Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 01:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meeting Thrillogy, Jaarbeurs Utrecht
Wie komen er allemaal?

Waar:
*ALLEBIJ DE MEETINGS LINKSVOOR tegen DJ booth aan!!
Vs Adaro
0:45

Traxtorm Gangstaz Allied (live)
03:00

Time Table:

Zatox
22.00 – 23.00 Activator
23.00 – 00.00 Isaac
00.00 – 01.00 Vamper
01.00 – 01.30 Zatox
01.30 – 02.30 vs Noisecontrollers
02.30 – 03.30 vs Brennan Heart
03.30 – 03.45 Zatox (live)
03.45 – 04.00 Wild Motherfuckers (live)
04.00 – 04.45 vs Tatanka
04.45 – 05.30 vs Ran-D
05.30 – 06.00 D-Block & S-te-Fan (live)
06.00 – 07.00 vs The R3belz
07.00 – 08.00 Thrillogy afsluiting
Host mc Villain

Crypsis
22.00 – 23.00 Balistic
23.00 – 00.00 Luna
00.00 – 00.30 Crypsis
00.30 – 01.30 vs Adaro
01.30 – 02.15 vs Zany
02.15 – 03.00 Minus is More (live)
03.00 – 04.00 vs B-Front
04.00 – 04.45 vs The Machine
04.45 – 05.15 Crypsis (live)
05.15 – 06.15 vs Radical Redemption
06.15 – 07.00 vs Titan
HOST MC Tha Watcher


Mad Dog
22.00 – 23.15 Nico & Tetta
23.15 – 00.30 The Stunned Guys
00.30 – 01.00 Mad Dog
01.00 – 02.00 vs Nosferatu
02.00 – 03.00 vs Anime
03.00 – 03.30 Traxtorm Gangstaz Allied (live)
03.30 – 04.30 vs Tommyknocker
04.30 – 05.15 vs Noize Suppressor
05.15 – 06.00 vs Tha Playah
06.00 – 07.00 vs Unexist
Host MC Jeff
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 09:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga niet naar een specifieke meeting maar roam een beetje rond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig. Ik vergeet t toch altijd, en kom de meesten toch wel tegen denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil juist wel, vind het wel relax om nieuwe mensen te leren kennen. Ik stel maar iets voor....00:30 bij crypsis vs adaro, links vooraan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 23:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Niet aanwezig


Jammer man. Ik zou je wel eens een keer in het echt willen zien :P :P :P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben overal voor in, als t maar in de Crypsis zaal is. Maar kan ook maarzo zijn dat ik de tijd niet echt in de gaten hou. :P En ben er heen met 2 niet hardtraxxers dus ligt er ook aan of die t goed vinden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 01:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik ga niet naar een specifieke meeting maar roam een beetje rond.

Kom nou eens meeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 10:20 
 
Hardtraxx Veteran

"nou eens"? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 11:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op Q-Base ook al gefaald. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Mad Dog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 13:28 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Op Q-Base ook al gefaald. :loving:


Ik heb me gewoon aan jou voorgesteld man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 13:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Niet aanwezig. Ik vergeet t toch altijd, en kom de meesten toch wel tegen denk ik ;)


Verdomme man, ik dacht eindelijk eens flink met jou te kunnen paaldansen :cry:

Doe maar zo :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 13:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik heb me gewoon aan jou voorgesteld man :lol:

Klos²? Geloof er niks van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
pecola-tje schreef:
Niet aanwezig. Ik vergeet t toch altijd, en kom de meesten toch wel tegen denk ik ;)


Verdomme man, ik dacht eindelijk eens flink met jou te kunnen paaldansen :cry:

Doe maar zo :(


Gaat m niet worden, ik sta toch bijna de hele avond dansjes te doen bij Zatox denk ik :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Firetrap schreef:
Ik heb me gewoon aan jou voorgesteld man :lol:

Klos²? Geloof er niks van.


Serieus, jij deed alleen heel kortaf. Ik liep met HJ, David, Mandy, Rik en Maurice en we liepen langs jou. Toen zei ik 'Jij bent timothyb toch?', toen zei je ja, toen zei ik 'ik ben Firetrap', toen zei je 'oké' of iets dergelijks en draaide je om ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ster allures dat jong
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
TiMOTHYb schreef:
Firetrap schreef:
Ik heb me gewoon aan jou voorgesteld man :lol:

Klos²? Geloof er niks van.


Serieus, jij deed alleen heel kortaf. Ik liep met HJ, David, Mandy, Rik en Maurice en we liepen langs jou. Toen zei ik 'Jij bent timothyb toch?', toen zei je ja, toen zei ik 'ik ben Firetrap', toen zei je 'oké' of iets dergelijks en draaide je om ofzo.

Erg droog verhaal man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook een klootzak, die TimothyB.

Maar goed, ik ben natuurlijk AAANWAAAAZIIIGGGGGG! :yay: ohneeniet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

Hij zal wel hebben gedacht dat ik een of andere vage was die vdk rondliep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 23:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha ik weet al precies wanneer dat was maar kan me niet herinneren dat je je hebt voorgesteld man! Moest toen in elk geval zwaar nodig naar de WC aan de andere kant van het terrein. Sorry man. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

No worries, kon me niet bijster veel schelen destijds haha. Ik spreek je wel weer eens aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timothyb, ik heb Bas nog dagen lang steun moeten geven omdat hij zo verbijsterd was dat mensen zo hard konden zijn. Wil je dit dus ook nooit nooit nooit meer doen? Volgende keer verdient die jongen wel een knuffel van je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 14:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand nog ideeën?

stefan_helmond schreef:
Ik stel maar iets voor....00:30 bij crypsis vs adaro, links vooraan?
?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 15:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha het jaar ervoor was jij echt de anti-climax van de avond. Wij helemaal buiten zinnen na B-Front, kwam jij: ".. het viel me een beetje tegen man, geen Scary Noises etc." Ben ik echt een week door van slag van geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahahaha, was bij Qbase. :lol: :lol:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten