Hmm, nog zo'n plaat die hoog op m'n lijstje staat van 'wil ik nog eens live meemaken'. Balen dat ik er niet bij waswrote:Ja joh, dat was zo geniaal! Had echt niet verwacht dat Luna die zou draaien.wrote:Bad Elements - DJ Revolution (Kayem Remix) werd ook nog gedraaidWas echt genieten
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
-
LHardtraxxer
- 136 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
Zoveel verstand heb ik nou ook niet van muziek (ben geen dj) maar ik begrijp datmijn gedachte niet zo heel gek is. b)wrote:Nja hoe je het ook wend of keert, The Purest IS gewoon rawstyle. Het is wel een uniek in zijn soort maar als een track een hs kick bevat en de BPM zo rond de 150 zit heb je gewoon hardstyle.wrote:Ik vind The purest een dikke track maar vind het geen hardcore. Vind het meer een raw hs track.
Daarom vind ik het ook heel ironisch dat het op This Is Hardcore staat.
En dat ie op die cd staat zegt iets over de hc van dit moment. Denk dat je met al die meezingers en de vele breaks harder gaat als je naar raw hs luistert.
The Purest bevat een Hardcore kick, en heeft daarnaast ook nog heel veel hardcore sounds eromheen.wrote:Nja hoe je het ook wend of keert, The Purest IS gewoon rawstyle. Het is wel een uniek in zijn soort maar als een track een hs kick bevat en de BPM zo rond de 150 zit heb je gewoon hardstyle.wrote:Ik vind The purest een dikke track maar vind het geen hardcore. Vind het meer een raw hs track.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
'Rawstyle' 
-
LHardtraxxer
- 136 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
Ik ben zo'n nerd die gek is op raw.wrote:'Rawstyle'
Nu Adaro vs Crypsis aan het luisteren. Kunnen we het weekend niet nog een keer houden?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Ik doelde op de term, niet op de inhoud.
N-Vitral, Rude Awakening, The Outside Agency, Ophidian, Peaky Pounder, Sandy Warez en Promo maken ook tracks op 150 BPM, is dit ook hardstyle?wrote:Zoveel verstand heb ik nou ook niet van muziek (ben geen dj) maar ik begrijp datmijn gedachte niet zo heel gek is. b)wrote:Nja hoe je het ook wend of keert, The Purest IS gewoon rawstyle. Het is wel een uniek in zijn soort maar als een track een hs kick bevat en de BPM zo rond de 150 zit heb je gewoon hardstyle.wrote:Ik vind The purest een dikke track maar vind het geen hardcore. Vind het meer een raw hs track.
En dat ie op die cd staat zegt iets over de hc van dit moment. Denk dat je met al die meezingers en de vele breaks harder gaat als je naar raw hs luistert.
View on YouTube
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Leuke aftermovie. 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Fietst hij toch ff mooi in beeld
Ja, dat was wel duidelijk, sta ik eindelijk ook eens perfect op beeld in een officiële aftermovie 
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Wajoh.
-
G
die smile van sander...
doet me hier aan denken

doet me hier aan denken

Ik had het wel naar m'n zin hoor....
Bij Loudness mag je weer lekker bij mij zijn en dan kun je weer lachenwrote:Ik had het wel naar m'n zin hoor....
-
A
Wat erg!