Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 16:38 

Hardtraxx Veteran

Oké duidelijk, dat wordt gewoon in Jaarbeurs kluisje nemen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:01 

Hardtraxx Addict

Korte broek mee, sowieso!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:17 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
Korte broek mee, sowieso!!

Mr_Vertigo style :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:39 

Donateur

Die is gestopt met hardstyle luisteren en luistert sinds kort alleen nog maar techno.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:50 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Die is gestopt met hardstyle luisteren en luistert sinds kort alleen nog maar techno.

Gaaaaaay
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:58 

Hardtraxx Addict

R.I.P. mr_vertigo :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:01 

Donateur

Misschien dat Jordy z'n nick ff in TBY kan veranderen. Voor de duidelijkheid zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:42 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:57 

Hardtraxx Veteran

Waar is mijn zin gebleven, hij was er net eindelijk even en is nu weer weg. :cry:

Zal morgen vast wel anders zijn als ik op sta. :D Wel goed dat ik niet te veel verwachtingen heb misschien, valt het sowieso niet tegen zoals vorig jaar klein beetje het geval was. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 08:27 

Hardtraxx Veteran

Vannacht van 22:00 tot 07:30 geslapen, zal aankomende nacht toch wel anders zijn. Thrillogy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 10:36 

Hardtraxx Veteran

Ik ga definitief niet meer. Als er een aantal zogenaamde vrienden zijn die je chanteren en bedreigen als je gaat, dan is voor mij de zin helemaal weg. Aan de mensen die mij het feest wel gunden: veel plezier vanavond en doe een extra dansje voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 12:01 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik ga definitief niet meer. Als er een aantal zogenaamde vrienden zijn die je chanteren en bedreigen als je gaat, dan is voor mij de zin helemaal weg. Aan de mensen die mij het feest wel gunden: veel plezier vanavond en doe een extra dansje voor me.

Weet niet waar het over gaat, maar is een kut situatie. Maar trap er niet in man. je laat je feest toch niet verpesten door een paar andere?

Benieuwd met hoeveel onbekende mensen ik vandaag op de foto ga, en hoe vaak ik de vraag aan moet horen hoe oud ik ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 12:15 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
R.I.P. mr_vertigo :cry:

Wat een anti! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 12:44 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 12:55 

Hardtraxxer

Heb er fameus veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 12:57 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Chukkels schreef:

wtf

Idd, wat is er aan de hand Christian? Klote om te zien dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:28 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Je laat je toch niet gek maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:34 

Hardtraxx Elite

Prima Chris. lekker je epileptische aanvakke. voor iedereen blijven verzwijgen en doen alsof er niks is. Ik ben klaar met je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:38 

Donateur

Jeff3rd schreef:
Prima Chris. lekker je epileptische aanvakke. voor iedereen blijven verzwijgen en doen alsof er niks is. Ik ben klaar met je.

Ja door hem te bedreigen en chanteren maak je de situatie natuurlijk een stuk makkelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:38 

Hardtraxx Addict

Doe es lief jongens, het is bijna kerst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:45 

Hardtraxx Elite

Ik heb niemand bedreigd. Chris verdraaid hier mn woorden.. wil je best t hele Whatsapp gesprek sturen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:49 

Hardtraxx Veteran

Christian, ga gewoon, we zullen je anders moeten missen man :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:51 

Donateur

@ Jeff nja bedreigen is niet tof maar ik wil je best geloven hoor. Weet het fijne er ook niet van maar Chris is ook mn maat (net zoals jij) en niemand hoort hier iemand te bedreigen. We zijn volwassen kerels, laten we dit dan ook volwassen oplossen.

Voor de rest doen we dit maar buiten het forum verder bespreken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:53 

Donateur

Jammer dat je dit op deze manier neerzet Chris. Wij zijn bezorgd en bedoelen het alleen maar goed. We willen niet dat je het straks een keer NIET kunt navertellen. We willen alleen maar helpen, probeer ons dan aub niet als enorm slechte vrienden neer te zetten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:57 

Hardtraxx Veteran

Ah, dus zo zit de vork in de steel.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten