Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 15:46 

Hardtraxx Elite

Ik denk dat het tijd word voor oordopjes, was sommige momenten echt te belachelijk hard voor je oren zeg pfff..
Meeste momenten wel loep zuiver ondanks de hardheid, maar soms was 't ook gewoon pijnlijk.
De setjes waren stuk voor stuk goed tot geweldig, op een paar tracks na alleen maar vette platen gehoord!
Ook vrijwel geen dubbele platen (wat ook wel mag bij zo'n avond waar iig constant dezelfde DJ staat) alleen Octavius Augustus en Santana volgens mij,. maar die mogen dan wel.
Ook heerlijk de ruimte gehad, zo wil ik 't overal wel zien. Vrijwel geen last van vd kaart mensen gehad, en kon weer lekker op de fiets naar huis. Kortom, geweldige avond tijdens een geweldig feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 15:48 

Hardtraxx Veteran

Wat was dit gruwelijk dik!! Het hing er hard op bij Crypsis! Soms wel iets te hard qua bass. Toch maar besloten om oordoppen aan te gaan schaffen. Mn oren deden soms gewoon pijn. Om ons heen iedereen aan de oren voelen haha. Maar t was heeeel gruwelijk! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 15:52 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Titan indicatie van de tracklists?

Hour of the night
Octavius Augustus
Syndrome
Remember my name
Trapped (titan remix)
Born to Fight
(Santana?)
Ze laatste of ena laatste plaat had echt belachelijk gestoorde kicks, wat was dat dan?!?!

Wie vult 'm aan.. meer kom ik even niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 15:57 

Hardtraxx Elite

Necropsy en Syndrome ook nog gehoord bij titan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 15:58 

Hardtraxxer

Een van de dikste en beste feesten van het jaar voor mij!
Ben eigenlijk alleen maar bij Crypsis geweest, wat een sfeer, wat een sets echt heerlijk! :love:
Het geluid stond inderdaad erg hard, balen dat ik geen oordoppen bij me had.
De Zaal ging echt heerlijk los en er was ook redelijk goed ruimte!

Kortom een grandioos feest! :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 16:01 

Hardtraxx Elite

SkiggyRapz18 schreef:
Necropsy en Syndrome ook nog gehoord bij titan :thumbup:

Oja het was volgens mij ook Syndrome ipv Advanced.. my bad, ff aanpassen.

Heb ik trouwens iets gemist bij het laatste uurtje met z'n 3-en.. had er al geen kracht meer voor, maar toen Crypsis om 6:45 zei dat die naar de andere zaal moest om Hardcore te gaan draaien (tenminste dat dacht ik te verstaan) ben ik na Titan gelijk de spullen gaan pakken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 16:13 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Hour of the night
Octavius Augustus
Syndrome
Remember my name
Trapped (titan remix)
Born to Fight
(Santana?)
Ze laatste of ena laatste plaat had echt belachelijk gestoorde kicks, wat was dat dan?!?!

Ik gok Morphine Attack
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 16:15 

Hardtraxx Addict

Wesz91 schreef:
Daveytl schreef:
Titan indicatie van de tracklists?

Hour of the night
Octavius Augustus
Syndrome
Remember my name
Trapped (titan remix)
Born to Fight
(Santana?)

Wie vult 'm aan.. meer kom ik even niet op.

lollll die laatste plaat ging helemaal nergens over. Dat was echt snoei en snoei hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 16:19 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:

Ik gok Morphine Attack

Was echt een track met alleen maar een gestoorde kick, meer was 't niet xd
Dus dat zou zomaar kunnen ja, nu ik die track op youtube hoor.. (wel op laptop, dus geen goed geluid)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 16:21 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:

Ik gok Morphine Attack

Was hem inderdaad pff dat ging echt belachelijk hard met dat geluid daar heerlijk! :loving:

Heerlijk feest gehad, heel stuk beter als vorig jaar! Had wel het idee dat het echt een heel stuk kleiner was? Bijna alleen maar in de Crypsis zaal geweest de sfeer, geluid en setjes daar :worship: Top feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 16:26 

Hardtraxx Veteran

Titan z'n ena laatste plaat, toen Crypsis al naar de andere zaal was, was idd Morphine Attack. Vervolgens draaide hij Synthgeweld, maar toen de 1e climax begon, moest hij hem afkappen, omdat de show begon in de 1e zaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 16:54 

Donateur

Wooooow morphine attack!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 17:08 

Hardtraxx Veteran

ZIEK feest meegemaakt vannacht! Jezus... Het geluid was zo hard, dat ik letterlijk vanochtend stukjes plafond uit m'n haar heb gewassen :P Al rond 12 uur kwam het naar beneden brokkelen op een bepaald deel van de crypsis stage. Tegen het einde, tijdens radical en titan, vond ik wel dat ze de bass wel extreem hard hadden gezet. Het was echt een.. en.. al.. bass daar. Nooit gedacht dat ik hierover nog is zou gaan zeuren :P Maargoed, verder alleen maar vette sets gehoord. Muzikaal hoogtepuntje was deze editie hoor. Crypsis is echt de baas :thumbsup: En de aanhang deed goed mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 17:10 

Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
Hooli schreef:
Korte broek mee, sowieso!!

Mr_Vertigo style :cool:

JuisteM! Wat een feest. THE PUREST :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 17:22 

Hardtraxx Addict

Wat deed E-Force trouwens opeens tussen MiM live :P Wel vet dat die erbij stond net zoals Pepijp bij B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 17:40 

Hardtraxx Veteran

Zal ook is wat typen en m'n ervaringen delen.

Was om kwart over 10 ong. binnen met El Mare en Wootum. Naar even elke stage te hebben bezocht, had ik al snel de gedachte dat het een drukke avond zou worden, omdat de 'hoofd' zaal een stuk kleiner was dan vorig jaar. Gelukkig kwam ik daar bedrogen uit :P

Toen zijn we naar Balistic gegaan om in te komen. Geluid stond goed hard en het plafond dreunde ook als de tering. Leuk setje van Balistic iig om in te komen. Toen kwam Luna, waren vooral bekendere oude platen, maar was zeker niet verkeerd.

Toen was het 12 uur en tijd voor de man van de avond, Crypsis. Leuk begin setje van een half uur, waarna Adaro er bij kwam. Was een leuks setje iig. Had niet verwacht 2.17 te horen. Om 10 over 1, na Pattern 1, zijn El Mare, Wootum, Mikeee en ik wat gaan eten. Friet was goed zout iig :lol:

Half 2 weer terug om Crypsis vs Zany te kunnen zien. Begonnen sterk met platen als The Next Level (Die voor de climax werd uitgemixt :(), Octavius Augustus maar dit veranderde na een kwartier naar platen als Bitch, Revolution (Origineel), Dikke Vette Bassplaat en Lonely Dark. Gelukkig eindigde hij nog met Back Again.

Toen was het tijd voor MiM live. Jammer genoeg klonk het geluid soms niet echt optimaal, maar verder was het wel een vermakelijk setje. Vond het wel vaag om E-Force erbij te zien staan het laatste kwartier. Ook was het wel leuk dat ik tijdens het losgaan ineens een MiM shirt in m'n armen gegooid kreeg :lol: Leuk aandenken iig.

Na de set kwam B-Front erbij, die een geniale set heeft neergezet. Platen die ik me herriner zijn Teknoid - Edge Of Darkness (Laatste plaat), Epic Bass, Motherfuck (Remix), Scary Noises, Mysterias en Virus. Ook kwam Niels van Frequencerz er nog even bij staan, die Burning draaide.

Hierna was het tijd voor The Machine. Platen zoals Initialize, A Different Kind Of Therapy, de I track van Alphaverb, Mosquito, Endure The Moment en de Place Of Terror Remix kwamen langs. Hierna kwam Crypsis live, maar door de honger zijn we maar weer wat gaan eten en kwamen we 5 minuten voor het einde weer terug. Net op tijd voor You Know :worship:

Vervolgens was het tijd voor Crypsis vs Radical Redemption. Tijdens deze set werd het pas echt duidelijk hoe erg de 'Wall of Bass' was. Dreunde veelste hard door, wat gewoon pijn ging doen aan de oren. Gelukkig kwam Firetrap met de aanwijzing om dicht bij een paal te gaan staan, waar het nog steeds hard trilde, maar je het niet aan je oren voelde. :D Leuk setje iig, met 3/4e RR platen.

Toen was het tijd voor de laatste set van de avond, Crypsis vs Titan. TL is alsgoedis al genoemd, dus daar zal ik verder niks over zeggen :P Hoogtepuntjes waren iig de Trapped remix, Necropsy, Born To Fight en Morphine Attack. Synthgeweld had er ook 1 kunnen zijn, als die helemaal gespeeld was :(

Vervolgens naar de 1e zaal gelopen. Had nog 9 munten over, dus maar een CD van Thrillogy gekocht. Tijdens de intro zochten we nog een leuk plekje, maar wat waren die knallen hard zeg. Uurtje Hardcore was wel leuk om het laatste beetje energie er uit te halen op sommige platen, maar meer dan dat was het niet.

+

+ Gratis MiM shirt
+ Geluid
+ Setjes, werd zeer leuk gedraaid
+ Weer veel bekende en een paar nieuwe mensen leren kennen
+ Sfeer
+ Stuk rustiger dan vorig jaar

-

- Weer het geluid, dramde bij sommige tracks echt iets te erg door
- Te veel munten gekocht

Een hele dikke voldoende dus, weinig kritiek en veel pluspunten. Volgend jaar gewoon weer, als er een leuke headliner staat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 18:09 

Artiest

Daveytl schreef:
Godverdomme, ik baal echt dat ik hier niet bij was.

Wat draaiden The Machine & Titan onder andere? Zijn er indicaties van de tracklists?

Machine

The Machine & Chris One - Different Kind of Therapy
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

Chris One Mix? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 18:17 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Hierna was het tijd voor The Machine. Platen zoals Initialize, A Different Kind Of Therapy, de I track van Alphaverb, Mosquito, Endure The Moment en de Place Of Terror Remix kwamen langs.

Alles wat ik me herriner :P

En ADKOT was de mix van The Machine :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 18:44 

Hardtraxx Veteran

Er werd ook nog een remix gedraaid van Explorers of the Mind en die was DIKKKK :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 18:46 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Er werd ook nog een remix gedraaid van Explorers of the Mind en die was DIKKKK :drool:

Hoe waren de kicks? Welke artiest denk je aan?

En trouwens, Synthgeweld, wat is daar in vredesnaam leuk aan? Afschuwelijk nummer naar mijn mening :P
Niet om jullie af te kraken, maar wat is daar mooi aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 18:50 

Artiest

Gangsterdwerg schreef:

Dat was een oude versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 19:02 

Hardtraxx Veteran

Die heeft alleen een kazig melodietje extra in de opbouw naar de climax toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 19:59 

Hardtraxx Veteran

Damn wat een feest, wat een geluid en wat een heerlijke sfeer! Vooral 't geluid, man man ik werd er letterlijk misselijk van in 't begin. Wat was ik blij dat ik mn oordoppen bij me had, waardoor 't geluid eigenlijk loepzuiver was. Paar bekenden weer tegengekomen, waarmee ik lekker een paar danspasjes gezet heb. Ik kan zo even niet een set van de avond noemen, want het was eigenlijk allemaal veel te vet! Ik was eerst bang dat ik teveel Minus is More zou horen, dat was eigenlijk ook wel zo (natuurlijk), maar 't was niet zo storend als bijv. Crypsis als afsluiter op Loudness.

Die Trapped Remix, mijn god zeg wat lekker en 't zelfde geld voor Born To Fight :worship: . Ook weer heldig dat hij Morphine Attack d'r weer op gooide, hoorde dat ie 'm inmixte door die vage deuntjes :P . Nou vooruit, Titan was de set van de avond, veels te lekker :surrender:

Nouja, weet verder eerst effe niks te zeggen (ben net uit bed). Heb echt een top feest gehad die een hoog plekje krijgt in mijn top 10 feesten ooit. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 20:00 

Hardtraxxer

:love: :bomb: Wat een feest geen woorden voor.

Het enige minpunt wat ik kan vinden was dat je op sommige plekken kon schaatsen op de vloer.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten