Was weer een geweldige fuif!

We waren al vanaf het begin aanwezig. Was nog lekker rustig toen en Balistic draaide wat oude Seismic klappers, gvd wat vet

Merkte toen al dat het geluid echt heel dik was. Ook aanzienlijk beter dan het jaar daarvoor. Toen kwam Luna, die ook een early setje draaide. Dit was voor mij ook de set van de avond (zegt wel wat over mijn huidige smaak denk ik) Was echt een bizar vette set, Salamandra, Just Begun (Duroz re-dinges), Sky High en nog meer lekkere plaatjes. Toen de introductie van Crypsis, het was toen echt al knakerdruk maar de sfeer zat er dik in

Was een leuk setje, heel vet om Chaser eindelijk een x live te horen. Meen te herinneren dat Torture toen is gedraaid
Toen Adaro & Crypsis, vond het maar een saaie set, veel en veel te veel gangster vocals. Toen hoorde ik van Nando dat er een verassing was. En bleek het dat Pommer toch had besloten te gaan. Een erg welkome verassing

Het regende ondertussen zand of weet ik veel wat van het plafond, dat was vrij raar. Kreeg constant dingen op me

Geen idee wat het precies was. Jesse (Xtd) heeft nog een dikke kras op zijn arm van de gevaarlijke regen in de jaarbeurs. Had ondertussen een Loudness poster uit de wc geplukt en die achter een hek neergelegd

Toen ik even later ging kijken was de poster weg

Toen met Firetrap even naar Noisecontrollers gegaan, was wel een vet setje, Feel So Good is echt genieten. Het Qlimax anthem was ook niet slecht, intro is wel leuk.
MIM live was we; geinig, leuke plaatjes gehoord. Sonic Sabotage was echt genieten. Toen was het de beurt aan B-Front & Crypsis, was wel echt een dikke set. Sfeer zat er ook goed in en er werd, op een paar plaatjes na echt goed gedraaid. Universe was echt vet live, en die Burn remix vind ik ook wel vetjes. Crypsis en The Machine was ook vet, New System was inderdaad heel erg vet om te horen. Hij draaide nog een onbekende plaat met bizarre kicks, die was ook erg nice. Crypsis live was ook vet, kwamen goeie platen voorbij. Crypsis & Radical hadden Bas en ik niet zo een zin in dus zijn we even gaan zitten. Elke set die op 155 bpm of hoger begint (Elke rr set) vind ik per definitie al niet boeiend, klinkt voor geen meter. Toen nog even met Jurre gaan zitten die zich weer eens niet kon gedragen...
Voor de laatste set nog even terug gegaan. Hoorde een paar hele vette platen. De bas was wel echt veel en veel te hard. Tijdens Act Of Rage leek het alsof elk moment mijn organen uit mijn lichaam zouden springen, was niet fijn. Morphine Attack was nog wel het hoogtepuntje van die set, goeie genade wat gaat die toch hard. De gezichten van een aantal ook, was echt priceless

Laatste uurtje hadden we geen zin in dus zijn we weg gegaan. Al met al een super vet feest gehad, sfeer en geluid speelde grote factoren in hoe vet het was. Volgend jaar zeker weer