Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 21:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ohja powerplay is inderdaad wel gedraaid. Torture alsnog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 21:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wij ook van begin tot einde bij Crypsis gestaan. en wat een set van Luna, dat was niet normaal! Zo dik!!
Gewoon alle setjes waren van begin tot einde super vet. Geen moment verveeld daar. Alles klopte, het geluid, de sfeer, de sets. Beste indoor feest tot hiertoe :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stond ineens ook naast titan in het publiek! Die kan ook een partijtje raggen zeg! held
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Stond ineens ook naast titan in het publiek! Die kan ook een partijtje raggen zeg! held

Wie zijn dat in je avatar? Volgens mij heb ik die voorste op thrillogy gezien man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
jordifcg schreef:
Stond ineens ook naast titan in het publiek! Die kan ook een partijtje raggen zeg! held

Wie zijn dat in je avatar? Volgens mij heb ik die voorste op thrillogy gezien man.

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 21:52 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
jordifcg schreef:
Stond ineens ook naast titan in het publiek! Die kan ook een partijtje raggen zeg! held

Wie zijn dat in je avatar? Volgens mij heb ik die voorste op thrillogy gezien man.

Die voorste is maximumraver toch? Heb ik wel eens op feestjes gesproken, staat altijd te raggen als een gek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 21:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heter Pan schreef:
Die voorste is maximumraver toch? Heb ik wel eens op feestjes gesproken, staat altijd te raggen als een gek!

Oh ja kan best. Hij was iig goed van de kaart op Thrilllogy.. :P en die achterste?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:00 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Heter Pan schreef:
Die voorste is maximumraver toch? Heb ik wel eens op feestjes gesproken, staat altijd te raggen als een gek!

Oh ja kan best. Hij was iig goed van de kaart op Thrilllogy.. :P en die achterste?

Zou niet weten, misschien pithune. Ik zat vroeger op harderstate, en waar Maximumraver was, daar was ook pithune.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn! aangezien al die positieve reacties toch wel spijt dat ik niet gegaan ben! :cry:
Zo te lezen een hele verbetering met vorig jaar wat me toch wel iets tegenviel.
Volgend jaar maar gewoon weer aanwezig dus! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Wij ook van begin tot einde bij Crypsis gestaan. en wat een set van Luna, dat was niet normaal! Zo dik!!
Gewoon alle setjes waren van begin tot einde super vet. Geen moment verveeld daar. Alles klopte, het geluid, de sfeer, de sets. Beste indoor feest tot hiertoe :worship:


Mooi om je weer eens gezien te hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Heter Pan schreef:
TiMOTHYb schreef:
Heter Pan schreef:
Die voorste is maximumraver toch? Heb ik wel eens op feestjes gesproken, staat altijd te raggen als een gek!

Oh ja kan best. Hij was iig goed van de kaart op Thrilllogy.. :P en die achterste?

Zou niet weten, misschien pithune. Ik zat vroeger op harderstate, en waar Maximumraver was, daar was ook pithune.

wtf :huh: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ironite - Ghost Tales was ook nog gedraaid tijdens Crypsis vs RR

Wat was het een geniaal feest :worship:
Overtreft voor mij sowieso de vorige editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
wat een set van Luna, dat was niet normaal! Zo dik!!

Middddnighhhhhttt. Jezus wat een eindbazen moment was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:54 
 
Hardtraxxer

Iemand toevallig bij tatanka wezen kijken? Hij draaide een of andere track met vocals met iets van ''this is the sound of arabia'' en dan eerst een soort arabisch deuntje en daarna een heele dikke kick. Iemand?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 00:01 
 
Hardtraxxer

Het was echt bruut :woot: ! Heerlijke setjes @ crysis, geluid keihard en overal de ruimte om los te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 00:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Iemand toevallig bij tatanka wezen kijken? Hij draaide een of andere track met vocals met iets van ''this is the sound of arabia'' en dan eerst een soort arabisch deuntje en daarna een heele dikke kick. Iemand?? :P

Oh god, heeft die weer een stad aangedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 00:57 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Q-Dominic schreef:
Iemand toevallig bij tatanka wezen kijken? Hij draaide een of andere track met vocals met iets van ''this is the sound of arabia'' en dan eerst een soort arabisch deuntje en daarna een heele dikke kick. Iemand?? :P

Oh god, heeft die weer een stad aangedaan?

Wat is daar mis mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mind.Illusion schreef:
Thrillogy was baas! :cool:

Jij zag er dus echt niet uit alsof je je vermaakte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 03:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Ohja gelukkig lees ik op de vorige pagina's dat ik niet de enigste was die dacht er zandkorrels naar beneden kwamen.

Dacht ff dat ik gek werd toen. :lol:

Is geen 'dacht' meer hoor, er kwam gewoon letterlijk gruis naar beneden xd En uiteindelijk nog een steen op mn arm zelfs >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 04:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heter Pan schreef:
TiMOTHYb schreef:
Heter Pan schreef:
Die voorste is maximumraver toch? Heb ik wel eens op feestjes gesproken, staat altijd te raggen als een gek!

Oh ja kan best. Hij was iig goed van de kaart op Thrilllogy.. :P en die achterste?

Zou niet weten, misschien pithune. Ik zat vroeger op harderstate, en waar Maximumraver was, daar was ook pithune.

Not sure if... Die twee zijn toch wereldberoemd op HT... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 08:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Freekje schreef:
22h tot 7h bij crypsis, by far beste feesje van het jaar!!
eindelijk eens Dj Thera - The Test 2.0 (Crypsis Remix) :worship:

Mocht iemand weten wat er tijdens de set van Adaro & Crypsis tussen Ran- D & Adaro - struggle for existence (crypsis remix) & Ran-D Never Scared werd gemixt: "Divine Intervention" kwam meermaals voor in de lyrics
maar geen flauw idee welke het is :$


Dat was een nieuwe plaat van wat jonge producers + opkomende MC! Klonk gruwelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

Q-Dominic schreef:
Iemand toevallig bij tatanka wezen kijken?


Ik heb toevallig heel even bij Tatanka gestaan toen hij Bass Modulators - NRGizer draaide :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 11:58 
 

Wij ook! Wat een koning. Hij heeft m ooit eerder op xxlerator gedraaid. Wat een ongelofelijke bazentrack. Misschien wel een van de vetste die is gedraaid zaterdag. Wat een drive :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Diageo schreef:
Oja...weet iemand wat Titan zoal draaide? Ben de helft kwijt....zo hard ging het :D


Wat ik er mij nog van herinner: Born To Fight, Remember me, Syndrome, Hour of the Night, Octavius Augustus en ik denk nog een Degos en Redone plaat of 2, maar weet niet meer welke.

Ohja en Morphine Attack, godver dat ging hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 12:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Diageo schreef:
Oja...weet iemand wat Titan zoal draaide? Ben de helft kwijt....zo hard ging het :D


Wat ik er mij nog van herinner: Born To Fight, Remember me, Syndrome, Hour of the Night, Octavius Augustus en ik denk nog een Degos en Redone plaat of 2, maar weet niet meer welke.

Ohja en Morphine Attack, godver dat ging hard.


Ik neem aan dat je die van Project Omeaga bedoelt?
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten