Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
wootum schreef:
Bad Elements - DJ Revolution (Kayem Remix) werd ook nog gedraaid :worship: Was echt genieten

Ja joh, dat was zo geniaal! Had echt niet verwacht dat Luna die zou draaien.

Hmm, nog zo'n plaat die hoog op m'n lijstje staat van 'wil ik nog eens live meemaken'. Balen dat ik er niet bij was :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 21:29 
 
Hardtraxxer

Grendiner schreef:
Love2Party schreef:
Ik vind The purest een dikke track maar vind het geen hardcore. Vind het meer een raw hs track.

Nja hoe je het ook wend of keert, The Purest IS gewoon rawstyle. Het is wel een uniek in zijn soort maar als een track een hs kick bevat en de BPM zo rond de 150 zit heb je gewoon hardstyle.
Daarom vind ik het ook heel ironisch dat het op This Is Hardcore staat. :P

Zoveel verstand heb ik nou ook niet van muziek (ben geen dj) maar ik begrijp datmijn gedachte niet zo heel gek is. b)
En dat ie op die cd staat zegt iets over de hc van dit moment. Denk dat je met al die meezingers en de vele breaks harder gaat als je naar raw hs luistert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grendiner schreef:
Love2Party schreef:
Ik vind The purest een dikke track maar vind het geen hardcore. Vind het meer een raw hs track.

Nja hoe je het ook wend of keert, The Purest IS gewoon rawstyle. Het is wel een uniek in zijn soort maar als een track een hs kick bevat en de BPM zo rond de 150 zit heb je gewoon hardstyle.
Daarom vind ik het ook heel ironisch dat het op This Is Hardcore staat. :P


The Purest bevat een Hardcore kick, en heeft daarnaast ook nog heel veel hardcore sounds eromheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 23:26 
 
Hardtraxx Veteran

'Rawstyle' :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 21:59 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
'Rawstyle' :x

Ik ben zo'n nerd die gek is op raw. :$ Komt ook omdat de sfeer 9 van de 10x zo geweldig is.

Nu Adaro vs Crypsis aan het luisteren. Kunnen we het weekend niet nog een keer houden? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ik doelde op de term, niet op de inhoud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 22:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Love2Party schreef:
Grendiner schreef:
Love2Party schreef:
Ik vind The purest een dikke track maar vind het geen hardcore. Vind het meer een raw hs track.

Nja hoe je het ook wend of keert, The Purest IS gewoon rawstyle. Het is wel een uniek in zijn soort maar als een track een hs kick bevat en de BPM zo rond de 150 zit heb je gewoon hardstyle.
Daarom vind ik het ook heel ironisch dat het op This Is Hardcore staat. :P

Zoveel verstand heb ik nou ook niet van muziek (ben geen dj) maar ik begrijp datmijn gedachte niet zo heel gek is. b)
En dat ie op die cd staat zegt iets over de hc van dit moment. Denk dat je met al die meezingers en de vele breaks harder gaat als je naar raw hs luistert.


N-Vitral, Rude Awakening, The Outside Agency, Ophidian, Peaky Pounder, Sandy Warez en Promo maken ook tracks op 150 BPM, is dit ook hardstyle?

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 19:10 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke aftermovie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 19:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoi El Mare ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 19:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha goed bezig El Mare
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran

Fietst hij toch ff mooi in beeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saaie aftermovie zeg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dat was wel duidelijk, sta ik eindelijk ook eens perfect op beeld in een officiële aftermovie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze had ik ook nog ^^
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Paar leuke gezichten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 22:55 
 
Hardtraxx Addict

Wajoh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 22:57 
 

die smile van sander...
doet me hier aan denken xd :lol:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 23:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik had het wel naar m'n zin hoor....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik had het wel naar m'n zin hoor....

Bij Loudness mag je weer lekker bij mij zijn en dan kun je weer lachen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd en ik was gewoon nuchter :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 12:00 
 

Wat erg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 12:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wesley mooiboy ben je toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bazenfeest was dit toch. Zeker één van de beste van het jaar. :love:
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten