Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Ik neem aan dat je die van Project Omeaga bedoelt?

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 13:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die gaat wel loemp ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Die gaat wel loemp ja.

En of, op dat geluid was het echt pure porno :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Diageo schreef:
Oja...weet iemand wat Titan zoal draaide? Ben de helft kwijt....zo hard ging het :D


Wat ik er mij nog van herinner: Born To Fight, Remember me, Syndrome, Hour of the Night, Octavius Augustus en ik denk nog een Degos en Redone plaat of 2, maar weet niet meer welke.

Ohja en Morphine Attack, godver dat ging hard.


Morphine Attack inderdaad! Dat ging zo gods gruwelijk hard :woot: :bomb: Het leek wel alsof toen de aardcontinenten aan het verschuiven waren. Geweld van de bovenste plank :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 14:14 
 
Hardtraxx Addict

Echt zoveel genietmomentjes gehad, kon het haast niet meer bijhouden ^^

Eindelijk bij Crypsis & The Machine A Different Kind of Therapy en Endure the Moment :thumbup:
En die openingssets van Ballistic en Luna :thumbsup: Decibel Anthem, On The Edge, No One Can Stop Us (Showtek Remix) en nog zoveel meer... :)

Mixwerk was meestal vrij goed, af en toe wat foutjes of vreemde overgangen die ik niet had verwacht, met als meest vreemde set MiM Live, af en toe heel sterk gemixt en op andere momenten weer wat minder, maar goed..

Geluid was zeker een heel stuk beter als vorig jaar (af en toe een muur van bass, maar dit viel nog reuze mee), mooi werk b2s :thumbup:

Synthgeweld en Syndrome werden gedraaid op het moment waar je al bijna afgemat bent, probeer je toch die laatste energie eruit te persen xd

Enige dat ik minder vond aan het feest was de grote hoeveelheid aan mensen aan de Crypsis Stage, eerst stonden we nog allemaal vooraan, maar na een paar uur zijn we iets verder naar achter gegaan (dichtbij die stalen steunbalken).
Bij Crypsis & Adaro/Zany was het net iets té, vond ik...

Ik kan nog zoveel opnoemen, maar al een groot deel is hier al verteld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 16:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eerst was er een opleving van Project Omeaga - Predisnon Attack.
Nu komt Morphine Attack dus :D

Volgensmij heeft Titan die standaard in zn set (Defqon, Xxlerator)



Deze de volgende hoop ik. Of Protusan Attack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 23:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik luister net Amnesys - The Purest voor het eerst aandachtig, maar die is hier volgens mij ook gedraaid. Weet nog dat ik toen dacht van wat is dit voor heerlijk nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind The Purest wat overschat, leuk nummertje. Morphine Attack ging echt veels te hard :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik luister net Amnesys - The Purest voor het eerst aandachtig, maar die is hier volgens mij ook gedraaid. Weet nog dat ik toen dacht van wat is dit voor heerlijk nummer.

Zeker. Adaro draaide 'm :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Pommer schreef:
Ik luister net Amnesys - The Purest voor het eerst aandachtig, maar die is hier volgens mij ook gedraaid. Weet nog dat ik toen dacht van wat is dit voor heerlijk nummer.

Zeker. Adaro draaide 'm :thumbup:


En werd ook mee geopend met de afsluiter in de grote zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Vind The Purest wat overschat, leuk nummertje.

Ben ik het mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Vind The Purest wat overschat, leuk nummertje.

Moet zeggen...in de HC wereld zijn ze er minder blij mee :P

G1LL schreef:
Morphine Attack ging echt veels te hard :worship:

Zeker een bazentrack :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 01:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Idd, Hardcore gerelateerd is het een leuke plaat maar niet een uitspatter ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Vind The Purest wat overschat, leuk nummertje.


Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Idd, Hardcore gerelateerd is het een leuke plaat maar niet een uitspatter ofzo.

Nee, maar ik hoor gewoon veel mensen er ontevreden mee zijn dat men dit op een album genaamd "This Is Hardcore" zet, terwijl het praktisch een Hardstyle plaat is (daarmee niet gezegd dat 150 BPM = Hardstyle, ik ben wel de laatste die dat gaat beweren). Plus dat het jammer is dat Amnesys dit pad inslaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 10:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ach Amnesys heeft maar 2 van die trage platen. Ik weet niet of hij dan gelijk een pad inslaat.

The Purest en Massacre. En Massacre is gemaakt als een soort van tribute naar early hardcore. Dus dat is ook niet echt hardcore gerelateerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Purest is één vd meest geniale nummers van het jaar. Een plaat die met niks te vergelijken is en moeilijk in een hokje te plaatsen is. Groot gelijk dat hardstyle-artiesten het opnemen in hun set aangezien het beter is dan 90% van wat ze voor de rest draaien :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Ach Amnesys heeft maar 2 van die trage platen. Ik weet niet of hij dan gelijk een pad inslaat.

The Purest en Massacre. En Massacre is gemaakt als een soort van tribute naar early hardcore. Dus dat is ook niet echt hardcore gerelateerd.

Ik bedoel niet over het algemeen he, maar puur met The Purest. Amnesys blijft een mainstream held, en ook Massacre is gewoon een sterke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet haten op the Purest, ongelooflijk lekker gewoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 16:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bad Elements - DJ Revolution (Kayem Remix) werd ook nog gedraaid :worship: Was echt genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Bad Elements - DJ Revolution (Kayem Remix) werd ook nog gedraaid :worship: Was echt genieten

Ja joh, dat was zo geniaal! Had echt niet verwacht dat Luna die zou draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 18:39 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
G1LL schreef:
Vind The Purest wat overschat, leuk nummertje.

Moet zeggen...in de HC wereld zijn ze er minder blij mee :P

G1LL schreef:
Morphine Attack ging echt veels te hard :worship:

Zeker een bazentrack :clap:

Terecht ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 19:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Niet haten op the Purest, ongelooflijk lekker gewoon!

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 20:59 
 
Hardtraxxer

Ik vind The purest een dikke track maar vind het geen hardcore. Vind het meer een raw hs track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Love2Party schreef:
Ik vind The purest een dikke track maar vind het geen hardcore. Vind het meer een raw hs track.

Nja hoe je het ook wend of keert, The Purest IS gewoon rawstyle. Het is wel een uniek in zijn soort maar als een track een hs kick bevat en de BPM zo rond de 150 zit heb je gewoon hardstyle.
Daarom vind ik het ook heel ironisch dat het op This Is Hardcore staat. :P
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten