Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 00:08 

Bierkoning

TiMOTHYb schreef:
Hé maare ik ben in totaal een uur uit die zaal geweest maar heb Torture niet gehoord? Vocals wel 300x in die MiM liveset. Of heeft Luna hem gedraaid?

Ik kan hem me ook niet meer voor me halen, maar volgens david is ie 3 keer gedraaid haha. Verder wel superdik om al die oudere tracks te horen van Crypsis (vooral Chaser, Dust In Your Eyes, Before The Storm & Transmission (L) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 00:11 

Hardtraxxer

Supervet feest gehad. De hele nacht intens genoten. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 00:20 

Hardtraxx Veteran

Ik heb toen we richting ingang gingen trouwens, ook nog de remix van losing my feeling gehoord! Van Rik! Jammer dat we niet binnen waren toen :( , later bij zatox stage ook nog het origineel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 09:40 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Ik heb toen we richting ingang gingen trouwens, ook nog de remix van losing my feeling gehoord! Van Rik! Jammer dat we niet binnen waren toen :( , later bij zatox stage ook nog het origineel ^^

Als je bij Balistic bedoeld... Dat was zeker niet de Geck-O remix ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 10:08 

Hardtraxx Newbie

mijn biertje trilde in het rokershok om bij radical redemption.
Echt een mega vet feest, eentje om niet te vergeten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 10:25 

Hardtraxx Veteran

baspostma2 schreef:

Cool
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 10:31 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
baspostma2 schreef:

Cool

Kneus
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 10:58 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Owja, ik wel New System nog even aankaarten, heerlijk moment :loving:

Wow zeg dat wel zeg, dat was tijdens The Machine toch? Godverdomme wat een kicks, wat een geweld gaf dat nummer :love:

Enige wat ik jammer vond is dat ik de hele avond, correct me if i'm wrong geen enkele keer Torture in het orgineel heb gehoord, iedere keer werden er wel stukjes ingemixt of kwam er een edit maar geen een keer voluit het orgineel gehoord, jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 11:16 

Hardtraxx Veteran

Toch nog besloten naar dit feest te gaan de dag van tevoren, en dat is zeker niet tegen gevallen :) Hele nacht bij Crypsis gestaan, en er werd verrassend goed gedraaid! Ballistic was leuk inkomen, Luna zette een geweldige early-set neer, Crypsis' eerste set was heerlijk, en zo waren de setjes met Adaro en Zany ook nog heel aardig! Uiteraard waren de vs met Machine, B-Front en Titan de hoogtepunten van de avond :) Minus is More live (met hetzelfde stomme riedeltje door elk nummer heen), Crypsis Live (Nieuwe album is niet zó interessant) en Radical Redemption (lekker eentonig) vond ik iets minder.

En de afsluiting met Zatox, Crypsis en Mad Dog samen hadden ze net zo goed aan alleen Mad Dog kunnen geven, want dat was alleen maar handjesklap hardcore >.<

Oja, en even een zwaar wtf-momentje voor de jaarbeurs: Eerst komt er 5 minuten zand naar beneden geregend, en uiteindelijk valt er een stuk steen van het plafond op iemands rug en op mijn arm waardoor ik een wond heb en nog steeds een spierknoop + blauwe plek heb :huh:

Maarja, heel fijn feestje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 11:18 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Enige wat ik jammer vond is dat ik de hele avond, correct me if i'm wrong geen enkele keer Torture in het orgineel heb gehoord, iedere keer werden er wel stukjes ingemixt of kwam er een edit maar geen een keer voluit het orgineel gehoord, jammer :(

TiMOTHYb schreef:
Hé maare ik ben in totaal een uur uit die zaal geweest maar heb Torture niet gehoord? Vocals wel 300x in die MiM liveset. Of heeft Luna hem gedraaid?

:whistle:
Maar ik heb 'm ook niet gehoord nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 11:21 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Oja, en even een zwaar wtf-momentje voor de jaarbeurs: Eerst komt er 5 minuten zand naar beneden geregend, en uiteindelijk valt er een stuk steen van het plafond op iemands rug en op mijn arm waardoor ik een wond heb en nog steeds een spierknoop + blauwe plek heb :huh:

NEEJOH?! :P Ben je ook echt op die zelfde plek blijven staan toen? Ik vond 't na 2 minuten zooi regenen wel genoeg geweest daar haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 11:25 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
XtD schreef:

NEEJOH?! :P Ben je ook echt op die zelfde plek blijven staan toen? Ik vond 't na 2 minuten zooi regenen wel genoeg geweest daar haha

Ik ben nadat ik geraakt werd door die steen wel even een stukje naar voren/zijkant toegegaan ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 11:29 

Hardtraxx Addict

b-ram schreef:
Ritsurt schreef:

TiMOTHYb schreef:

:whistle:
Maar ik heb 'm ook niet gehoord nee :P

Ah ben ik dus niet de enigste. Wel spijtig blijft Crypsis dikste plaat evah.

Luna heeft hem niet gedraaid, hij mixte op het einde ook de vocals en nog een klein fragment ervan in maar draaide hem uiteindelijk niet. Wel een heerlijke set van Luna ^^ !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 11:44 

Hardtraxx Veteran

Was weer een geweldige fuif! :D We waren al vanaf het begin aanwezig. Was nog lekker rustig toen en Balistic draaide wat oude Seismic klappers, gvd wat vet :D Merkte toen al dat het geluid echt heel dik was. Ook aanzienlijk beter dan het jaar daarvoor. Toen kwam Luna, die ook een early setje draaide. Dit was voor mij ook de set van de avond (zegt wel wat over mijn huidige smaak denk ik) Was echt een bizar vette set, Salamandra, Just Begun (Duroz re-dinges), Sky High en nog meer lekkere plaatjes. Toen de introductie van Crypsis, het was toen echt al knakerdruk maar de sfeer zat er dik in :D Was een leuk setje, heel vet om Chaser eindelijk een x live te horen. Meen te herinneren dat Torture toen is gedraaid :P

Toen Adaro & Crypsis, vond het maar een saaie set, veel en veel te veel gangster vocals. Toen hoorde ik van Nando dat er een verassing was. En bleek het dat Pommer toch had besloten te gaan. Een erg welkome verassing :D Het regende ondertussen zand of weet ik veel wat van het plafond, dat was vrij raar. Kreeg constant dingen op me :P Geen idee wat het precies was. Jesse (Xtd) heeft nog een dikke kras op zijn arm van de gevaarlijke regen in de jaarbeurs. Had ondertussen een Loudness poster uit de wc geplukt en die achter een hek neergelegd :P Toen ik even later ging kijken was de poster weg :( Toen met Firetrap even naar Noisecontrollers gegaan, was wel een vet setje, Feel So Good is echt genieten. Het Qlimax anthem was ook niet slecht, intro is wel leuk.

MIM live was we; geinig, leuke plaatjes gehoord. Sonic Sabotage was echt genieten. Toen was het de beurt aan B-Front & Crypsis, was wel echt een dikke set. Sfeer zat er ook goed in en er werd, op een paar plaatjes na echt goed gedraaid. Universe was echt vet live, en die Burn remix vind ik ook wel vetjes. Crypsis en The Machine was ook vet, New System was inderdaad heel erg vet om te horen. Hij draaide nog een onbekende plaat met bizarre kicks, die was ook erg nice. Crypsis live was ook vet, kwamen goeie platen voorbij. Crypsis & Radical hadden Bas en ik niet zo een zin in dus zijn we even gaan zitten. Elke set die op 155 bpm of hoger begint (Elke rr set) vind ik per definitie al niet boeiend, klinkt voor geen meter. Toen nog even met Jurre gaan zitten die zich weer eens niet kon gedragen... :cool:

Voor de laatste set nog even terug gegaan. Hoorde een paar hele vette platen. De bas was wel echt veel en veel te hard. Tijdens Act Of Rage leek het alsof elk moment mijn organen uit mijn lichaam zouden springen, was niet fijn. Morphine Attack was nog wel het hoogtepuntje van die set, goeie genade wat gaat die toch hard. De gezichten van een aantal ook, was echt priceless :D Laatste uurtje hadden we geen zin in dus zijn we weg gegaan. Al met al een super vet feest gehad, sfeer en geluid speelde grote factoren in hoe vet het was. Volgend jaar zeker weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 12:48 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:

Ik kan hem me ook niet meer voor me halen, maar volgens david is ie 3 keer gedraaid haha. Verder wel superdik om al die oudere tracks te horen van Crypsis (vooral Chaser, Dust In Your Eyes, Before The Storm & Transmission (L) )

Jij was ook aardig naar de klote of niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 12:50 

Hardtraxx Veteran

Dit was voor mij denk ik het vetste feestje tot nu toe. :worship: Beter dan een hele avond Crypsis kan voor mij niet eigenlijk.

Jaarbeurs is wel ideaal te bereiken met de trein trouwens. :thumbsup: Om 10 voor 10 stonden we voor de deur. Eerst ff paar biertjes genuttigd en de area's bekeken. Nja, Zatox zijn we langs gelopen. Alleen het laatste uurtje daar geweest.

Begin vooral bij Balistic gestaan, waar ik David en Nando zag staan (de enige die ik ken van HT haha slecht eigenlijk :P ) en beetje bij die Nico & Tetta ofzo. Die draaiden beetje hardcore wat ik nog ken haha. Wat oudere hardcore dus. Luna klapte er ook lekker op met wat oudere tracks. Had wel graag Unlocked nog gehoord. Maar naar mijn weten is die niet langs gekomen.
Toen Crypsis opkwam kreeg ik gewoon kippenvel op mn armen van Strike. Ook een heerlijk half uurtje Crypsis met Statement of Intent nummers. :worship:
Zoals ik van te voren verwacht had zijn we de hele avond bij Crypsis blijven staan. Alleen ff wat frikandelen naar binnen werken, en een bakje fruit natuurlijk. :love: Ik ga niet verder op elke set specifiek in want was voor mij allemaal wel naar wens. RR kan ik echt van genieten! En Titan ook natuurlijk, beukneger eerste klas. :worship: Heb wel na die 2 sets met een vriend van me afgesproken dat we oordoppen gaan aanschaffen haha. Deed gewoon pijn soms. Mensen om ons heen met vingers in de oren. Maar het was het allemaal waard! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 12:53 

Hardtraxx Veteran

Topavond gehad op Thrillogy, bijna alleen maar pluspunten die ik kan opnoemen!
Sfeer en het geluid was prima, goede setjes gehoord en Crypsis stage was natuurlijk al genoeg om dit feest voor mij te laten slagen. Uiteindelijk kan ik wel zeggen dat dit 1 van de leukste feestjes van 2012 is voor mij! :thumbsup:

Topsetjes voor mij waren verrassend genoeg wel setjes van de andere 2 stages, namelijk Noize Suppressor en vooral D-Block & S-Te-Fan LIVE.
Setje van DBSTF bestond net als op Hardbass weer uit (bijna) alleen maar nieuwe edits, en wat klonk dat toch weer heerlijk zeg! :worship:

Tracklist:
1 D-Block & S-te-Fan Total eclipz(Thrillogy 2012 edit)
2. D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - new track
3. D-Block & S-te-Fan - Loopmachine(2012 edit)
4. Rudimental - Feel the love(D-Block & S-te-Fan rmx)
5. D-Block & S-te-Fan - Music made addict(Thrillogy 2012 edit)
6. Deepack vs D-Block & S-te-Fan - Dream goes on(Thrillogy 2012 edit)
7. D-Block & S-te-Fan - Take me there(Thrillogy 2012 edit)
8. D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - Sound of thrillogy
9. Di-Rect - Young ones(D-Block & S-te-Fan rmx)
10. D-Block & S-te-Fan vs Zatox - Madhouse(2012 edit)
11. D-Block & S-te-Fan vs Isaac - In the air(Thrillogy 2012 edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 12:59 

Bierkoning

PierrePruuk schreef:
Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:

Jij was ook aardig naar de klote of niet xd

Ja was iets te erg, sorry voor de slechte eerste indruk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 13:19 

Hardtraxx Addict

hahahaha Jurre, moest wel lachen om je! Baas, gingen goed los :D

@Lellebel, de set van Adaro en Crypsis saai??? Best gemixte set vd avond imo. Heerlijke tracks, geluid was toen erg goed, Adaro straalde heel veel energie uit... Superrr vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 13:20 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
@Lellebel, de set van Adaro en Crypsis saai??? Best gemixte set vd avond imo. Heerlijke tracks, geluid was toen erg goed, Adaro straalde heel veel energie uit... Superrr vet!

Meh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 13:22 

Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
mr_vertigo schreef:

Meh.

haha ja meh, zo stond je er wel bij ja gedurende 95% van avond :P man man man.

david: "je vindt me irritant he?"

vertigo: "ja"

david: "meh... :cry: "
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 13:27 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Mr Lellebel schreef:
mr_vertigo schreef:

Meh.

haha ja meh, zo stond je er wel bij ja gedurende 95% van avond :P man man man.

david: "je vindt :list: me irritant he?"

vertigo: "ja"

david: "meh... :cry: "

Hahaha :P Ik heb me heerlijk vermaakt man :yay: Die set was gewoon slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 13:28 

Hardtraxx Veteran

Slecht? :P Vond die set ook erg tof, minder standaard dan ik had verwacht met o.a. 2.17 en Pattern 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 13:32 

Hardtraxx Addict

Orginele set was dat inderdaad, jammer dat ze Dark Symphony maar voor de helft draaide, of was dit bij Zany? Gelukkig draaide B-Front hem wel volledig.

Kan iemand mij nog de volledige tracklist van Radical Redemption vertellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 13:42 

Bierkoning

Nando schreef:
Slecht? :P Vond die set ook erg tof, minder standaard dan ik had verwacht met o.a. 2.17 en Pattern 1.

Vond het ook een dikke set, en Under Attack blijft ook gewoon legendarisch :D Mixwerk was ook supervet hier. Vind het alleen wel jammer dat zowel Ran-D als Adaro nooit Evolution Complete & The Cycle draaien.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten