.......
mad dog zaal

mad dog zaal

Last edited by roberttt on , edited 2 times in total.

Ehmmmmmmzwrote:Weet niet waar het over gaat, maar is een kut situatie. Maar trap er niet in man. je laat je feest toch niet verpesten door een paar andere?wrote:Ik ga definitief niet meer. Als er een aantal zogenaamde vrienden zijn die je chanteren en bedreigen als je gaat, dan is voor mij de zin helemaal weg. Aan de mensen die mij het feest wel gunden: veel plezier vanavond en doe een extra dansje voor me.
Benieuwd met hoeveel onbekende mensen ik vandaag op de foto ga, en hoe vaak ik de vraag aan moet horen hoe oud ik ben.
Haha sanderrrrr jij en Jeff zijn uitzondering!wrote:Ehmmmmmmzwrote:Weet niet waar het over gaat, maar is een kut situatie. Maar trap er niet in man. je laat je feest toch niet verpesten door een paar andere?wrote:Ik ga definitief niet meer. Als er een aantal zogenaamde vrienden zijn die je chanteren en bedreigen als je gaat, dan is voor mij de zin helemaal weg. Aan de mensen die mij het feest wel gunden: veel plezier vanavond en doe een extra dansje voor me.
Benieuwd met hoeveel onbekende mensen ik vandaag op de foto ga, en hoe vaak ik de vraag aan moet horen hoe oud ik ben.
Wie dan?wrote:Ik ga definitief niet meer. Als er een aantal zogenaamde vrienden zijn die je chanteren en bedreigen als je gaat, dan is voor mij de zin helemaal weg. Aan de mensen die mij het feest wel gunden: veel plezier vanavond en doe een extra dansje voor me.
Mag ik je meenemen naar huis voor in de voortuin?wrote:Benieuwd met hoeveel onbekende mensen ik vandaag op de foto ga, en hoe vaak ik de vraag aan moet horen hoe oud ik ben.
Hardtraxx Meeting: Thrillgy (27-10-2012)wrote:komt er nog een meeting ofzo?
Niemand.wrote:Wie dan?wrote:Ik ga definitief niet meer. Als er een aantal zogenaamde vrienden zijn die je chanteren en bedreigen als je gaat, dan is voor mij de zin helemaal weg. Aan de mensen die mij het feest wel gunden: veel plezier vanavond en doe een extra dansje voor me.
wrote:Mag ik je meenemen naar huis voor in de voortuin?wrote:Benieuwd met hoeveel onbekende mensen ik vandaag op de foto ga, en hoe vaak ik de vraag aan moet horen hoe oud ik ben.
Dan krijgt Sander de eer om je aan mij voor te stellenwrote:Haha sanderrrrr jij en Jeff zijn uitzondering!
wrote:Dan krijgt Sander de eer om je aan mij voor te stellenwrote:Haha sanderrrrr jij en Jeff zijn uitzondering!![]()
Zin in trouwens
LOL die rechter met die bril is net Vikwrote:plaatje
Hier hetzelfde verhaalwrote:Tyfus veel zin zeg.
wrote:LOL die rechter met die bril is net Vikwrote:plaatje
komt goed!wrote:Dan krijgt Sander de eer om je aan mij voor te stellenwrote:Haha sanderrrrr jij en Jeff zijn uitzondering!![]()
Zin in trouwens
Uiteraard, hoeveel krijg ik er voor?wrote:Mag ik je meenemen naar huis voor in de voortuin?wrote:Benieuwd met hoeveel onbekende mensen ik vandaag op de foto ga, en hoe vaak ik de vraag aan moet horen hoe oud ik ben.
wrote:2e is Lellebel met korter haar, 3e is Banaanslak