Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 20:02 

Hardtraxxer

Was mijn eerste Thrillogy. Ging er zonder verwachtingen heen maar wat een vette nacht zeg. (L) Alles klopte gewoon. De sfeer was (L) , werd lekker gedraaid en het decor zag er echt mooi uit (en normaal gesproken boeit me dat geen ene flikker). Hele nacht bij Crypsis gestaan en me prima vermaakt. Na Minus is More wat gaan eten en daarna een beetje een inkakkertje maar bij RR kwam het weer helemaal goed. Die kerel is echt geniaal! :worship: Vond het geluid soms net effe iets te hard staan (nooit gedacht dat ik daarover zou gaan zeuren :x ). Zelfs met oordoppen in vond ik het echt hard staan en als je naar achteren liep werd het ook niet echt minder. Achterin werd je ook nog half weggeblazen. Medelijden met de mensen die geen oordoppen hadden. Hoefde bijna nergens te wachten, bij de wc kon je ook bijna altijd doorlopen. Heb maar 1x hoeven wachten. Ben in 2009 voor het laatst in de Jaarbeurs geweest en vond het nu voor mijn gevoel een stuk kleiner dan voorgaande jaren. Kan ook komen door de indeling van de zalen doordat er gangen gecreerd waren. Echt een hele vette nacht gehad. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 21:13 

Dakpan schreef:
Die heeft alleen een kazig melodietje extra in de opbouw naar de climax toch

Ja klopt, het was gewoon van the machine zelf maar het was echt een prettige toevoeging vond ik. Ik heb de gereleasede versie regelmatig gedraaid dus dit kwam onverwacht.

Dol feestje; maar t geluid was dus echt alles behalve zuiver? Of in ieder geval, met mijn oordoppen in heb ik vaak alleen maar BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR van de bass gehoord. Wat was dat tijdens titan die ongelofelijk tyfusharde brom voor een tijdje. Echt ziekelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 21:23 

Hardtraxx Veteran

Vond het tijdens RR erger dan tijdens Titan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 21:28 

Hardtraxx Addict

Het viel mij op dat die snoeiharde bass pas echt kwam bij Radical Redemption. Crypsis daarvoor ging ook hard maar de kicks van de Crypsis nummers die RR draaiden klonken veel harder dan die in Crypsis set zelf. Dan zijn de kicks van RR over het algemeen sowieso harder maar dit was meer gewoon continue bas net zoals je bij Hardtechno/schranz ook hebt. Gewoon heel zwaar gebrommm tussen de kicks door dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 21:29 

Hardtraxx Veteran

Stond helemaal vooraan bij Titan. Toen Syndrome erop knalde kreeg ik even geen lucht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 21:32 

Hardtraxx Addict

Wat een belachelijk vet feest, zelden zo'n sfeer meegemaakt als bij Crypsis, bijna de hele avond gestaan. Tussendoor heel even bij Ran-D wezen kijken omdat vrienden dat wilden en tot m'n verbazing draaide hij ook best een lekker setje. Afgesloten bij Titan, man, dat was echt insane. Nog nooit zo blij geweest dat ik oordoppen bij me had, af en toe voelde je de bass gewoon op je borst slaan, dat ging echt nergens meer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 21:33 

Bierkoning

Ik baalde ook echt dat ik m'n oordoppen was vergeten, was echt abnormaal hard dat geluid.

Als ik er nu op terug kijk was dit echt wel een geweldig feest, wat een sfeer ook in de Crypsis zaal, niet vaak zo meegemaakt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 21:41 

Donateur

Ja mooi, ongeveer 30/40m vanaf de booth was het 1 monotone brom. Na een uurtje maar naar achter gegaan voelde m'n organen met inhoud zo weggeperst worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 21:46 

Hardtraxxer

Maestro N schreef:
Wat een belachelijk vet feest, zelden zo'n sfeer meegemaakt als bij Crypsis, bijna de hele avond gestaan. Tussendoor heel even bij Ran-D wezen kijken omdat vrienden dat wilden en tot m'n verbazing draaide hij ook best een lekker setje. Afgesloten bij Titan, man, dat was echt insane. Nog nooit zo blij geweest dat ik oordoppen bij me had, af en toe voelde je de bass gewoon op je borst slaan, dat ging echt nergens meer over.

Ik vind dat echt een sfeertje wat je sowieso op een raw hardstyle feest vindt. Al eerder gezien op Dreamfields bij de Raw stage en bij Bass Academy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 21:59 

Hardtraxx Crew

Tijdens RR stond het geluid idd echt abnormaal hard, deed gewoon pijn aan mn oren :/ Daarna zijn we 4 meter naar voren gaan staan en was het in 1x een stuk minder....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:00 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Tijdens RR stond het geluid idd echt abnormaal hard, deed gewoon pijn aan mn oren :/ Daarna zijn we 4 meter naar voren gaan staan en was het in 1x een stuk minder....

Wanneer ga jij eens oordoppen aanschaffen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:00 

Hardtraxx Veteran

Love2Party schreef:
Maestro N schreef:

Ik vind dat echt een sfeertje wat je sowieso op een raw hardstyle feest vindt. Al eerder gezien op Dreamfields bij de Raw stage en bij Bass Academy.

Keep that in mind, dat zal nooit veranderen denk ik ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:01 

Hardtraxx Crew

Jurheinen schreef:

Naja, misschien binnekort toch maar eens doen inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:08 

Hardtraxx Veteran

weet iemand wat the r3belz en zatox hebben gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:12 

Gangsterdwerg schreef:

rondjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:17 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:

Naja, misschien binnekort toch maar eens doen inderdaad.

Slimme keus, ik heb geen doppen van 20 euro ofzo maar 2 euro doppen die ik bij The Qontinent heb gehaald maar zelfs daar merk ik al veel verschil mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:18 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Het viel mij op dat die snoeiharde bass pas echt kwam bij Radical Redemption. Crypsis daarvoor ging ook hard maar de kicks van de Crypsis nummers die RR draaiden klonken veel harder dan die in Crypsis set zelf. Dan zijn de kicks van RR over het algemeen sowieso harder maar dit was meer gewoon continue bas net zoals je bij Hardtechno/schranz ook hebt. Gewoon heel zwaar gebrommm tussen de kicks door dus.

Wall of bass en schranz? Volgens mij niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:19 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Geen dank :whistle: Haha was wel een grappig gezicht hoe jullie daar stonden, terwijl wij 4 meter verder prima geluid hadden :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:32 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:

Ik kwam op t einde binnen lopen, laatste 2 tracks waren: Shade en Pattern 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:34 

Hardtraxx Veteran

Waarom lees ik dit allemaal. Zo balen dat ik er niet was. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:38 

Hardtraxx Veteran

Geweldig feest. Geluid, sfeer, locatie, gezellige mensen, echt top! Veel zieke platen gehoord. Born To Fight, Different Kind Of Therapy, Scary Noises natuurlijk en volgens mij heb ik nog nooit zoiets hards gehoord als Edge Of Darkness, wat was dat gestoord. Helaas niet echt los gegaan omdat ik zo onder de indruk was, hoop hem ooit nog eens live te horen op zo'n geluidssysteem. Meeste setjes waren ook prima, iedereen draaide verrassende platen. RR was eigenlijk de enige set die me niet echt kon bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:39 

Hardtraxx Veteran

Ik ga geen duit in het zakje meer doen, alles is al wel gezegd, topfeest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:44 

Hardtraxx Veteran

Owja, ik wel New System nog even aankaarten, heerlijk moment :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 23:14 

Donateur

Hé maare ik ben in totaal een uur uit die zaal geweest maar heb Torture niet gehoord? Vocals wel 300x in die MiM liveset. Of heeft Luna hem gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 23:38 

Hardtraxx Veteran

Zeauw! Mijn Thrillogy: rondjes rondjes en nog meer rondjes gelopen.. En dat compleet nuchter..
Wel gruwelijk veel geld uitgegeven aan muntjes :lol: ..

Titan had uiteraard gewoon de set van de avond.. AlleJezus, :worship: Die man verdient een standbeeld!
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten