Was mijn eerste Thrillogy. Ging er zonder verwachtingen heen maar wat een vette nacht zeg.

Alles klopte gewoon. De sfeer was

, werd lekker gedraaid en het decor zag er echt mooi uit (en normaal gesproken boeit me dat geen ene flikker). Hele nacht bij Crypsis gestaan en me prima vermaakt. Na Minus is More wat gaan eten en daarna een beetje een inkakkertje maar bij RR kwam het weer helemaal goed. Die kerel is echt geniaal!

Vond het geluid soms net effe iets te hard staan (nooit gedacht dat ik daarover zou gaan zeuren

). Zelfs met oordoppen in vond ik het echt hard staan en als je naar achteren liep werd het ook niet echt minder. Achterin werd je ook nog half weggeblazen. Medelijden met de mensen die geen oordoppen hadden. Hoefde bijna nergens te wachten, bij de wc kon je ook bijna altijd doorlopen. Heb maar 1x hoeven wachten. Ben in 2009 voor het laatst in de Jaarbeurs geweest en vond het nu voor mijn gevoel een stuk kleiner dan voorgaande jaren. Kan ook komen door de indeling van de zalen doordat er gangen gecreerd waren. Echt een hele vette nacht gehad.