olijfboompje schreef:

Heb dat op het continent ff aan staan kijken maar wat een zooitje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 13:33 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Olijfboompje schreef:

Heb dat op het continent ff aan staan kijken maar wat een zooitje :D

Haha, ja, dat wel xd

Der lopen debieltjes rond, maar in de muziek zit wel diepgang heb voor mij iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 13:39 

Hardtraxxer

Vorig jaar heel goed bevallen, wou deze niet mee pakken dit jaar maar kan het toch niet laten! Haha volgende week even kaartje halen!Zin an :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 14:02 

Hardtraxx Veteran

Roebén schreef:

Gunz 4 Hire vond ik alles behalve interessant op Decibel, dus laat ik denk ik schieten. Was voor mijn gevoel toen een mislukte act. De tracks zijn leuk, maar de entourage en het live gevoel kwamen niet echt fijn uit de verf.

Hooli schreef:

Ik heb helemaal niets met Hardcore, dus laat ik aan mij voorbij gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 14:27 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Roebén schreef:

Gunz 4 Hire vond ik alles behalve interessant op Decibel, dus laat ik denk ik schieten. Was voor mijn gevoel toen een mislukte act. De tracks zijn leuk, maar de entourage en het live gevoel kwamen niet echt fijn uit de verf.

Ik ga het toch eens een kans geven, ook gewoon omdat ik tracks als Sorrow en Kings Of The Underground is live wil horen. Hangt ook gewoon van de timetable af, als dit nu net is met B-front & Zany ofzo is mijn keuze wel snel gemaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 14:44 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Roebén schreef:

:huh: Gunz for Hire vond ik een van de beste acts @ Decibel! Het liep misschien niet zo naadloos in elkaar over maar die tracks zijn allemaal erg lekker en het publiek pakte het goed op.. heerlijke sfeer daar in die bloedhete tent! op Thrillogy dus zeker weer Gunz for Hire voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 14:56 

Hardtraxxer

eens met Djenz! G4H hebben nog maar een paar tracks dus je weet sowieso al wat ze gaan draaien, met misschien 1 of 2 verrassingen.. Verder vond ik het momentje bij Decibel dat de muziek harder ging bij Gangsters zo geniaal, dat ik ze zeker weer wil zien! De hele act staat me wel aan! Maar hierna hoef ik ze niet te zien totdat ze weer een stuk of 8 nieuwe nummers hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 16:28 

Hardtraxx Veteran

b2s
Limited train traffic during weekend of Thrillogy!

There is limited train traffic during the weekend of event Thrillogy. This is because of constructions on the railway in direction of The Hague.

Travel advice

By train to Thrillogy in the Jaarbeurs, Utrecht:

Constructions on route Gouda and The Hague Central (all weekend)
Because of these constructions NS offers buses instead of trains between The Hague Central and Gouda.

NS offers special NS- buses which will ride between Gouda, Zoetermeer-Oost, Zoetermeer, Ypenburg, Voorburg and The Hague Central.

The Intercity’s between Gouda and The Hague Central ride a different route.

Intercity’s (with the departure of every hour at -.29 and -.59) to Gouda and The Hague Central Station does not drive.

Intercity’s (with the departure of -.14 and -44. ) to The Hague Central Station will be diverted.

Preparations for your trip:

Check http://www.ns.nl before you travel by train.

Your train ticket:

It would be smart to arrange your train ticket in advance. If you would not like to stand a long time in the line to order your ticket you can buy your train ticket in advance at http://www.ns.nl/eTicket
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 16:47 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
b2s
Limited train traffic during weekend of Thrillogy!

There is limited train traffic during the weekend of event Thrillogy. This is because of constructions on the railway in direction of The Hague.

Travel advice

By train to Thrillogy in the Jaarbeurs, Utrecht:

Constructions on route Gouda and The Hague Central (all weekend)
Because of these constructions NS offers buses instead of trains between The Hague Central and Gouda.

NS offers special NS- buses which will ride between Gouda, Zoetermeer-Oost, Zoetermeer, Ypenburg, Voorburg and The Hague Central.

The Intercity’s between Gouda and The Hague Central ride a different route.

Intercity’s (with the departure of every hour at -.29 and -.59) to Gouda and The Hague Central Station does not drive.

Intercity’s (with the departure of -.14 and -44. ) to The Hague Central Station will be diverted.

Preparations for your trip:

Check http://www.ns.nl before you travel by train.

Your train ticket:

It would be smart to arrange your train ticket in advance. If you would not like to stand a long time in the line to order your ticket you can buy your train ticket in advance at http://www.ns.nl/eTicket

Dan ga ik dus met de auto... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 16:57 

Hardtraxx Crew

Hoef die kant niet op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 17:00 

Hardtraxx Veteran

Djenz schreef:
Khadber schreef:
Roebén schreef:

:huh: Gunz for Hire vond ik een van de beste acts @ Decibel! Het liep misschien niet zo naadloos in elkaar over maar die tracks zijn allemaal erg lekker en het publiek pakte het goed op.. heerlijke sfeer daar in die bloedhete tent! op Thrillogy dus zeker weer Gunz for Hire voor mij.

Vond de sfeer die paar keer dat ik in de Loudness was nou niet echt super. In tegendeel zelfs, verschrikkelijk zelfs. De blote basten-parade, de ietwat hoge vandekaart-factor en het niet zo harde geluid in combinatie met het missen van het speciale in de act vond ik een beetje een misser.
Tracks vond ik inderdaad wel leuk, maar het miste voor mij de X-Factor. Ik heb liever een DJ set van 1 van beiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 17:13 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Jij wel dan?

Ik heb sowieso t plan om daar een half uurtje mee te pakken

Wel klote die werkzaamheden aan t spoor. Precies de route die we moeten hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 17:59 

Hardtraxxer

Hooli schreef:
Wel klote die werkzaamheden aan t spoor. Precies de route die we moeten hebben

Ja godver... altijd weer gezeik met die NS! Altijd ook precies bezig op het stuk waar ik langs moet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 18:14 

Hardtraxx Veteran

haarlem -> damsco cs -> utrecht cs :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 19:23 

Hardtraxx Veteran

Ik heb lekker geen probleempies :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 19:35 

Hardtraxxer

Ik uiteindelijk ook niet, iedereen die vanaf den haag wou gaan moet gewoon via Rotterdam gaan.. scheelt misschien 20 min. maakt dus eigenlijk niet zo veel uit..
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten