Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Thrillogy

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Oké duidelijk, dat wordt gewoon in Jaarbeurs kluisje nemen :P.
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Korte broek mee, sowieso!!
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Hooli wrote:Korte broek mee, sowieso!!
Mr_Vertigo style :cool:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Die is gestopt met hardstyle luisteren en luistert sinds kort alleen nog maar techno.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
TiMOTHYb wrote:Die is gestopt met hardstyle luisteren en luistert sinds kort alleen nog maar techno.
Gaaaaaay
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
R.I.P. mr_vertigo :cry:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Misschien dat Jordy z'n nick ff in TBY kan veranderen. Voor de duidelijkheid zeg maar.
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Thrillogy (27-10-2012, Jaarbeurs Utrecht)
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Waar is mijn zin gebleven, hij was er net eindelijk even en is nu weer weg. :cry:

Zal morgen vast wel anders zijn als ik op sta. :D Wel goed dat ik niet te veel verwachtingen heb misschien, valt het sowieso niet tegen zoals vorig jaar klein beetje het geval was. :P
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Vannacht van 22:00 tot 07:30 geslapen, zal aankomende nacht toch wel anders zijn. Thrillogy!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ik ga definitief niet meer. Als er een aantal zogenaamde vrienden zijn die je chanteren en bedreigen als je gaat, dan is voor mij de zin helemaal weg. Aan de mensen die mij het feest wel gunden: veel plezier vanavond en doe een extra dansje voor me.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Chukkels wrote:Ik ga definitief niet meer. Als er een aantal zogenaamde vrienden zijn die je chanteren en bedreigen als je gaat, dan is voor mij de zin helemaal weg. Aan de mensen die mij het feest wel gunden: veel plezier vanavond en doe een extra dansje voor me.
Weet niet waar het over gaat, maar is een kut situatie. Maar trap er niet in man. je laat je feest toch niet verpesten door een paar andere?

Benieuwd met hoeveel onbekende mensen ik vandaag op de foto ga, en hoe vaak ik de vraag aan moet horen hoe oud ik ben.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Hooli wrote:R.I.P. mr_vertigo :cry:
Wat een anti! :mad:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Chukkels wrote:Ik ga definitief niet meer. Als er een aantal zogenaamde vrienden zijn die je chanteren en bedreigen als je gaat, dan is voor mij de zin helemaal weg. Aan de mensen die mij het feest wel gunden: veel plezier vanavond en doe een extra dansje voor me.
wtf
N
Hardtraxxer
91 posts member since 2012
last seen Oct 2015
Heb er fameus veel zin in!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Firetrap wrote:
wtf
Idd, wat is er aan de hand Christian? Klote om te zien dit...
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Je laat je toch niet gek maken?
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Prima Chris. lekker je epileptische aanvakke. voor iedereen blijven verzwijgen en doen alsof er niks is. Ik ben klaar met je.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Jeff3rd wrote:Prima Chris. lekker je epileptische aanvakke. voor iedereen blijven verzwijgen en doen alsof er niks is. Ik ben klaar met je.
Ja door hem te bedreigen en chanteren maak je de situatie natuurlijk een stuk makkelijker.
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Doe es lief jongens, het is bijna kerst!
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Ik heb niemand bedreigd. Chris verdraaid hier mn woorden.. wil je best t hele Whatsapp gesprek sturen hoor.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Christian, ga gewoon, we zullen je anders moeten missen man :(
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
@ Jeff nja bedreigen is niet tof maar ik wil je best geloven hoor. Weet het fijne er ook niet van maar Chris is ook mn maat (net zoals jij) en niemand hoort hier iemand te bedreigen. We zijn volwassen kerels, laten we dit dan ook volwassen oplossen.

Voor de rest doen we dit maar buiten het forum verder bespreken ;)
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Jammer dat je dit op deze manier neerzet Chris. Wij zijn bezorgd en bedoelen het alleen maar goed. We willen niet dat je het straks een keer NIET kunt navertellen. We willen alleen maar helpen, probeer ons dan aub niet als enorm slechte vrienden neer te zetten :(
F
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Ah, dus zo zit de vork in de steel.