Dit word ook echt vet! Dat word veel switchen tussen B-front en Promo.
maar bij GunzForHire wil ik ook zeker bij zijn!
maar bij GunzForHire wil ik ook zeker bij zijn!
Ligt beetje aan de timetable, want ik wil veel zien in de verschillende zalen. Grote kans dat ik bij Promo, Endymion en Neophyte (aaahh, mijn jeugd!) te vinden ben.wrote:Ook nog mensen die in de promo zaal te vinden zijn?
tenzij je 12 bent, heeft een set van Neophyte (normaal gesproken) niets meer met je jeugd te makenwrote:Ligt beetje aan de timetable, want ik wil veel zien in de verschillende zalen. Grote kans dat ik bij Promo, Endymion en Neophyte (aaahh, mijn jeugd!) te vinden ben.wrote:Ook nog mensen die in de promo zaal te vinden zijn?
Hoogeveen CS -> Utrecht CSwrote:haarlem -> damsco cs -> utrecht cs
Heb toch al een aantal keer op brain cracking staan dansen en die is toch echt uit mn jeugd. Sowieso, Neophyte is denk ik vroeger de enige hardcore artiest waar ik een album van had, verder alleen Thunderdome's...wrote:tenzij je 12 bent, heeft een set van Neophyte (normaal gesproken) niets meer met je jeugd te makenwrote:Ligt beetje aan de timetable, want ik wil veel zien in de verschillende zalen. Grote kans dat ik bij Promo, Endymion en Neophyte (aaahh, mijn jeugd!) te vinden ben.wrote:Ook nog mensen die in de promo zaal te vinden zijn?
Ah, ik voel een meet aankomen.wrote:Toch maar weer aanwezig
Lhulwrote:XD Vind het wel netjes van me zo weinig feestjes.. Hier wou ik dan wel graag heen, maar kan niet
okewrote:Lhulwrote:XD Vind het wel netjes van me zo weinig feestjes.. Hier wou ik dan wel graag heen, maar kan niet
ik hoop ook op gratis entree. Doe jij es voor mij regele!wrote:Misschien toch aanwezig. Hoop nog op gratis entree.
Sorry, kan niet. Maat van me is camerman bij Fusion en kan hopelijk +1.wrote:ik hoop ook op gratis entree. Doe jij es voor mij regele!wrote:Misschien toch aanwezig. Hoop nog op gratis entree.
Als jij nou eens kaart gaat halenwrote:Kan je je gelijk ff een nieuwe avatar laten schieten, deze kennen we onderhand nou wel.
Nog geen moneyss, maar boeiend. Toch niet nabij uitverkocht?wrote:Als jij nou eens kaart gaat halenwrote:Kan je je gelijk ff een nieuwe avatar laten schieten, deze kennen we onderhand nou wel.