Thrillogy zou Hardbass wel is van de koppositie kunnen stoten in mijn beste feest van het jaar competitie!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
na het werk maar is even een kaartje halen 
Why not??wrote:Gaat niet door fak fak fak
Nos genoegos geldoswrote:Why not??wrote:Gaat niet door fak fak fak
-
JHardtraxxer
- 299 posts member since 2011
- last seen Apr 2016
de line up staat tog gewoon in de begin post?
Wat wil je daar mee zeggen?wrote:de line up staat tog gewoon in de begin post?
Ik ben echt voor 300% tegen lenen. Ik zie dat als jezelf rijk rekenen. Ik geef alleen geld uit wat ik gewoon hebwrote:Kunt altijd wel ergens wat lenen
Met die banaan!wrote:goaannnwrote:Twijfel twijfel..
Twijfelen = gaan, dat voorkomt teleurstelling.
Godverdomme ik kan maar geen beslissing maken voor deze
Doen man, wordt vet!wrote:Godverdomme ik kan maar geen beslissing maken voor deze
wrote:Doen man, wordt vet!wrote:Godverdomme ik kan maar geen beslissing maken voor deze
Dat geloof ik best, maar ik ben eerlijk gezegd een beetje klaar met die hele raw hype, althans op feesten. De laatste feesten heb ik vrijwel alleen maar bij de "Raw" stages gestaan, en Bass Academy & Loudness komen er ook nog aan. Het wordt me allemaal een beetje te eentonig om eerlijk te zijn. Dus als ik hier naar toe zou gaan zou ik (geloof het of niet) best een aardige tijd bij de main willen doorbrengen, maar dat willen jullie volgens mij allemaal niet 
Ojee de Raw Hype is voorbij, volgend jaar staan we allemaal te springen voor een zaal voor Wildstylez en Brennan Heart. 
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Ja 5 jaar geleden misschien, nu echt niet meer, tenzij hun stijl weer de goede kant (voor mij dan...) op evolueertwrote:Ojee de Raw Hype is voorbij, volgend jaar staan we allemaal te springen voor een zaal voor Wildstylez en Brennan Heart.
Nee hij is niet voorbij, in tegen deel zelfs, alleen ik zelf ben er een ietsie pietsie klaar meewrote:Ojee de Raw Hype is voorbij, volgend jaar staan we allemaal te springen voor een zaal voor Wildstylez en Brennan Heart.
Ik ben sws bij Headhunterz solo, live, vs Wildstylez en afhankelijk van de TT misschien bij Gunz 4 Hire en heel misschien vs Noisecontrollers te vinden.wrote:Dat geloof ik best, maar ik ben eerlijk gezegd een beetje klaar met die hele raw hype, althans op feesten. De laatste feesten heb ik vrijwel alleen maar bij de "Raw" stages gestaan, en Bass Academy & Loudness komen er ook nog aan. Het wordt me allemaal een beetje te eentonig om eerlijk te zijn. Dus als ik hier naar toe zou gaan zou ik (geloof het of niet) best een aardige tijd bij de main willen doorbrengen, maar dat willen jullie volgens mij allemaal niet
Ik ben wss bij HH te vinden.wrote:Dat geloof ik best, maar ik ben eerlijk gezegd een beetje klaar met die hele raw hype, althans op feesten. De laatste feesten heb ik vrijwel alleen maar bij de "Raw" stages gestaan, en Bass Academy & Loudness komen er ook nog aan. Het wordt me allemaal een beetje te eentonig om eerlijk te zijn. Dus als ik hier naar toe zou gaan zou ik (geloof het of niet) best een aardige tijd bij de main willen doorbrengen, maar dat willen jullie volgens mij allemaal niet
Ik heb hetzelfde als jou.
Ik ga ook pendelen hoor, B-Front heeft ook wel interessante acts, bijv Frequencerz Live en B-Front vs A2 of Ran-D wil ik wel even zien. Daartegenover wil ik Headhunterz Live niet missen, vs Wildstylez wil ik ook wel meemaken.
Ik wacht de TT wel eventjes af en daarop baseer ik waar ik wanneer sta.
Komt in grote lijnen overeen met wat ik ook wil zien! + Gunz For Hire, Zany, Frontliner en Crypsis.. Ben echt benieuwd naar de timetable!! teveel leuke acts om alles te kunnen zien ben ik bangwrote:Ik ga ook pendelen hoor, B-Front heeft ook wel interessante acts, bijv Frequencerz Live en B-Front vs A2 of Ran-D wil ik wel even zien. Daartegenover wil ik Headhunterz Live niet missen, vs Wildstylez wil ik ook wel meemaken.