Over een week (wanneer m'n loon binnen is
) kaartjes halen
.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Volgens mij is het al uitverkocht.wrote:Woensdag even kaarten halen
Nee hoor alleen als je VIP wilt ben je te laat want dat is wel uitverkochtwrote:Volgens mij is het al uitverkocht.wrote:Woensdag even kaarten halen
Wrongwrote:Volgens mij is het al uitverkocht.wrote:Woensdag even kaarten halen
Update: Net me kaartje dan toch gehaald.wrote:+1, het lijkt er toch een beetje op dat dit niet meer doorgaat voor mij, die 2 nieuwe spellen helpen ook niet echt mee aan m'n spaarrekeningwrote:Moet nog steeds me kaartje halen.. Helaas gaat het me financieel niet meer zo gemakkelijk af na deze partyzomer.
Ik zou als ik jou was toch even alle centjes bij elkaar schrapen dan Pommer want ik denk wel dat dit een heel episch gaat feestje gaat worden.
Mooooooiwrote:Update: Net me kaartje dan toch gehaald.
Ik zou als ik jou was toch even alle centjes bij elkaar schrapen dan Pommer want ik denk wel dat dit een heel episch gaat feestje gaat worden.
Kzou het ook doen pommer, het gaat denk ik een zwaar vet feest worden
Tjah kan best. Ach je weet het nooit, misschien bedenk ik me wel weer, ik zou ook absoluut niet naar Euphoria & Wish gaan dit jaar...
Yes, aanwezig, eindelijk nog eens een feest doen !
Is van Tomorrowland geleden 
En dat waren allemaal rete vette feestjes, als je die Euphoria van 7 mei bedoelt iig.wrote:Tjah kan best. Ach je weet het nooit, misschien bedenk ik me wel weer, ik zou ook absoluut niet naar Euphoria & Wish gaan dit jaar...
Jah dat was die, was een mooi feestje iddwrote:En dat waren allemaal rete vette feestjes, als je die Euphoria van 7 mei bedoelt iig.wrote:Tjah kan best. Ach je weet het nooit, misschien bedenk ik me wel weer, ik zou ook absoluut niet naar Euphoria & Wish gaan dit jaar...
Grote kans dat we aanwezig zijn, hopelijk gaan Gangsterdwerg, Nazale, Marino en aanhang ook :-)
ga zeker kaartjes proberen te halen 
wrote:ga zeker kaartjes proberen te halen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
probere? gewoon doenwrote:ga zeker kaartjes proberen te halen
heb je gelijk in en ik ga ze krijgen voor mn verjaardag(22 okt)wrote:probere? gewoon doenwrote:ga zeker kaartjes proberen te halen
ik koop pas een kaartje op het allerlaatste moment waarschijnlijk
beslissing valt als ik mijn loon krijg, halverwege deze maand
Net m'n kaartje toch maar besteld, kijken hoe ik het zondag's op ga lossen met voetbal maar dat komt vast goed!
Heb er zin in!
Heb er zin in!
Moet goed komen, na Defqon heb ik de volgende dag een marathon gelopen met me zatte kop, dus heb hier ook wel vertrouwen inwrote:Gewoon tegen die bal aanknallen man
-
B
Twijfel twijfel..
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
goaannnwrote:Twijfel twijfel..