Heb jij met enig toeval heel de tijd met Wessel etc. met ons mee staan huppelen?wrote:XXl overleefd, binnenkort maar eens kaartjes halen veel zin hier in
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
wrote:Heb jij met enig toeval heel de tijd met Wessel etc. met ons mee staan huppelen?wrote:XXl overleefd, binnenkort maar eens kaartjes halen veel zin hier in
Haha toevallig was ik dat ja, jij bent die jongen met zijn rare dansjes
wrote:wrote:Heb jij met enig toeval heel de tijd met Wessel etc. met ons mee staan huppelen?wrote:XXl overleefd, binnenkort maar eens kaartjes halen veel zin hier in
Haha toevallig was ik dat ja, jij bent die jongen met zijn rare dansjes![]()
Is dit wat? Ik wil er op zich best graag heen, wil alleen wel dat hier mensen uit de buurt ook heen gaan (Rik, Henk-Jan, Sainen?). Is 't trouwens ook wat, de Jaarbeurs? 
Haha, gast, ik vond je echt gezelligwrote:wrote:Heb jij met enig toeval heel de tijd met Wessel etc. met ons mee staan huppelen?wrote:XXl overleefd, binnenkort maar eens kaartjes halen veel zin hier in
Haha toevallig was ik dat ja, jij bent die jongen met zijn rare dansjes![]()
Beters kom je weer meehuppelen met Thrillogy!
Dit is een goede Christian
Echt een toffe goos
Ik zou gaanwrote:Is dit wat? Ik wil er op zich best graag heen, wil alleen wel dat hier mensen uit de buurt ook heen gaan (Rik, Henk-Jan, Sainen?). Is 't trouwens ook wat, de Jaarbeurs?
Thrillogy is een mooi feestje met veel diversiteit!
-
JHardtraxxer
- last seen Jun 2026
Haha toevallig was ik dat ja, jij bent die jongen met zijn rare dansjes
[/quote]
Haha, gast, ik vond je echt gezellig
Echt een toffe goos
[quote="Klos"]
Haha zeker was echt gezellig daar achterin! zoooooveeel nieuwe mensen echt geniale groep, ben blij dat ik met wessel ben meegegaaan :p
Kende je al van gezicht altijd dat geweldige shirt wat ik zie rondlopen
Thrillogy ben ik er zeker bij! Nog bedankt voor de knuffel trouwens
hoo zoals je ziet talent voor quoten :p
Haha, gast, ik vond je echt gezellig
Echt een toffe goos
Haha zeker was echt gezellig daar achterin! zoooooveeel nieuwe mensen echt geniale groep, ben blij dat ik met wessel ben meegegaaan :p
Kende je al van gezicht altijd dat geweldige shirt wat ik zie rondlopen
Hehe beterswrote:
Kende je al van gezicht altijd dat geweldige shirt wat ik zie rondlopen![]()
Gezellige mensjes
Ik probeer altijd met de meeste gezellige mensjes op te trekken
Geen probleem, knuffelen is de shit!
Knuffelen doet mij altijd goed
Quotetalentje haha
-
JHardtraxxer
- last seen Jun 2026
Is je aardig gelukt die gezellige mensen, had veel verhalen gehoord van wessel maar mocht het nu zelf eens meemakenwrote: Hehe beters
Gezellige mensjes
Ik probeer altijd met de meeste gezellige mensjes op te trekken
Geen probleem, knuffelen is de shit!
Knuffelen doet mij altijd goed
Quotetalentje haha
Nu al zin in thrillogy haha, groepsknuffelll
Ik had het overwrote: Haha, gast, ik vond je echt gezellig
Echt een toffe goosIk zou gaanwrote:Is dit wat? Ik wil er op zich best graag heen, wil alleen wel dat hier mensen uit de buurt ook heen gaan (Rik, Henk-Jan, Sainen?). Is 't trouwens ook wat, de Jaarbeurs?
Thrillogy is een mooi feestje met veel diversiteit!
Maar nice, taak weer volbracht dus! Nieuwe mensjes ontmoeten op feesten, altijd top, zeker als ze ook nog eens super gezellig zijn
Wil hier ook erg graag heen, hoop dat ik het nog redt met financien aangezien Bass Academy wel mijn eerste prioriteit is 
-
JHardtraxxer
- last seen Jun 2026
Ik las dat je met wessel bent meegelopen vanaf de bus? ik was daar ook bij :p groen shirt als ik de goeie voor me heb?wrote: Haha dan moet ik jou ook gezien hebben. Daar stond ik ook continu.![]()
OT: Zin in! Ook erg vet dat dit met de overgang van zomertijd naar wintertijd is.Erg benieuwd naar Freqz live.
Toch ook wel benieuwd naar gunz 4 hire iedereen had het over ze na decibel maar kon ik niet heen
Ik ga hier (helaas) niet heen.
Hoezo dat niet dan?wrote:Ik ga hier (helaas) niet heen.
Hè, kutje .. komt dat door de '4e keer' die nog moet komen?wrote:Ik ga hier (helaas) niet heen.
Dat is idd ook een factor, en ga een week hiervoor op vakantie 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Kaartje binnen 

Waarom ga je nou niet Nandowrote:Als het daadwerkelijk van B-Front word dan hoef ik er niet eens over na te denken, dan ben ik 100000% aanwezig.
Moet nog steeds me kaartje halen.. Helaas gaat het me financieel niet meer zo gemakkelijk af na deze partyzomer. 
Ik kan je ook vertellen dat ik niet ga, vind de line niet echt boeiend op een paar namen nawrote:Ik wacht ook nog steeds af ..
+1, het lijkt er toch een beetje op dat dit niet meer doorgaat voor mij, die 2 nieuwe spellen helpen ook niet echt mee aan m'n spaarrekeningwrote:Moet nog steeds me kaartje halen.. Helaas gaat het me financieel niet meer zo gemakkelijk af na deze partyzomer.
Ik laat dit ook aan mij voorbij gaan
Ik wacht op mijn loon en dan haal ik hem even. Ook niet makkelijk geweest door de aanschaf van een dj-setje
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Nog een maandje